Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dame og snorker. Ikke så høyt til vanlig men høyere med forkjølelse. Kjæresten bare flirer av det men redd det egentlig er en større sak og irritasjon enn han sier. 

Noen som vet hvor vanlig det er at damer snorker?

Anonymkode: 9e42d...61a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske vanlig, og det er også vanlig at det blir verre med åra. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke lag det til et problem hvis det ikke er et problem. Hvis han klarer å sove, så er det ikke et problem.

Anonymkode: 06617...5bf

• Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg og, for for oss er det et problem. Jeg har prøvd alt, ingenting hjelper. Er ganske fortvilet. 

Anonymkode: 973ce...c7d

Skrevet

Det er vanlig hvis man er overvektig eller røyker ellers er det ikke så vanlig at damer snorker. Veldig lite feminint 

Anonymkode: 4247e...e2e

Skrevet

Du er nå heldig som sover, tenker nå jeg

Skrevet

Jeg snorka og nevnte det for legen. Jeg ble henvist til ØNH, og fikk diagnosen søvnapne. Sover nå med cpap, og det har økt livskvaliteten veldig. 22 pustestopp i timen... Og ingen ante noen ting.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke lag det til et problem hvis det ikke er et problem. Hvis han klarer å sove, så er det ikke et problem.

Anonymkode: 06617...5bf

Og ikke hør på denne. Det kan vel så godt være et problem uansett hvor mye din mann får sove eller hvor lite problematisk du ser på det. Min mann sov som en stein. Jeg anså det ikke som noe problem, men litt flaut. Var ei venninne som nevnte det på jentetur at jeg burde snakke med legen, da hun har en mann med søvnapne. Viste seg å være et veldig godt forslag.

Anonymkode: 8f813...2a7

Skrevet

Jeg snorket veldig før. Var overvektig, men har snorket siden barndommen, ikke overvektig. Begynte med sånn snorkespray. Det hjalp veldig. 

Skrevet

Gubben finner trygghet i at han hører meg snorke fordi da vet han att jeg er der 🤣🤣🤣  han sier jeg er den verste han har vært borti når det gjelder snorking - snorker til og med når jeg ligger på magen og sover. Det hender at han vekker meg fordi det blir for ille, men han insisterer på at jeg ikke skal ta ei natt på sofaen 🤣🤣 (har ikke pustestopp om noen skulle få litt hjelpeangst, bare en helt forjævlig skjeiv nese🤣🤣🤣🤣

Skrevet

Min mor og to venninner av meg snorker som bare det. Det de har tilfelles er at de deler samme stjernetegn. :fnise: Ingen andre jeg kjenner som snorker. Skjønner at du synes det er sjenerende. Men det finnes operasjon for sånt, og det kan være lurt mtp. søvnapné. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...