Anie Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2522957 Hver sin humor sier nå jeg......Hva kan være så morsomt med dette?
Tusenfryd Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Hensynsløse og kalde mennesker uten empati for andre.
choop Skrevet 9. oktober 2002 #4 Skrevet 9. oktober 2002 Enig med deg Duchess. Kan burde ikke spøke om alle emner!!
Elefantina Skrevet 10. oktober 2002 #5 Skrevet 10. oktober 2002 Synes igrunn det hadde vært morsomt med en slikm spøk hvis jeg hadde blitt utsatt for den av en jeg kjente godt, og som i løpet av telefonsamtalen hadde avslørt både spøken og hvem det var. Dette synes jeg imidlertid var langt over grensen for hva som er morsomt!
ellapille Skrevet 11. oktober 2002 #6 Skrevet 11. oktober 2002 Dette er humor ikke sant, ja ja smaken er vel som baken. Det va to kvinnfolk som va på tur hjem fra byen, - begge ble pissatrengt, > og den ene fant ut at det perfekte stedet var kirkegården som dem > passerte. > Nåvel, så satte de seg ned og gjorde sitt fornødnde, da de kom på at de > ikke hadde tørkepapir....... > Den ene var ikke rådløs, ho tok av seg trusa og tørka seg med den.. Den > andre derimot tok litt bånd fra ei nylagt grav og brukte som > tørkepapir..... > Dagen etter møttes damenes menn hverandre, hvorpå den ene sier: > - Æ e bekymra, kjerringa kom hjem fra fæst igår uten truse........... > - Det e no ikke det verste, sa den andre.. Kjerringa mi, ho hadde truse, > men i ræva stod det med store bokstava "Takk for alt, fra gutta på > jobben". > > > Ha en fin dag! >
Mathias Skrevet 12. oktober 2002 #7 Skrevet 12. oktober 2002 Det der var vel ike det man kan kalle en spøk!.... Rampestreker er det noe som heter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå