Gå til innhold

Fått mensen kun 2 uker etter forrige?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn gikk jeg 6 måneder i strekk etter fødsel med minste. 

Fikk igjen mensen etter 5 uker. Fra da blødde jeg 2 uker i måneden, og når det hadde vært sånn i 6 måneder, begynte jeg på prevensjon for å få minsket. Kroppen forandrer seg plutselig fra tid til annen.

Anonymkode: 3bcea...ec7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sånn gikk jeg 6 måneder i strekk etter fødsel med minste. 

Fikk igjen mensen etter 5 uker. Fra da blødde jeg 2 uker i måneden, og når det hadde vært sånn i 6 måneder, begynte jeg på prevensjon for å få minsket. Kroppen forandrer seg plutselig fra tid til annen.

Anonymkode: 3bcea...ec7

Etter fødsel hadde jeg også i hytt og pine. Men jeg har liksom hatt regelmessig mens i 2år nå. Er så redd for livmorhalskreft. Er jeg gravid, så er ikke der verdens undergang sett iforhold til de alvorligste sakene. 

Anonymkode: 4d934...6b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Etter tretti år med stabil og pålitelig mens hadde jeg uvanlige blødninger i to måneder sist sommer. Fastlegen tok full undersøkelse og masse tester, og deretter henvisning til gynekolog. Nå var det ingenting galt hos meg, men dette tok de på alvor. 

Anonymkode: ea223...662

😱😱 Huff.. Er engstelig. Jeg kjenner jo kroppen min. Aldri !! Hatt en mellom blødning. 

Skrevet

Har idag ekstreme menssmerter / murring nederst i magen. Uten blod. Altså 2 dager etter mellom blødningen. Kjenner jo ut som jeg nå har eggløsning? 

Bestilte time til mandag. Men hva tror dere? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

😱😱 Huff.. Er engstelig. Jeg kjenner jo kroppen min. Aldri !! Hatt en mellom blødning. 

Det trenger ikke bety noe, en gang må være den første. 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Har idag ekstreme menssmerter / murring nederst i magen. Uten blod. Altså 2 dager etter mellom blødningen. Kjenner jo ut som jeg nå har eggløsning? 

Bestilte time til mandag. Men hva tror dere? 

Tror ingenting. Men syns du skal puste litt, og vente til mandag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det trenger ikke bety noe, en gang må være den første. 

Tror ingenting. Men syns du skal puste litt, og vente til mandag. 

Vet... Har bare så uvanlige murringer i sidene. Blir det tatt gr.test der og da eller kan jeg bare utelukke det helt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet... Har bare så uvanlige murringer i sidene. Blir det tatt gr.test der og da eller kan jeg bare utelukke det helt? 

Hadde tatt test selv for å evt utelukke graviditet 

Anonymkode: 6c6cf...6da

Skrevet

Mensen min var helt på bærtur sist sommer. Blødde i ett flere mnd, bare noen få dager opphold. Vondt også, men ikke vanlig mensensmerter. Ble sjekket på alle bauer og kanter, ingenting galt. Det stoppet bare plutselig,  og alt har vært normalt siden. 

Anonymkode: 89431...70a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...