AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Hei. Jeg sitter her og grubler litt, og må få luftet tankene før jeg tenker meg helt gal 😅 Jeg har brukt eggløsningstester det siste året for å kartlegge syklus og for prøving. Jeg har noe ujevn syklus, men de har stabilisert seg rundt cirka 35 dager pluss/minus. De siste 2 syklusene så har jeg hatt eggløsning på henholdsvis dag 18 og 20. Siste eggløsningstest slo ut for 10 dager siden, og jeg forventer mens om cirka 4 dager. Bare for moro skyld så tok jeg en digital eggløsningstest i dag tidlig (bruker Clearblue sine, og hadde én pinne igjen) - og overraskende nok så slo den positivt ut. Ikke halvveis-positiv, men smilefjes uten blinking. Nå er jeg veldig usikker. Har jeg plutselig eggløsning igjen? Har ikke opplevd tidligere at eggløsningstestene har slått ut positivt 2 ganger på en syklus. Det stemmer heller ikke med tidligere sykluser, antall dager osv. Eeeller kan det være indikasjon på graviditet? Den var liksom veldig positiv også, ikke bare blinkende fjes. Tok en tidlig graviditetstest i ettermiddag, og den var negativ. For tidlig å teste kanskje? Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 7b336...0ee
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Det kan vere mulig at du er gravid. Men noen kvinner har flere dager med høg LH, og noen kvinner får ein LH stigning rett før mensen. Test igjen om 2 dager med tidlig test. Anonymkode: 56c9b...7fc 1
Sunshine☀️ Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Prøv å ta en graviditetstest, kanskje du er gravid 🙃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå