AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg venter snart barn nr.2 og skal ha planlagt keisersnitt. Samtidig skal jeg steriliseres. Noen her som har erfaring med å bli sterilisert i forbindelse med keisersnitt? Var det mye smerter forbundet med dette? Blir takknemmelig om noen vil dele sine erfaringer her ❤️ Anonymkode: 83b1c...e6d
Minmorsbarn Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Har ikke fått utført dett selv, men jobber med det. Vil tro at smertene fra keisersnittet ‘overdøver’ eventuelle vondter fra steriliseringen, da antallet strukturer som blir kuttet/klippet ifm med keisersnittet er mye mer omfattende enn å dele egglederne og sette i et par sting. Har ikke opplevd at det gjør mere vondt enn de som bare får gjort keisersnitt. Lykke til! 1
Mammantilm Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Hadde ett haste KS i 2019, planlagt KS 21/9 i år, med sterilisering. Mye mindre smerter og plager i etterkant denne gangen. Ingen av smertene eller plagene jeg hadde denne gangen kan jeg knytte til spesifikt til steriliseringen. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Ble sterilisert ifbm keisersnitt nummer tre. Var ingen forskjell etter operasjonen i forhold til de to første keisersnittene. Eneste forskjell var at operasjonen til litt lengre tid. Anonymkode: 6a2db...2db 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg har hatt to keisersnitt. Første var akutt. Kaotisk, og mye vondt i etterkant. Ble sterilisert under nummer to, som var planlagt. Merket ikke noe til det i det hele tatt. Helt uproblematisk operasjon. Anonymkode: f72dd...b67
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #6 Skrevet 20. oktober 2021 Har kun hatt et KS så har ingen sammenligningsgrunnlag, men jeg syntes det var helt sykt smertefullt. Men ble godt smertelindret. Anonymkode: 1c2d3...40a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #7 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 23.36): Jeg venter snart barn nr.2 og skal ha planlagt keisersnitt. Samtidig skal jeg steriliseres. Noen her som har erfaring med å bli sterilisert i forbindelse med keisersnitt? Var det mye smerter forbundet med dette? Blir takknemmelig om noen vil dele sine erfaringer her ❤️ Anonymkode: 83b1c...e6d Har hatt KS uten sterilisering (åpenbart), og senere KS med sterilisering. Like vondt. Merket ingen forskjell. En venninne har gjort samme året før meg, og merket heller ingen forskjell. Anonymkode: c525b...e7a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #8 Skrevet 20. oktober 2021 Hat hatt vaginal fødsel før keisersnittene og syntes KS var en langt bedre og mindre smertefull opplevelse. Å bli sydd på magen er bedre enn å bli sydd i underlivet. Ingen smertefulle rier. Anonymkode: c525b...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå