Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Fylte runddag i helgen og har hatt en enkel feiring med nærmeste familie etter jobb. Kjæresten kunne ikke komme denne gangen siden han var opptatt. Vi er i et avstandsforhold på 2. året. Har fått flere gaver fra familie og venner og mer enn jeg forventet! 

Men enda ikke fått noe fra kjæresten. Vi bruker gi til hverandre på bursdager og jul men ikke fått noe denne gangen. Samt sende en hilsen til hverandre på Fb bl.a men det gjorde han ikke i år. Han har ikke nevnt noe om gave heller da han ringte for å gratulere meg. Men kanskje har det en naturlig forklaring at han kanskje har sendt noe i posten og at det har stoppet opp et sted muligens. Han har heller ikke spurt om jeg har fått noen gaver eller om dagen ble bra. Men snappet litt bare generelt om andre ting. 

Sist gang da jeg var på besøk hos han for noen uker siden, så snakket vi om at vi skulle finne på noe neste helg og reise et helt annet sted (vi må ta fly til hverandre) men ikke hørt mer om det blir noe av og har alltid vært jeg som må organisere besøkene til hverandre og finne tid så har vært litt avventende nå for å se om han kanskje tar initiativ denne gangen.

Prøver å ikke være skuffet og tenker at det har nok en naturlig forklaring. Og vil jo ikke være storforlangende! Ellers har han bare glemt det denne gangen 😅

Anonymkode: 946d5...56f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han vil gi deg gaven først når dere treffes? 

Skrevet

Kanskje han ikke gratulerte deg på Facebook siden han allerede hadde gratulert deg over telefon? Det blir jo dobbelt opp? Gave vil han sikkert gi personlig. Dyrt å sende i posten òg

Anonymkode: ca69d...47e

• Liker 5
Skrevet

Høres ikke ut som han er så intressert lengre

Anonymkode: 2d9a4...e7a

• Liker 1
Skrevet

Snakket med han idag. Og da kom vi inn på bursdagen og han hadde ikke fått ordnet noen gave enda for han hadde ikke fått ønskeliste. Men jeg sa tidligere i høst at det var en jakke jeg hadde lyst på men den var dyr så så forventet ikke å få noe slikt, men at et bidrag til den hadde jo vært veldig kjekt. 

Så han ba meg sende en link nå da så skulle han se hva han fikk til. 

Den helgen vi hadde snakket om å treffes i slutten av oktober, hadde han heller ikke fått tid til å tenke så mye på enda. 

Sier han er bare en mann så da går det ikke så fort i svingene. 

Skrevet

Kanskje han har tenkt å overraske deg med en super bursdagsgave?

Skrevet
Tough cookie skrev (29 minutter siden):

Kanskje han har tenkt å overraske deg med en super bursdagsgave?

Ja, det kan være. Skal vente og se og ikke tenke noe mer over det:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...