AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Det startet når jeg overnattet hos henne for en del uker siden. Jeg sov på gjesterommet som er i første etasje, da vegg i vegg med badet. Var veldig kåt og onanerte, og når jeg gjør det å lever jeg meg inn i en egen verden. Jeg hørte dermed ikke at han gikk utenfor gjesterommet. Jeg lager ikke noe særlig med lyd men det var tung pust osv. Plutselig banka han på døra og spurte om han kunne komme inn. Dere skjønner tegninga.. En av de beste sexopplevelsen jeg har hatt, om ikke den beste!! Greia er at det var så utrolig spennende og deilig. Utrolig pirrende. Han sier også at han alltid har vært tiltrukket av meg, at jeg er så sexy og god i senga, deilig osv, han vil være med meg hele tiden. Jeg vet at forholdet deres ikke er så bra og sexlivet er dårlig.. Hun har sagt det er fordi han er egoist i senga og driter i henne. Det stemmer ikke med meg, sexen vår er helt fantastisk og sykt pirrende.. Og jeg tenner på at han sier til meg at jeg er bedre enn henne. Nå tenker dere sikkert at jeg ikke har dårlig samvittighet for dette men jo, det har jeg. Griner mens jeg skriver og har vært helt ifra meg i hele kveld. Har tenkt og tenkt på dette, hvor utrolig sinnssykt FEIL det er. Det er så feil som det går an, og jeg er så sint på meg selv. Men jeg glemmer det helt når han trapper opp på døra her. Han er så sexy og leken, og det pirrer meg sånn at det er en hemmelighet at vi ligger sammen. Jeg kan ikke med ord beskrive hvor bra sexen er, det er virkelig magisk og vi har en felles kink også som gjør opplevelsene enda bedre. Vi kan knulle i flere timer.. Her en dag begynte han å snakke om at han vil gjøre det slutt med henne for å være med meg. Men jeg sa at det var uaktuelt. Jeg er ikke ei forholdsdame, jeg liker å være singel og ha en fast mann å ligge med. Så dette passer meg ypperlig.. Jeg og venninna mi har naturlig nok sklidd fra hverandre siden dette startet. Vi er alle i slutten av 20 åra... Anonymkode: fc0e1...53f 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Er det sant? Anonymkode: 9932c...129 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Dere er søppel begge to, dere fortjener hverandre.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det sant? Anonymkode: 9932c...129 Jeg får ikke så mye ut av å dikte opp en historie. Ja, det er sant. Anonymkode: fc0e1...53f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Har du noen spørsmål rundt dette? Eller er det kun for å lufte deg? Anonymkode: 63286...a05 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 Du får kose deg så lenge det varer, til det eksploderer i ansiktet ditt. Stakkars venninne, du får si at han skal gjøre det slutt uansett hva det blir med dere to etterpå. Anonymkode: 14e79...d12 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg får ikke så mye ut av å dikte opp en historie. Ja, det er sant. Anonymkode: fc0e1...53f Mange her får mye ut av å lage ekstreme versjoner, og måten du skriver på er veldig umodent og virker litt falskt. Men om det er sant så er du en ekstremt selvsentrert person som kun bryr seg om deg selv og hva du ønsker i nuet. Anonymkode: 1f422...2a7 12
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du noen spørsmål rundt dette? Eller er det kun for å lufte deg? Anonymkode: 63286...a05 Mest for å lufte det for å se hvordan det fikk meg til å føle meg. Har fortsatt dårlig samvittighet og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har så lyst på han, og det er vanskelig å si nei. Jeg har tenkt flere ganger at det er siste gang osv. Men så klarer jeg ikke la være. Jeg skjønner jo at det jeg gjør er galt. Jeg rettferdiggjør det med at forholdet deres allerede er shit, de har ikke sex lenger, hun nekter å ha sex med han. Han lever i et sexløst forhold. Aner ikke hvorfor de er sammen engang når det er så dritt som hun sier. Han har ikke sagt noe annet enn at han elsker å ha sex med meg, og at han og hun aldri har sex. Noe som stemmer. Anonymkode: fc0e1...53f 1
Paprikamannen Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det startet når jeg overnattet hos henne for en del uker siden. Jeg sov på gjesterommet som er i første etasje, da vegg i vegg med badet. Var veldig kåt og onanerte, og når jeg gjør det å lever jeg meg inn i en egen verden. Jeg hørte dermed ikke at han gikk utenfor gjesterommet. Jeg lager ikke noe særlig med lyd men det var tung pust osv. Plutselig banka han på døra og spurte om han kunne komme inn. Dere skjønner tegninga.. En av de beste sexopplevelsen jeg har hatt, om ikke den beste!! Greia er at det var så utrolig spennende og deilig. Utrolig pirrende. Han sier også at han alltid har vært tiltrukket av meg, at jeg er så sexy og god i senga, deilig osv, han vil være med meg hele tiden. Jeg vet at forholdet deres ikke er så bra og sexlivet er dårlig.. Hun har sagt det er fordi han er egoist i senga og driter i henne. Det stemmer ikke med meg, sexen vår er helt fantastisk og sykt pirrende.. Og jeg tenner på at han sier til meg at jeg er bedre enn henne. Nå tenker dere sikkert at jeg ikke har dårlig samvittighet for dette men jo, det har jeg. Griner mens jeg skriver og har vært helt ifra meg i hele kveld. Har tenkt og tenkt på dette, hvor utrolig sinnssykt FEIL det er. Det er så feil som det går an, og jeg er så sint på meg selv. Men jeg glemmer det helt når han trapper opp på døra her. Han er så sexy og leken, og det pirrer meg sånn at det er en hemmelighet at vi ligger sammen. Jeg kan ikke med ord beskrive hvor bra sexen er, det er virkelig magisk og vi har en felles kink også som gjør opplevelsene enda bedre. Vi kan knulle i flere timer.. Her en dag begynte han å snakke om at han vil gjøre det slutt med henne for å være med meg. Men jeg sa at det var uaktuelt. Jeg er ikke ei forholdsdame, jeg liker å være singel og ha en fast mann å ligge med. Så dette passer meg ypperlig.. Jeg og venninna mi har naturlig nok sklidd fra hverandre siden dette startet. Vi er alle i slutten av 20 åra... Anonymkode: fc0e1...53f Uff a meg. Det sykt slemt gjort. Tror du må ha store problemer som kan gjøre noe så slemt. 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 Bra gjort. Jeg gjorde det samme mot min fetter. Han fortjente det. Anonymkode: 587a2...ecc 1
Silva Pluvialis Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 Det ultimate svik mot venninnen din. Sånn gjør man ikke mot venner, uansett hvor «deilig» mannen hennes er. Du bør slutte å ligge med han sporenstreks, fortelle venninnen din og så la hun vurdere hva hun vil gjøre videre. Hun har nå muligens mistet en venninne og en kjæreste. Helt utrolig at det er mulig. 11
ToMan Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 Athena79 skrev (17 minutter siden): Dere er søppel begge to, dere fortjener hverandre. Drittfolk tiltrekkes kanskje andre drittfolk? 🤔 Enig med andre her som påpeker at dette må være det ultimate svik både av ts og mannen i forholdet. 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #13 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Vi er alle i slutten av 20 åra... Bra du sa, trodde dere knapt var 20. Anonymkode: 75dde...71e 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #14 Skrevet 18. oktober 2021 Tenk å ha en sånn venninne som deg! Håper karma kommer å biter deg kraftig! Usj så ekkel du er! Anonymkode: f9633...42d 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #15 Skrevet 18. oktober 2021 Synes dere er litt harde mot ts. Prøv å ha litt forståelse for sprengkåte jenter som henne. Anonymkode: 89ea7...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #17 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes dere er litt harde mot ts. Prøv å ha litt forståelse for sprengkåte jenter som henne. Anonymkode: 89ea7...4ac Regner med du er sarkastisk, men det er vel ganske tydelig at denne lysten er såpass stor at det går utover moral. Jeg skammer meg også over det.. Anonymkode: fc0e1...53f 2
Silva Pluvialis Skrevet 18. oktober 2021 #18 Skrevet 18. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes dere er litt harde mot ts. Prøv å ha litt forståelse for sprengkåte jenter som henne. Anonymkode: 89ea7...4ac Man skal ikke ha forståelse og aksept for at noen svikter venninnen sin så grovt. Hun setter venninnen i en situasjon hvor venninnen kan risikere å miste to hun står nært som følge av grove svik. Det er venninnen som trenger forståelse, ikke ts. Endret 18. oktober 2021 av Gjenferdet 6
Kinksten Skrevet 19. oktober 2021 #19 Skrevet 19. oktober 2021 Vet om en ganske lik situasjon, faktisk. Er sikkert 10+ år siden, han forlot dama, solgte huset deres og gikk rett til venninna. I dag har de by kåk, er sammen enda og har et par kids.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #20 Skrevet 19. oktober 2021 Hvor var venninna di mens dette utspilte seg? Anonymkode: 9e47b...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå