Gå til innhold

Hvorfor hører ikke folk på rumpeleger angående analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man hører hele tiden at analsex er ufarlig. Og folk skal absolutt ha kuk og andre objekter opp i rumpen. Tallene viser at i underkant av 40% av kvinner, og 5% av menn, har analsex av varierende frekvens.

Men faktum er at analsex faktisk er farlig for endetarmsåpningen, og øker sjansen for irreversibel skade. Du risikerer etter hvert å måtte bruke bleie kontinuerlig, pga. av analinkontinens.

Rumpelegene er helt klare på at analsex bør unngås, men folk velger heller å høre på kvinneblader, sexologer, forumbrukere, etc. Og man blir ansett som "kjedelig" om man nekter å ha analsex.

So, after this careful analysis, here are my concluding thoughts on anal sex as a healthcare professional specializing in colon and rectal diseases:

• Anal sex seems to significantly raise your risk of having fecal incontinence.
  • You probably just shouldn’t do it.
  • If you are going to do it anyway, don’t do it too frequently.
  • It seems like common sense, but use lots of lube.
  • When finding a partner for anal sex, smaller is probably better.

https://www.kevinmd.com/blog/2016/03/what-you-dont-know-about-anal-sex-a-gastroenterologist-explains.html

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26753893/

Anonymkode: 38bb4...be2

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumpelege...?

Anonymkode: 96c8e...168

• Liker 37
Skrevet

Nabomannen skryter av at han har analsex med dama si hver dag. Jeg skal informere han om dette. Er ikke sunt med analsex. 

Anonymkode: 06a3d...62b

• Liker 5
Skrevet

Da er det farlig med store, harde bæsjer også da? 

Anonymkode: 4a9e1...02d

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare hvis de er harde. Da kan man få rift. Og så blør det litt. Ikke farlig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pleier du å dytte disse store harde bæsjene inn og ut i raskere og raskere tempo?

Nei, tenkte meg det.

Anonymkode: 1d860...d9e

• Liker 47
Skrevet

Hah! Da har jeg en god grunn til å begrense det til en gang i måneden. 

Anonymkode: 6b5e9...d80

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pleier du å dytte disse store harde bæsjene inn og ut i raskere og raskere tempo?

Nei, tenkte meg det.

Kommer ikke over at en bruker her inne beskrev analsex som "jeg bæsjer INN...og jeg bæsjer UT..." 😂😂

Anonymkode: eeb43...9a1

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pleier du å dytte kabelen inn og ute av rumpehullet flerfoldige ganger? 🤔

• Liker 8
Skrevet

Det store spørsmålet er vel hvorfor voksne mennesker er så fiksert på sitt eget rumpehull? 

• Liker 20
Skrevet

Trenger ikke noen lege for å fortelle meg det. Jeg vet intuitivt at jeg ikke skal åpne bakdøra.

Anonymkode: 41b50...45d

• Liker 16
Skrevet

Trenger ikke noen lege for å fortelle meg det. Jeg vet intuitivt at jeg ikke skal åpne bakdøra.

Anonymkode: 41b50...45d

Du er smart. 🤗

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Rumpelege...?

Med tanke på kunnskapsnivået på KG, ville begrepene gastroenterolog og proktolog fly over hodet på en stor andel her.

• Liker 33
Skrevet

Litt analsex daglig holder legen unna.

Anonymkode: 4f5b2...51d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Rumpelege...?

6 årig profesjonsstudie med dertil videreutdanning og du kan dermed få den flotte tittelen

Tattarada; 🎉🎉🎉

Rumpelege 🤣🤣🤣

Anonymkode: 06cd3...3e2

• Liker 20
Skrevet

Men ja. Hvorfor hører jeg ikke på legene? Nei, det er vel fordi mannen min liker det så godt og jeg føler jeg må stille opp en gang i blant.

• Liker 3
Skrevet

Tror nok ikke at de som praktiserer analsex, har analsex like ofte som de har vanlig sex, oralsex og lignende. Det krever jo litt forberedelser når man skal ha analsex. Og de færreste menn har penis på størrelse med ei zaloflaske, så kjøper ikke helt det om at det er så skadelig. Han legen sier jo uansett at man ikke skal gjøre det så veldig ofte, og at man skal bruke mye glidemiddel. Og det ser ut til at det er en fordel om penis ikke er så stor..? 

Skrevet

Men ja. Hvorfor hører jeg ikke på legene? Nei, det er vel fordi mannen min liker det så godt og jeg føler jeg må stille opp en gang i blant.

🙁 din rumpe, ditt valg. Ikke hans rumpe! Du MÅ ikke stille opp på noe som helst!

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stiller ikke opp, heldigvis forstår min mann hvorfor.

Anonymkode: 4ed59...2d7

• Liker 6
Skrevet
Trøst skrev (1 minutt siden):

Tror nok ikke at de som praktiserer analsex, har analsex like ofte som de har vanlig sex, oralsex og lignende. Det krever jo litt forberedelser når man skal ha analsex. Og de færreste menn har penis på størrelse med ei zaloflaske, så kjøper ikke helt det om at det er så skadelig. Han legen sier jo uansett at man ikke skal gjøre det så veldig ofte, og at man skal bruke mye glidemiddel. Og det ser ut til at det er en fordel om penis ikke er så stor..? 

Først og fremst sier legen:

• Anal sex seems to significantly raise your risk of having fecal incontinence.
  • You probably just shouldn’t do it.

Anonymkode: 4ed59...2d7

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...