AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Skrevet 19. oktober 2021 Logget meg på internett som 25 åring første gang og siden den gangen har jeg oppdaget endel sannheter som var skjult i gamle dager. Dvs mye var nok tatt som selvfølgeligheter, men om jeg hadde sittet på KG fra 15 til 25 og lest om sex og samliv er jeg ikke sikker på hvordan det hadde gått med selvtilliten, kontakten med damer og fremtidig familieliv. For på skolen lærte vi ikke disse tingene, men på KG har jeg forstått at: 1. Høyde: Alle damer liker høyde. Jeg er 177cm og dermed under snittet på 180 cm for norske menn. Den er litt kjip.... 2. Penisstørrelse: (Ja, jeg veit). Minst 18 og omkrets som en dorull er drømmen for alle damer. Selv ligger jeg 2-3 cm under dette (avhengig av hvor lenge det er siden sist☺️), og jeg ante faktisk ikke at dette var er problem. Sizequeen er et nyord... 3. Penger, makt og ressurser: Oppvokst i sosialdemokratisk klassisk boligfelt med mor i helsevesen og far i industrien var vi ikke fattige men klassisk rik og mektig familie var vi definitivt ikke. Skjønte at de fineste damene fra fine familier var utenfor min liga (Har da litt selvinnsikt) men hadde trua på ei OK dame ville komme min veg. I dag sier fasit at jeg ble gift , fikk 3 barn og har levd et greit liv. Men hadde jeg gått ut på byen i 1990 , vel vitende om at jeg presterte under pari i alle kategorier viktige for kvinner har det ikke sikkert at jeg ville hatt selvtillit til den første samtalen. Så er glad jeg ikke hadde innsikten jeg har idag, og kanskje glad for at kona heller ikke helt visste hvilke krav hun burde hatt. ha en god tirsdag. Anonymkode: 06c10...2cd 8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Vi kvinner har ikke trengt å logge på internett engang for å høre alle kravene som stilles til oss for og være et attraktivt koneemne, vi visste fra vår første Barbie-dukke eller Disneyfilm hvordan vi måtte se ut. Anonymkode: db6ac...93b 41
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 På tross av at du har levd i rundt 50 år og vært på internett i halvparten av dem, så har du fått med deg overraskende lite korrekt eller nyansert informasjon, om jeg skal dømme ut fra innlegget ditt. Anonymkode: 3acb4...449 14
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi kvinner har ikke trengt å logge på internett engang for å høre alle kravene som stilles til oss for og være et attraktivt koneemne, vi visste fra vår første Barbie-dukke eller Disneyfilm hvordan vi måtte se ut. Anonymkode: db6ac...93b Heldigvis for menn så ser de alle ut som actionfigurer og disneyprinser, så de slipper å bekymre seg over det.. Anonymkode: 3acb4...449 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Heldigvis for menn så ser de alle ut som actionfigurer og disneyprinser, så de slipper å bekymre seg over det.. Anonymkode: 3acb4...449 Historieløst. Anonymkode: db6ac...93b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Skrevet 19. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Heldigvis for menn så ser de alle ut som actionfigurer og disneyprinser, så de slipper å bekymre seg over det.. Anonymkode: 3acb4...449 For verden ble skapt i går og ingenting har historie eller konsekvenser og menn har aldri gjort noe galt overfor kvinner. Anonymkode: ca7c7...910 3
Entern Skrevet 19. oktober 2021 #7 Skrevet 19. oktober 2021 Tror egentlig TS gjør ærlig satire mot incels? Siden han sier argumentene deres er tull de har plukket opp på internett, og før internett ble ikke gutter fanget inn i den ideologien? 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #8 Skrevet 19. oktober 2021 Mann 53 her. Jeg fant ikke innlegget morsomt, opplysende, tankevekkende, eller interessant på noe vis. Skjønner rett og slett ikke meningen med slike plattheter? Anonymkode: 39bc2...f5e 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Historieløst. Anonymkode: db6ac...93b Tror du ikke menn og gutter også sammenligner seg med actionhelter og disneyhelter og sliter med selvbilde? AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For verden ble skapt i går og ingenting har historie eller konsekvenser og menn har aldri gjort noe galt overfor kvinner. Anonymkode: ca7c7...910 Hæ? Hvorfor gjør dere denne tråden til en dum kjønnskamp? Greit nok at TS sitt innlegg er teit, unyansert og delvis helt feil, men hvordan blir det bedre av at dere kommer med med barnslige kjønnskampangrep om hvor vanskelig kvinner har det i forhold til menn? Hvordan er det relevant for tråden? Påpek nå heller at, eller hvorfor, TS tar feil. Anonymkode: 3acb4...449 1
Entern Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror du ikke menn og gutter også sammenligner seg med actionhelter og disneyhelter og sliter med selvbilde? Anonymkode: 3acb4...449 Jo, men vi vokser det jo av oss. For kvinner er ikke det et alternativ. Det jeg mener er at det er ingen som pusher oss menn på den måten kvinner blir pushet. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Jo, men vi vokser det jo av oss. For kvinner er ikke det et alternativ. Det jeg mener er at det er ingen som pusher oss menn på den måten kvinner blir pushet. Enig i at utseendepresset er verre for kvinner og jenter enn for menn og gutter. Uenig i at menn vokser det av seg i større grad enn kvinner. Begge deler er helt irrelevante for det TS skriver og fører bare til at tråden blir en dum kjønnskampstråd. Det er alt for mange av dem allerede på KG. Anonymkode: 3acb4...449 1
Entern Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i at utseendepresset er verre for kvinner og jenter enn for menn og gutter. Uenig i at menn vokser det av seg i større grad enn kvinner. Begge deler er helt irrelevante for det TS skriver og fører bare til at tråden blir en dum kjønnskampstråd. Det er alt for mange av dem allerede på KG. Anonymkode: 3acb4...449 Er ikke interessert i kjønnskamp selv, det er nesten like ille som å diskutere religion. 😅 Dvs. verre enn å diskutere politikk 😮
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #13 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Logget meg på internett som 25 åring første gang og siden den gangen har jeg oppdaget endel sannheter som var skjult i gamle dager. Dvs mye var nok tatt som selvfølgeligheter, men om jeg hadde sittet på KG fra 15 til 25 og lest om sex og samliv er jeg ikke sikker på hvordan det hadde gått med selvtilliten, kontakten med damer og fremtidig familieliv. For på skolen lærte vi ikke disse tingene, men på KG har jeg forstått at: 1. Høyde: Alle damer liker høyde. Jeg er 177cm og dermed under snittet på 180 cm for norske menn. Den er litt kjip.... 2. Penisstørrelse: (Ja, jeg veit). Minst 18 og omkrets som en dorull er drømmen for alle damer. Selv ligger jeg 2-3 cm under dette (avhengig av hvor lenge det er siden sist☺️), og jeg ante faktisk ikke at dette var er problem. Sizequeen er et nyord... 3. Penger, makt og ressurser: Oppvokst i sosialdemokratisk klassisk boligfelt med mor i helsevesen og far i industrien var vi ikke fattige men klassisk rik og mektig familie var vi definitivt ikke. Skjønte at de fineste damene fra fine familier var utenfor min liga (Har da litt selvinnsikt) men hadde trua på ei OK dame ville komme min veg. I dag sier fasit at jeg ble gift , fikk 3 barn og har levd et greit liv. Men hadde jeg gått ut på byen i 1990 , vel vitende om at jeg presterte under pari i alle kategorier viktige for kvinner har det ikke sikkert at jeg ville hatt selvtillit til den første samtalen. Så er glad jeg ikke hadde innsikten jeg har idag, og kanskje glad for at kona heller ikke helt visste hvilke krav hun burde hatt. ha en god tirsdag. Anonymkode: 06c10...2cd Alle damer er ikke like. Perfekt høyde på mannfolk er 170-180 syns jeg. Jeg har også datet menn som er på min høyde, 167. Jeg liker ikke svære mannfolk, syns ikke det er tiltrekkende. Liker også at mannfolka ofte er tynne eller slanke, samboer er like bred som meg. Penis. Ja, alle er forskjellige her og. Samboer bunner meg hver gang med 15 cm. Kunne ikke hatt bedre sex med han, ønsker ikke at den skal være større eller tykkere. Ingen av oss kommer fra et hjem med mye penger, vi klarer oss på det vi har. Jeg tenker svært lite på makt og penger, vil heller ha en som er ca lik som meg. Han har 24k utbetalt og jeg har 22k utbetalt. Hadde det vært slik at han tjente dobbelt så mye som meg så kunne vi ikke vært likestilt i forholdet. En fagarbeider er bedre enn en høyt utdannet leder av noe slag, for meg. Anonymkode: 591f1...a73 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Logget meg på internett som 25 åring første gang og siden den gangen har jeg oppdaget endel sannheter som var skjult i gamle dager. Dvs mye var nok tatt som selvfølgeligheter, men om jeg hadde sittet på KG fra 15 til 25 og lest om sex og samliv er jeg ikke sikker på hvordan det hadde gått med selvtilliten, kontakten med damer og fremtidig familieliv. For på skolen lærte vi ikke disse tingene, men på KG har jeg forstått at: 1. Høyde: Alle damer liker høyde. Jeg er 177cm og dermed under snittet på 180 cm for norske menn. Den er litt kjip.... 2. Penisstørrelse: (Ja, jeg veit). Minst 18 og omkrets som en dorull er drømmen for alle damer. Selv ligger jeg 2-3 cm under dette (avhengig av hvor lenge det er siden sist☺️), og jeg ante faktisk ikke at dette var er problem. Sizequeen er et nyord... 3. Penger, makt og ressurser: Oppvokst i sosialdemokratisk klassisk boligfelt med mor i helsevesen og far i industrien var vi ikke fattige men klassisk rik og mektig familie var vi definitivt ikke. Skjønte at de fineste damene fra fine familier var utenfor min liga (Har da litt selvinnsikt) men hadde trua på ei OK dame ville komme min veg. I dag sier fasit at jeg ble gift , fikk 3 barn og har levd et greit liv. Men hadde jeg gått ut på byen i 1990 , vel vitende om at jeg presterte under pari i alle kategorier viktige for kvinner har det ikke sikkert at jeg ville hatt selvtillit til den første samtalen. Så er glad jeg ikke hadde innsikten jeg har idag, og kanskje glad for at kona heller ikke helt visste hvilke krav hun burde hatt. ha en god tirsdag. Anonymkode: 06c10...2cd Det er ikke drømmen, når skal menn få med seg at vi ikke ønsker oss så stort, for mange av oss er det der vondt... Anonymkode: 7e845...5f9 1
Entern Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg veier noen kilo for mye, har ikke enorm penis, og tjener litt under en halv million og kvinner tiltrekkes av meg likevel. Jeg tror utseende, penis størrelse, og inntekt bare er unnskyldninger man klamrer seg til fordi det er lettere å skylde på disse tingene enn på det virkelige problemet, nemlig personlighet og oppførsel. 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 Er du sikker på det er Kg du har sittet på i 15 år Ts? i tilfelle har du ikke særlig til leseforståelse Jeg er enig i at her virker det som høyde har noe å si for mange, men hver eneste penistråd ender med at damer må hyle høyt om hvor lite størrelsen på penis betyr, nesten krangle, for så å møte en ny tråd som slår fast : kvinner liker store peniser 🤯🙄😂 Det jeg har lest et at endel kvinner foretrekker en partner som har samme utdannelsesnivå som hun selv og tjener like mye om hun tjener bra. Men mange sier også det betyr lite. Igjen :uka etter :» kvinner knuller bare penger !!!!!! Bu huuuu» så tror du må sitte her 15 år til om det der var det du fikk med deg de foregående, for så å prøve ett nytt innlegg om tema ( sorry krass tone,men så lei) Anonymkode: 9120e...619 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #17 Skrevet 19. oktober 2021 Tviler på at du hadde vært så veldig interessert i meg heller på 183, (pynter jeg meg med høye heler blir jeg 190 cm) Du hadde nok vært en av de som kom med en kommentar på høyden min om du traff meg ute på byen på dette internettløse 90 tallet. Kommentert som om det var noe jeg ikke visste selv.. Anonymkode: 9360f...3d9 1
Entern Skrevet 19. oktober 2021 #18 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tviler på at du hadde vært så veldig interessert i meg heller på 183, (pynter jeg meg med høye heler blir jeg 190 cm) Du hadde nok vært en av de som kom med en kommentar på høyden min om du traff meg ute på byen på dette internettløse 90 tallet. Kommentert som om det var noe jeg ikke visste selv.. Anonymkode: 9360f...3d9 Vel smaken er jo som baken, noen menn* synes høye kvinner er utrolig flotte =dvs. meg 😄 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #19 Skrevet 19. oktober 2021 Penis med omkrets på 16 cm er for mye for de fleste... Var sammen med noen som hadde dette. Vi måtte varme opp lenge hver eneste gang, han måtte bruke spesialkondomer og jeg blødde ofte. Han hadde også erfaring med ekskjæreste som ikke greide å ha sex med ham i det hele tatt. 11,5 cm er vel normalt når det gjelder omkrets? 16 cm er utrolig mye. Jeg er av dem som liker stor penis, jeg liker å bli fylt, men omkrets på 16 cm, det er for mye for selv meg. Anonymkode: 6514b...2c1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #20 Skrevet 19. oktober 2021 Men er du lykkelig i ekteskapet ditt da? Føler du har at du blir beundret og behandlet bra av kona di, og at dere har et sunt og regelmessig sexliv som er tilfredsstillende for dere begge? For det jeg ser er at du sier du har levd et "greit" liv, og i tillegg henger du på KG, så... Personlig skulle jeg gjerne vært foruten en del ydmykelser fra tiden før jeg skjønte hva kvinner virkelig er tiltrukket av. Anonymkode: b52ee...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå