Anie Skrevet 8. oktober 2002 #1 Del Skrevet 8. oktober 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2522957 Hver sin humor sier nå jeg......Hva kan være så morsomt med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. oktober 2002 #2 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hensynsløse og kalde mennesker uten empati for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 8. oktober 2002 #3 Del Skrevet 8. oktober 2002 Enkelte ting spøker man ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 9. oktober 2002 #4 Del Skrevet 9. oktober 2002 Enig med deg Duchess. Kan burde ikke spøke om alle emner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Synes igrunn det hadde vært morsomt med en slikm spøk hvis jeg hadde blitt utsatt for den av en jeg kjente godt, og som i løpet av telefonsamtalen hadde avslørt både spøken og hvem det var. Dette synes jeg imidlertid var langt over grensen for hva som er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 11. oktober 2002 #6 Del Skrevet 11. oktober 2002 Dette er humor ikke sant, ja ja smaken er vel som baken. Det va to kvinnfolk som va på tur hjem fra byen, - begge ble pissatrengt, > og den ene fant ut at det perfekte stedet var kirkegården som dem > passerte. > Nåvel, så satte de seg ned og gjorde sitt fornødnde, da de kom på at de > ikke hadde tørkepapir....... > Den ene var ikke rådløs, ho tok av seg trusa og tørka seg med den.. Den > andre derimot tok litt bånd fra ei nylagt grav og brukte som > tørkepapir..... > Dagen etter møttes damenes menn hverandre, hvorpå den ene sier: > - Æ e bekymra, kjerringa kom hjem fra fæst igår uten truse........... > - Det e no ikke det verste, sa den andre.. Kjerringa mi, ho hadde truse, > men i ræva stod det med store bokstava "Takk for alt, fra gutta på > jobben". > > > Ha en fin dag! > Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. oktober 2002 #7 Del Skrevet 12. oktober 2002 Det der var vel ike det man kan kalle en spøk!.... Rampestreker er det noe som heter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå