Gå til innhold

Kan jeg anmelde thaimassasjestudio for seksuell trakassering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk massasje på et studio i går og flere ganger kom massøren "tilfeldig" borti penisen min slik at den ufrivillig ble veldig stiv. Til slutt spurte hun om jeg ville ha extra penismassasje. Jeg kledde på meg og gikk derfra. Hva tenker dere?

Anonymkode: fb562...0e1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dette er bløff, enten hele historien eller at du gikk av gårde med boneren.

Anonymkode: 0628d...425

• Liker 6
Skrevet

Utrolig mye trolletråder fra samme person for tiden. Rart det ikke blir ryddet opp i.

Anonymkode: d00c9...363

• Liker 1
Skrevet

Ja dette kan du anmelde. Hadde jeg som kvinne opplevd dette, hadde jeg anmeldt hvertfall.

Anonymkode: 7f32a...e5f

• Liker 3
Skrevet

Politiet kommer nok - i likhet med oss - til å arkivere den i mappen "ting som ikke har skjedd".

LMAO

Anonymkode: d946a...959

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Politiet kommer nok - i likhet med oss - til å arkivere den i mappen "ting som ikke har skjedd".

LMAO

Ja, ingen grunn til å stole på offeret. Bruker du samme tankesett der en dame blir antastet? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2021 den 5.51):

Utrolig mye trolletråder fra samme person for tiden. Rart det ikke blir ryddet opp i.

Anonymkode: d00c9...363

Hvordan vet du at det er samme person? Dette er jo anonym. 

Anonymkode: 246df...a25

• Liker 1
Gjest Jmcclane
Skrevet

Tenker en burde faktasjekke historien din. Hvor er dette thaimassasjestedet😅

Skrevet
Tiuren skrev (39 minutter siden):

Ja, ingen grunn til å stole på offeret. Bruker du samme tankesett der en dame blir antastet? 

Har man først kommet i det sporet hvor man begynner å mislike og hate det andre kjønn så er det vanskelig, for enkelte helt umulig å tenke den tanken at en mann også kan være et offer. 

Anonymkode: 64f2f...fa9

• Liker 2
Skrevet
Tiuren skrev (5 timer siden):

Kontekst er alt, min gode mann.

Jeg stoler ikke på noen av runke/trolletrådene her inne. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har man først kommet i det sporet hvor man begynner å mislike og hate det andre kjønn så er det vanskelig, for enkelte helt umulig å tenke den tanken at en mann også kan være et offer. 

Anonymkode: 64f2f...fa9

Anbefaler ham i så fall å spørre her:

Forbruker, jus og økonomi - Kvinneguiden Forum

og ikke i forumet for runkeprat og røverhistorier.

• Liker 1
Skrevet

Ja, dette er nok tull. Men jeg som kvinne ville helt klart reagert veldig negativt. Blutt redd og lei meg. Om jeg hadde anmeldt, vet jeg ikke, kun grunnet at det ofte er vanskelig å gå gjennom etter trakassering.

Anonymkode: dbaa3...3a8

Gjest Lunaris
Skrevet

Anmelder du det, får politiet noe å le av i lunsjen på jobb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 23.19):

Jeg fikk massasje på et studio i går og flere ganger kom massøren "tilfeldig" borti penisen min slik at den ufrivillig ble veldig stiv. Til slutt spurte hun om jeg ville ha extra penismassasje. Jeg kledde på meg og gikk derfra. Hva tenker dere?

Hvis du snur på det kan det jo hende du sultet penis borti hånden hennes. På denne måten kan det være du som burde bli anmeldt for seksuell trakassering. 

Anonymkode: 42c2a...edb

Skrevet

Null stress, jeg hjelper deg med anmeldelsen.

Hvor er studioet? Åpningstider?

Anonymkode: 8c3e8...754

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

LMAO

De vil vel måtte konfiskere overvåkingsvideoen da

Anonymkode: 71382...21e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De vil vel måtte konfiskere overvåkingsvideoen da

Anonymkode: 71382...21e

Imaginære massasjesjapper har generelt ganske dårlige overvåkningssystemer.

Skrevet
Jmcclane skrev (På 20.10.2021 den 15.53):

Tenker en burde faktasjekke historien din. Hvor er dette thaimassasjestedet😅

Overalt? Ikke mindre enn 4 i gata jeg bor. Sikkert over 300 i hele byen. Det ts beskriver skjer meg hele tiden. 

Anonymkode: 6b3b5...5cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 23.19):

Du får gå til politiet og anmelde damen for voldtektsforsøk eller seksuell trakassering. De finner sikker rett paragraf og hjelper deg videre….

Anonymkode: 05db3...c3a

Skrevet

Kan kanskje, men blir fort ord mot ord, og sannsynligvis henlagt.

Jeg har opplevd at massøren "kom borti" deler av kroppen som ikke skulle masseres og jeg syns det var så ubehagelig at jeg aldri gikk tilbake dit. Men jeg er dame og massøren var mann, så jeg slipper i det minste å bli stigmatisert som om det var et scenario jeg egentlig drømte om, og at det er en fantasi verdt å starte en tråd over 😅

Anonymkode: ed06e...ba3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...