Gå til innhold

Pakkekalender til tenåringsgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som lager pakkekalender til tenåringsgutter? Til datteren min er det enkelt, med små neglelakker, ansiktsmasker, sminke osv. Men vanskeligere med småting til gutt! Hva legger dere andre i kalenderen?

Anonymkode: 9d4e6...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp heller kalender på Cool Stuff. Masse å velge i for gutter og menn. 

Anonymkode: df518...d86

• Liker 1
Skrevet

Begge ungdommene ønsker seg pakkekalender. det blir ikke helt jul uten den hjemmesydd kalenderen fra bestemor på veggen 💗

Skrevet

Det blir nok noen juleting, brus, energidrikk, godis, sokker osv 😊

Spurte i fjor om de fortsatt ville ha, og det ville de, var visst moro å pakke opp på morgenen uansett hva de fikk 😋

Skrevet
Margeritt skrev (2 minutter siden):

Det blir nok noen juleting, brus, energidrikk, godis, sokker osv 😊

Spurte i fjor om de fortsatt ville ha, og det ville de, var visst moro å pakke opp på morgenen uansett hva de fikk 😋

Ja, tradisjoner er fine greier!

Det jeg har tenkt på så langt er sokker, boxere, dusjsåpe, vanter, buff. Så blir det gjerne litt godis, en opplevelse eller to (kino, trampolinepark).

Skrevet

Deo, sjokolade, 50 kroner til play store etc, vafler til frokost, middag på restaurant han liker

Anonymkode: de593...60e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke tenåringsgutt, men litt av planen til pakkekalenderen til jentene mine i år er å kjøpe et enkelt verktøysett og pakke inn delene hver for seg (tenker kanskje 8 vektøygaver, så det blir ikke bare verktøykalender..) Det kan kanskje fungere? 
Ellers bruker jo gutter også penner, viskelær, linjaler og blyanter? 

Små flasker med shampo, dusjsåpe o.l. som de kan ha med i gymbagen? Får mye sånt på normal. 

Jeg har også gitt ny tannkost og liten tannkrem i pakkekalenderen, men da var de mindre og syns det var veldig stas. 

Kanskje noe som er tilpasset det de liker - hvis de f.eks er interessert i mat, kan de få en ekstra kul chilisaus eller festlige krydder de kan eksperimentere med? Eller noe ekstra godt til matpakken den dagen? 

Anonymkode: ee0bd...8ea

• Liker 1
Skrevet

Her får han ting han trenger frem til jul. Feks trenger han ny findkjorte til julaften så dukker det opp i adventskalenderen. Sokker, boxere. Småting til skolen. Litt ekstra spilletid. Kakao til frokosten. Lørdagsgodt ligger på lørdagene osv

Anonymkode: 50758...c2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...