Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og visste det ikke, fordi vi brukte kondom. Vet ikke helt hvordan det går an men fikk likevel klamydia. Var helt utem symptomer. 

Er nå livredd for å ha fått tette eggledere av det. Ny prøver. Kan man merke tette eggledere? 

Er nå rundt eggløsning (trur den har vært) og føler et lite press på ene siden. Hjelper ikke på tankene på om det kan være noe galt. 

Noen som har tette eggledere som kan fortelle mer?

Anonymkode: 1c2e2...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en kommentar til hvordan det går an å få klamydia, faktisk den eneste måten det går an: enten har du eller mannen din hatt en form for seksuell omgang med noen andre. 

Anonymkode: 0ca17...829

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare en kommentar til hvordan det går an å få klamydia, faktisk den eneste måten det går an: enten har du eller mannen din hatt en form for seksuell omgang med noen andre. 

Anonymkode: 0ca17...829

Det er mange år siden jeg hadde det. Lenge før jeg måtte mannen min…..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Og visste det ikke, fordi vi brukte kondom. Vet ikke helt hvordan det går an men fikk likevel klamydia. Var helt utem symptomer. 

Er nå livredd for å ha fått tette eggledere av det. Ny prøver. Kan man merke tette eggledere? 

Er nå rundt eggløsning (trur den har vært) og føler et lite press på ene siden. Hjelper ikke på tankene på om det kan være noe galt. 

Noen som har tette eggledere som kan fortelle mer?

Finnes noe som heter eggløsnings smerter også. Har hatt det så lenge jeg har hatt eggløsning. Det er ikke relatert til noen kjønnssykdom for min del. Og der er faktisk ikke unormalt.

Skrevet
mereo skrev (Akkurat nå):

Finnes noe som heter eggløsnings smerter også. Har hatt det så lenge jeg har hatt eggløsning. Det er ikke relatert til noen kjønnssykdom for min del. Og der er faktisk ikke unormalt.

Men har du det presset av og på i noen dager?

Skrevet

Hei! 
Jeg vil bare si at å få tette eggledere er en relativt sjelden, «worst case» konsekvens av en klamydiainfeksjon selv om det kanskje fremstås som veldig vanlig å få. Jeg hadde dessverre mye klamydia-infeksjoner (nasty i know🙄) i min ungdom og luftet mine bekymringer for gynekologen min før jeg og samboeren min skulle starte prøvingen. Egglederne mine var heelt åpne og fine, og jeg har aldri hatt noe HPV eller noe heller.

Jeg forstår at du er bekymret og det samme var jeg, men som min gynekolog sa så er det ikke en vanlig konsekvens av klamydiainfeksjoner, selv om man selvfølgelig kan være uheldig. Anbefaler deg å ta en sjekk/prat hos en dyktig gynekolog. 

Eggløsningssmerter er forresten helt normalt :) 

Anonymkode: 876c8...f86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...