AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Relativt ferskt forhold. Jeg hentet henne på jobb, og når vi kom hjem til meg så gikk der vel kanskje to tre minutter før hun hadde hivd seg ned i senga naken neantil å lå å spriket mot meg. Jeg trodde hun ville bli tatt i misjonær, men hun sa at hun ville bli slikket. Jeg startet men det luktet å smakte jo ikke rent. Hun hadde jobbet siden 9 på morgenen. Så jeg sa at hun kan ta seg en kjapp dusj så fortsetter vi. Da kledde hun på seg og ble sur. Og når jeg endelig fikk henne i tale så sa hun at eksen gjorde dette på henne hver dag uten å nøle. Så da skal jeg liksom tåle det? Synes det var urettferdig. Og hun er fremdeles ikke blid. Urimelig? Anonymkode: ed8d9...191 9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Suger aldri kjæresten hvis han ikke har vasket seg først. Så nei..du er ikke urimelig. Anonymkode: 00e0d...e8f 36
Minitroll Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Kunne godt ha vasket seg uten sure miner. Synes jeg jaffal 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Hun ble nok flau stakkar. Si at du ikke mente det slemt men at du ikke vil slikke når hun ikke er helt ren. Du har ikke vært urimelig, men det er jo ikke noe gøy å høre at man stinker og må vaske seg før typen vil være borti henne.. Anonymkode: 13b9d...1f8 39
Hannah80 Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun ble nok flau stakkar. Si at du ikke mente det slemt men at du ikke vil slikke når hun ikke er helt ren. Du har ikke vært urimelig, men det er jo ikke noe gøy å høre at man stinker og må vaske seg før typen vil være borti henne.. Anonymkode: 13b9d...1f8 Dette:) 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 Urimelig? Er du faen ikke..suger aldri typen før han har dusja🤷♀️ Anonymkode: e0116...5e8 5
Gjest loveli Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Hvis du har gjengitt riktig så sa du ifra på en skånsom måte og hun burde ikke reagert sånn. Å sammenligne deg med exen og i exens favør er ikke greit heller! Jeg suger ikke skitne pikker, har ikke mannfolket vasket seg etter jobb = ingen oralsex. Folk er så ekle! Leser her på KG også om alle som ikke dusjer daglig, men (oral?)sex har de! 🤮
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 Det er så synd at sånne epioder oppstår. Du er ikke urimelig, jeg hadde heller ikke gitt oralsex hvis ikke partneren min hadde vært nydusjet. Men samtidig er det nok flaut for henne, lysten hennes forsvant nok fullstendig, og hun følte seg sikkert pinlig berørt. Da er det lett å reagere med å bli sur. Snakk sammen, så løser det seg😊 Det beste er å snakke om sånt utenom seksuelle situasjoner, når begge er fullt påkledd, og mer som en generell greie. Og da kan man si «Det er viktig for meg at partneren min er helt ren når jeg skal slikke henne.» Selv er jeg kvinne, og jeg hadde samme problem med eksen min. Han kunne la det gå både 2 og 3 dager før han dusjet, og jeg orker ikke en gang ha vanlig sex med han når han ikke hadde dusjet på en stund. Men jeg turte ikke si det rett ut, jeg sa heller at jeg ikke orket, at jeg ikke hadde lyst akkurat nå, eller noe sånt. Også sa jeg gjerne litt senere at «skal du dusje før vi skal dra? Eller «skal du dusje før middag?» Og hvis han ikke plukket opp hintene, sa jeg til slutt rett ut at «nå tror jeg du trenger en dusj»😅 Men jeg sa det aldri i sex-sammenheng. Anonymkode: 08db8...a92 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Oralsex der partnere smaker råtten fisk er faktisk bare ekkelt. De fleste voksne folk som praktiserer oralsex burde visst dette. Ville hun sugd deg skitten og full av kukost? Ingen liker det. Og å utføre det på skittent kjønn uten at man ønsker det og synes det er ekkelt, føles som tvang og reduserer lyst videre. Kanskje hun hadde en ex som tente på sure fitter, men du er ihvertfall langt fra urimelig som ikke ønsker å utføre det selv. Så hold på ditt du. Og antagelig sprer hun ikke bena for deg uten å være nyvasket igjen..om hun vil beholde (et godt sexliv med) deg;) Anonymkode: 881d4...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #10 Skrevet 19. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Relativt ferskt forhold. Jeg hentet henne på jobb, og når vi kom hjem til meg så gikk der vel kanskje to tre minutter før hun hadde hivd seg ned i senga naken neantil å lå å spriket mot meg. Jeg trodde hun ville bli tatt i misjonær, men hun sa at hun ville bli slikket. Jeg startet men det luktet å smakte jo ikke rent. Hun hadde jobbet siden 9 på morgenen. Så jeg sa at hun kan ta seg en kjapp dusj så fortsetter vi. Da kledde hun på seg og ble sur. Og når jeg endelig fikk henne i tale så sa hun at eksen gjorde dette på henne hver dag uten å nøle. Så da skal jeg liksom tåle det? Synes det var urettferdig. Og hun er fremdeles ikke blid. Urimelig? Anonymkode: ed8d9...191 Hvor lenge tror du du gidder sånne spill? Og hvor bra tror du livet ditt blir om du ender opp med å flytte sammen og få barn med noen som spiller sånne spill? Her ville jeg nedgradert fra "forhold" til "pulevenn". Og husk beskyttelse! Anonymkode: cb426...a95 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #11 Skrevet 19. oktober 2021 For en pingle du er. Litt discomus må du tåle. Være litt dyrisk og rett frem. Hva blir det neste? At damene må smøre seg inn med antibac. Anonymkode: 6c443...6bb 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 Skikkelig flaut for henne, spesielt siden det er nytt forhold. Ikke urimelig av deg , men flaut likevel. Anonymkode: 658ac...93e 9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #13 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): For en pingle du er. Litt discomus må du tåle. Være litt dyrisk og rett frem. Hva blir det neste? At damene må smøre seg inn med antibac. Anonymkode: 6c443...6bb Enig, en dagsfersk fitte er bare deilig, nydusja uten smak og lukt, er kjedelig. Hadde aldri falt meg inn å be henne vaske seg, det ødelegger alt og er ikke særlig mandig. Jeg blir ekstra tent av å bli sugd etter en dag på jobb uten å dusje først, det handler om begjær og ikke mekanisk sex. Anonymkode: 82479...33c 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 Uff, hvor finner dere disse kvinnemenneskene... Anonymkode: 066f6...49c 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg ville aldri latt noen gi meg oralsex uten å dusje først. Her er det rutine å dusje/vaske seg før slike aktiviteter skjer, både for min og hennes del. Synes på ingen måte det er urimelig, ville gitt (og fått) samme beskjeden her. Det er en helt vanlig greie, og selv om enkelte tenner på at det ikke er helt rent, så er det ikke normalen. Anonymkode: ad4d9...4ae 5
Gjest Paramount Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For en pingle du er. Litt discomus må du tåle. Være litt dyrisk og rett frem. Hva blir det neste? At damene må smøre seg inn med antibac. Anonymkode: 6c443...6bb Absolutt enig. Når hun er så villig går du ned på henne og nyter henne. Du ødelegger ikke hele stemningen ved å gjøre henne ukomfortabel. Er du så kåt som du burde være slikker du henne raskt ren for de små intime luktene som hører naturlig til der nede etter noen timer uten dusj.
bjone Skrevet 22. oktober 2021 #17 Skrevet 22. oktober 2021 loveli skrev (På 19.10.2021 den 1.45): Hvis du har gjengitt riktig så sa du ifra på en skånsom måte og hun burde ikke reagert sånn. Å sammenligne deg med exen og i exens favør er ikke greit heller! Jeg suger ikke skitne pikker, har ikke mannfolket vasket seg etter jobb = ingen oralsex. Folk er så ekle! Leser her på KG også om alle som ikke dusjer daglig, men (oral?)sex har de! 🤮 🤢
Jentegutt Skrevet 22. oktober 2021 #18 Skrevet 22. oktober 2021 Tenker at du er litt fisefin 😂 visst du skal drive med oralsex må du tåle litt kuk eller fittelukt, er ikke det litt av greia også da ? Visst du ikke fikser å ta fisken av kroken må du slutte å fiske, forstår godt hun ble sur på deg. 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Skrevet 23. oktober 2021 Jentegutt skrev (55 minutter siden): Tenker at du er litt fisefin 😂 visst du skal drive med oralsex må du tåle litt kuk eller fittelukt, er ikke det litt av greia også da ? Visst du ikke fikser å ta fisken av kroken må du slutte å fiske, forstår godt hun ble sur på deg. Kommer veldig an på fisken det da. Er det en fin og pen matfisk tar jeg den selvfølgelig pent av kroken og behandler den pent og oppbevarer riktig og tar med meg hjem. Er det noe annet ekkelt, slimete, gørrete eller illeluktende blir det jo smelt rett i fjellveggen eller kastet raskt utpå dypet igjen.... Ellers en rar holdning at man skal like noe man ikke liker. Er du sånn med mat og drikke også? Du spiser det du ikke liker? Anonymkode: 6ef44...ce3 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 1.28): Relativt ferskt forhold. Jeg hentet henne på jobb, og når vi kom hjem til meg så gikk der vel kanskje to tre minutter før hun hadde hivd seg ned i senga naken neantil å lå å spriket mot meg. Jeg trodde hun ville bli tatt i misjonær, men hun sa at hun ville bli slikket. Jeg startet men det luktet å smakte jo ikke rent. Hun hadde jobbet siden 9 på morgenen. Så jeg sa at hun kan ta seg en kjapp dusj så fortsetter vi. Da kledde hun på seg og ble sur. Og når jeg endelig fikk henne i tale så sa hun at eksen gjorde dette på henne hver dag uten å nøle. Så da skal jeg liksom tåle det? Synes det var urettferdig. Og hun er fremdeles ikke blid. Urimelig? Anonymkode: ed8d9...191 Du Hvis en mann hade blitt sur fordi jeg va han vaske seg for jeg ska suge pikken hans da hade jeg klikka. Det er absolut ikke en grunn till å bli sur over en slik sak. Det er barnsligt og faktiskt veldigt uhøfligt. Det med å suge å skulle hvarandres kjønnsorgan, rompe er ikke noe naturligt egt. Og man kan faktiskt få sykdommer og bakterier som ikke er bra i munnen Hvis det ikke er rent nertill. Det er sefølgelig opp till hvar og en Hva man er villig till å gå med på eller ikke. Men att hun blir sur øver en slik sak. Neeei Nei Nei. Ikke Greit. Syns du burde ta en prat med ju og si att du hade satt pris på om både hun og deg kan vaske seg før oralsex. Og Hvis hun ikke går med på det så kan du nekte. Helt innfor! Anonymkode: dcba6...145 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå