Gå til innhold

Ivf i Danmark i forhold til Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er samme regler i Danmark som Norge i forhold til at man må ha vært samboere i 4 år eller gift? Finner ikke info om det. Og er det omtrent samme pris eller billigere i Danmark?

Anonymkode: ab849...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går man privat i Norge er det vel ingen regler? Vil ikke tro Danmark har noen regler siden du må gå privat om du skal gjøre det der?

Anonymkode: c8f8f...81e

Skrevet

Vet ikke hva reglene er, men vi ble aldri spurt om dette da vi hadde ivf-behandling på to ulike klinikker i Danmark. 

Anonymkode: 5ddb2...198

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Går man privat i Norge er det vel ingen regler? Vil ikke tro Danmark har noen regler siden du må gå privat om du skal gjøre det der?

Anonymkode: c8f8f...81e

Trodde det var regler for dette hvis man går både privat og offentlig i Norge.

Anonymkode: ab849...5fb

Skrevet

Med den kronekursen som har vært de siste månedene er behandling omtrent samme pris i Norge og Danmark er min erfaring. For meg som trenger donor ble det veldig mye billigere i Danmark. Hvis man oppfyller kravene for behandling i Norge (og er henvist) kan man også få refusjon fra HELFO for behandling i Danmark. 

Jeg vet ikke så mye om reglene for par, men jeg trodde det var to år samboerskap som var regelen i det offentlige i Norge? Er det et alternativ å gifte seg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...