AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Husker ikke helt, men jeg var et lite barn (ca 15-20 år tilbake) og det gikk en serie (?) på barnetv (?) på norsk som minnet meg veldig om Zorro. Husker det var en skikkelig pen jente med mørkt (?) langt bølgete/krøllete hår. Introen var veldig sånn spansk/latinsk og hun sang veldig vakkert og i en litt sånn småtrist/romantisk tone. Husker introen var veldig sånn lilla, blått, og at det var gardiner på et åpent soverom (?) i en lignende palass eller noe som kanskje svevde pga litt vind. Husker hun hadde en greie (?) med en Zorro lignende kar, en mystisk mann med sverd eller annet våpen. De var tegneserie figurer! De virket forelsket, men tror kjærligheten var forbudt. Noen som kan komme med tips? 😂 Anonymkode: 49387...6bf
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Søkt på Zorro cartoon? Anonymkode: 0c5c4...e6d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Søkt på Zorro cartoon? Anonymkode: 0c5c4...e6d Gjort det. Tror ikke serien var direkte Zorro, men figur som minner meg om det. Anonymkode: 49387...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå