Gå til innhold

Mannen min legger seg halv 8.. normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest Nattbord
Skrevet

Mannen er i 40 årene, vi har små barn og vært gift lenge.

Har forståelse for at han er sliten, men tenker at han burde prioritere tid med meg også.. Er det kravstort?  

Hvor mye tid bruker andre par sammen?  Og hvor mye aleine tid har dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snorker han mye om natten?   Kan han ha søvnapne?

Det var det som var problemet da min mann sovnet i stolen etter middag.

Det rettet seg da han fikk hjelp.  🙂

Anonymkode: 8fbf1...ac6

• Liker 9
Skrevet

Tidlig å legge seg det. Men er en trøtt så er en trøtt. Han ville vel ikke vært mye til selskap om han neste sovner.

Men skjønner di frustrasjon over at det er tidlig og savner mer tid sammen. Mange par har nok den tiden mellom bare har lagt seg og de selv legger seg sammen, som sosialt lim

Anonymkode: 24e21...ec8

• Liker 9
Skrevet
Nattbord skrev (10 minutter siden):

Mannen er i 40 årene, vi har små barn og vært gift lenge.

Har forståelse for at han er sliten, men tenker at han burde prioritere tid med meg også.. Er det kravstort?  

Hvor mye tid bruker andre par sammen?  Og hvor mye aleine tid har dere? 

Han høres sliten ut.. 

har han sjekket nivåene med vitaminer? 

Mer barna mye arbeid? Kan dere roe mer ned? Spiser dere sunn mat med mye næring? 

19:30 er tidlig.. men jeg har vært der selv med D-vitaminmangel, folatmangel, jernmangel og slitsom jobb 

Anonymkode: 4f228...738

• Liker 7
Skrevet

Det er veldig tidlig for en voksen mann. Har han plager som gjør at han må legge seg så tidlig? Når står han opp?

• Liker 5
Skrevet

Når står han opp? Min mann er utpreger A-menneske og har vært det hele livet. Han legger seg mellom kl 20-21, glimter til litt lenger i helgene. Våkner mellom 4-5. 

Anonymkode: 4610c...6e0

• Liker 10
Skrevet

Utpreget*

Anonymkode: 4610c...6e0

Skrevet

Jeg ville tenkt at noe var galt og forlangt at han kommer seg til lege for en full sjekk (forutsagt at han står opp til normal tid).

men har du sjekket at han faktisk sover når han legger seg? Kanskje han egentlig bare trenger tid for seg selv og ligger på mobilen eller ser på serier eller noe sånt? Jeg hadde antagelig blitt paranoid og tenkt at han gjorde noe han ikke burde

Anonymkode: 8eaf0...3c0

• Liker 12
Skrevet

Han legger seg seriøst 19.30? Da spiser vi middag. Når står han opp? 

Jeg er natteravn, og kan legge meg kl.1 i hverdagen. Står opp 7, og det er nok søvn for meg. Han legger seg rundt 10.30 - 11, og står opp en time før meg. Han trenger litt mer søvn, men det går greit. Vi koser oss sammen på kvelden de timene vi har.  Nå er han snart leggeklar, og det går helt fint. Da skal jeg chatte og surfe på forum 🙂 

Anonymkode: 55a31...bf9

• Liker 5
Skrevet

Det er selvfølgelig relevant å oppgi når han står opp. Er det 04.00-05.00 så er det mer "normalt" enn om han står opp 07.00 eller senere.

Anonymkode: c0c76...c78

• Liker 11
Gjest Nattbord
Skrevet
Billiebi skrev (5 minutter siden):

Det er veldig tidlig for en voksen mann. Har han plager som gjør at han må legge seg så tidlig? Når står han opp?

Nei han er helt frisk.. 

Står opp halv 7 ca

Gjest Nattbord
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er selvfølgelig relevant å oppgi når han står opp. Er det 04.00-05.00 så er det mer "normalt" enn om han står opp 07.00 eller senere.

Anonymkode: c0c76...c78

Han står opp halv 7

Skrevet
Nattbord skrev (3 minutter siden):

Nei han er helt frisk.. 

Står opp halv 7 ca

Ok. Da er det ingen grunn til å legge seg halv 8. Må være veldig kjedelig for deg, ja. Vet du sikkert at han legger seg til å sove så tidlig? 11 timer søvn hver natt er i overkant.

• Liker 6
Gjest Nattbord
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ville tenkt at noe var galt og forlangt at han kommer seg til lege for en full sjekk (forutsagt at han står opp til normal tid).

men har du sjekket at han faktisk sover når han legger seg? Kanskje han egentlig bare trenger tid for seg selv og ligger på mobilen eller ser på serier eller noe sånt? Jeg hadde antagelig blitt paranoid og tenkt at han gjorde noe han ikke burde

Han tar jevnlig en legesjekk. 

Jo, ikke alltid han sovner halv 8, blir nok noen kvelder med mobil surfing og det er jo litt verre for da kunne vi jo vært litt sammen 

Skrevet

Hva gjør han når han har lagt seg da? Om han ligger med mobilen ett par timer først er det jo ikke så rart... 

Anonymkode: 4427a...de6

• Liker 2
Skrevet

Du skriver han er helt frisk, så han virker ikke deprimert? Virker han glad og fornøyd resten av tiden?

Anonymkode: f80c2...a25

• Liker 3
Skrevet

Utro på nett, snap, nakenprat osv

Anonymkode: cbd34...93d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utro på nett, snap, nakenprat osv

Anonymkode: cbd34...93d

Det ville jeg tenkt også. Å ha behov for å sove mer enn 12 timer i døgnet er ikke normalt dersom han ikke er syk. Jeg tror det er en egoistisk og lat mann som er sliten etter jobb og som prioriterer egentid med telefonen.

• Liker 6
Gjest Nattbord
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva gjør han når han har lagt seg da? Om han ligger med mobilen ett par timer først er det jo ikke så rart... 

Anonymkode: 4427a...de6

Noen kvelder sovner han så tidlig.. 

Men blir en del kvelder med mobilen

Gjest Nattbord
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det ville jeg tenkt også. Å ha behov for å sove mer enn 12 timer i døgnet er ikke normalt dersom han ikke er syk. Jeg tror det er en egoistisk og lat mann som er sliten etter jobb og som prioriterer egentid med telefonen.

Hvor mye tid er innafor å bruke på mobilen? 

Tviler på at orker noe hemmelig nettliv 🙈  men vet jo sikkert aldri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...