Felicity Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Hei. Lurer på om noen har noen bøker å foreslå som er gode. Uten om På vei med Gro Nylander. F.eks, noen som har lest Barn i magen fra a-å eller Den nye boken om svangerskap og fødsel. Gi deres meninger på bøker man burde ha Hilsen Lene
Felicity Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2005 Den står på engelsk? Det passer meg ikke så godt, fordi jeg ikke er så god i engelsk Men takk for anbefalingen
Tusenfryd Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ville holdt meg til Gro Nylanders bøker. I hvert fall til norske forfattere som skriver om norske forhold. Noen bøker er oversatte bøker fra amerikansk fx og de er i mine øyne genuint teite.
Amber Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Den står på engelsk? Det passer meg ikke så godt, fordi jeg ikke er så god i engelsk Men takk for anbefalingen ← Neida, den er oversatt, men husker ikke helt tittelen på norsk... Den er veldig detaljert og fin, mest om hva som skjer undwer svangerskapet.
Cupcake Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 "Mamma for første gang" av Gro Nylander skal vist være veldig fin. :-)
Lillesøster Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 "Mamma for første gang" av Gro Nylander skal vist være veldig fin. :-) ← Den anbefaler min storesøster på det varmeste. Hun kjøpte boken for 6 år siden og etter den gang har hele nabolaget lånt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå