AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Om jeg sier noe fint. Ofte svarer han men om jeg sier noe fint og det kanskje ble litt for mye for han der og da eller mulig han ikke føler på det der og da svarer han ikke. Ikke noe spørsmål men likevel hyggelig å få et svar. Kan for eks være at jeg sier jeg savner han. Av og til får jeg bare ikke noe svar på det på snap da. Det er litt sårt. hva tenker dere? Anonymkode: 83c60...ef9
Hippogriff Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 At det kan være mange grunner til at man ikke får umiddelbar respons, og at så lenge alt ellers er greit så gjør man lurt i ikke å legge for mye i småting som antakelig neppe betyr det man (over)analyserer det til.
tangent Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 Svarer ikke på meldinger eller ansikt til ansikt? Hvis han ikke anerkjenner deg når du er i rommet synes jeg det er dårlig gjort. Hvis han innimellom ikke svarer på meldinger så er han vel ikke en fyr som liker å dille med å skrive meldinger. Spør han og snakk sammen om hvor store behovene deres er for kontakt når dere er fra hverandre. Jeg har hatt kjærester som likte mye og lite kontakt når man var fra hverandre. Folk er forskjellige. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg tenker at alle har ulike måter å kommunisere på - enten vet han ikke hva du forventer - da må du si det til ham, eller så synes han det er unødvendig/implisitt/hva som helst - du må snakke med ham - ikke oss Anonymkode: fdcc2...4c3 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 Ville snakket med ham om dette. Skjønner det er sårt at han ikke svarer på at du savner han, men kanskje det for han er litt mye eller påtrengende eller han synes det er kleint å ta sånn skriftlig osv.. Kan også være du tazter hele dagen og han ikke har tid? Du bør uansett ta det med han, og ikke på en anklagende måte, men når to personer er helt forskjellige på tekst så er det greit å avklare hvordan man er så det ikke blir misforståelser og såre følelser. Anonymkode: 20f9e...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå