Gå til innhold

Ordentlig varme vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye vintersko, men jeg har alltid hatt problemer med å finne noen som er ordentlig varme og som også ser ok ut. Jeg fryser på føttene året rundt, og har kun hatt ett par vintersko i mitt voksne liv som faktisk holdt meg varm. Det var et vidunderlig behagelig par fra Skechers, men de er nå utslitt, og dessuten forferdelig stygge. Hva slags sko bruker dere i vinterhalvåret? Kan noen anbefale meg noen som faktisk holder en skikkelig varm?

Anonymkode: 2247d...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varme men ikke vanntette-Nesnalobber. Sorrel er varme

Anonymkode: 58324...512

Skrevet

UGGS. Når jeg først begynte å bruke de, finnes det ingen andre vintersko. 

Anonymkode: 5ffc0...a92

Skrevet

Veldig fornøyd med Dr. Martens selv, men selskinnsko er det varmeste skotøyet jeg har. Like fine 15 år etter kjøp, men da har jeg også vært nøye med å ikke bruke de på våte og slapsete dager. De dagene er det Dr. Martens det går i.

Anonymkode: cfce3...a11

Skrevet

Bruker Uggs og Timberlands

Anonymkode: 6162e...bfd

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Veldig fornøyd med Dr. Martens selv, men selskinnsko er det varmeste skotøyet jeg har. Like fine 15 år etter kjøp, men da har jeg også vært nøye med å ikke bruke de på våte og slapsete dager. De dagene er det Dr. Martens det går i.

Anonymkode: cfce3...a11

Har du den størrelsen du vanligvis bruker i selskinnsko? Eller har du gått opp noen hakk?😊

Skrevet

Jeg bruker Panama jack, men noen av modellene er varmere enn andre. De som er merket med igloo er varmere, men synes skoene er ganske fine.

Jeg har nettopp kjøpt meg nye etter å ha slitt ut de gamle.

Anonymkode: a8863...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...