AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Har en fantastisk samboer. Han er kjempesnill, og stiller opp hele tiden. Vi har det veldig bra sammen, og han har aldri gitt meg noen grunn til ikke å stole på han. Men jeg er så redd han skam gå fra meg, våkne opp en dag og tenke at, jeg vil ikke ha henne likevel. Har familie et stykke unna, når jeg reiser er jeg gjerne borte noen dager, 1 kanskje 2 ganger i måneden. Er redd han syns jeg er for mye borte, selv om han aldri har nevnt noe om det. Før vi ble sammen satt han ting på pause, da han trengte tid for seg selv. Er så redd det skal skje igjen. Er veldig usikker på meg selv, og tror ingen liker meg. Prøver å jobbe med det, men klarer ikke slappe av i forhold til det. Vi eier hus sammen, ingen barn. Andre som også føler det sånn? Noen tips til hvordan ikke føle slik? Anonymkode: d98c1...8be
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Ikke frykt, men en liten risiko følelse er der av og til Jeg tror du ville blitt roligere om du kommuniserte mer med han omkring dine frykter. At du går å lurer på om han synes du er for mye vekke, tyder på at du ikke tør å snakke med han skikkelig. Dette kan du får avklart i låpet av sekunder. At du er redd han forlater deg, kan du også sette ord på. Forklar han, at etter den pausen han tok, så har du fått en frykt at det skal skje igjen. Anonymkode: 3ba2f...a79
Anonym-bruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ikke frykt, men en liten risiko følelse er der av og til Jeg tror du ville blitt roligere om du kommuniserte mer med han omkring dine frykter. At du går å lurer på om han synes du er for mye vekke, tyder på at du ikke tør å snakke med han skikkelig. Dette kan du får avklart i låpet av sekunder. At du er redd han forlater deg, kan du også sette ord på. Forklar han, at etter den pausen han tok, så har du fått en frykt at det skal skje igjen. Anonymkode: 3ba2f...a79 Jeg har snakket med han om det. Han sier at han aldri har tenkt sånn. At det ikke plager han at jeg reiser bort av og til. Og at han aldri har tenkt å gjøre det slutt. Han er egentlig veldig seriøs, og jeg er ganske sikker på at han ikke ville kjøpt hus med meg om han ikke mente vi har en fremtid. Men får ikke helt bort frykten likevel. Sikkert bare min egen usikkerhet
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har familie et stykke unna, når jeg reiser er jeg gjerne borte noen dager, 1 kanskje 2 ganger i måneden. Er redd han syns jeg er for mye borte, selv om han aldri har nevnt noe om det. Før vi ble sammen satt han ting på pause, da han trengte tid for seg selv. Er så redd det skal skje igjen. Her motsier du deg selv - Han liker tydeligvis litt tid for seg selv, ingen grunn til å være redd for at han ikke skal tåle å være alene, heller tvert imot...gi mannen litt tid og luft til å savne deg. Klenger du for mye så kveler du ham. Anonymkode: 4b9e1...270 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 6 minutter siden, Anonym-bruker said: Jeg har snakket med han om det. Han sier at han aldri har tenkt sånn. At det ikke plager han at jeg reiser bort av og til. Og at han aldri har tenkt å gjøre det slutt. Han er egentlig veldig seriøs, og jeg er ganske sikker på at han ikke ville kjøpt hus med meg om han ikke mente vi har en fremtid. Men får ikke helt bort frykten likevel. Sikkert bare min egen usikkerhet Virker som det er din egen usikkerhet, med mindre det er noe annet som gir deg frykt og som du ikke skriver her. Er det noe han gjør nå som får deg til å frykte? Anonymkode: 3ba2f...a79
Anonym-bruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Virker som det er din egen usikkerhet, med mindre det er noe annet som gir deg frykt og som du ikke skriver her. Er det noe han gjør nå som får deg til å frykte? Anonymkode: 3ba2f...a79 Nei, det er ikke noe annet. Absolutt ikke. Han er veldig snill, og er flink til å vise han er glad i meg. Er nok bare min egen usikkerhet som gjør at jeg har disse tankene. Vil jo så gjerne bare slappe av og kose meg i forholdet, og slappe av.
Doktor Dyregod Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Din frykt er din største fiende. Tror ikke du har mye å frykte. Vet at det er mye lettere å si enn å gjøre det, men bruk energien på å kose dere i stedet. Dette går bra skal du se❤️
Anonym-bruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 Doktor Dyregod skrev (1 time siden): Din frykt er din største fiende. Tror ikke du har mye å frykte. Vet at det er mye lettere å si enn å gjøre det, men bruk energien på å kose dere i stedet. Dette går bra skal du se❤️ Ja skal prøve det, å ikke dyrke frykten
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #9 Skrevet 19. oktober 2021 Ja, som du selv sier. Han liker tid for seg selv. Så når du er på tur hos familien din, så koser dere dere begge to :-) Da har du ingenting å bekymre deg over! Han har ikke tenkt å slå opp. Det er kun irrasjonell frykt i hodet ditt :-) Han unner deg turene, og ser selvsagt frem til å se deg igjen :-) Anonymkode: 16a5e...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå