AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Min mann har et barn fra tidligere. Jeg har ikke barn fra før og vi ønsker å få et sammen. Hvordan kan jeg best mulig forberede hans barn på at det kommer baby? Jeg vil gjerne at barnet (16 år) skal ha gode følelser og tenke ved at han får en søsken på vei snart. Hvordan pleier det å føles for barnet i en slik situasjon ? Jeg lurer på hva mitt stebarn vil tenke og føle om at pappa får barn med dame som ikke er hans biologiske mamma. Anonymkode: 5903c...51e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Min datters nabo fikk et barn med ny samboer da hennes døtre var 12 og 14 år. Det gikk ikke bra! Begge jentene flyttet til sin pappa rundt et år etter den nye babyen kom. Frem til de flyttet ut var det konstant bråk i hjemmet. Ingen av de store jentene følte at de betydde noe mer for moren sin. Ville luftet det med 16 åringen på en lettvindt måte. Det er ikke lett å være 16 år og så bli "skjøvet" vekk pga en baby som trenger mye omsorg. Anonymkode: 599a0...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå