AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Er gift med min mann,men må jeg ha dokumentasjon når jeg skal reise alene med vår sønn? Isåfall hva? Anonymkode: c9973...003
Ulrikke Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg har ikke hatt det når jeg har hatt med datteren vår utenlands uten ham, men han fikk med seg det da de to dro utenlands. Hun har mitt etternavn, så anbefalinger gjorde at vi valgte sånn. Jeg skrev en bekreftelse på at jeg visste/tillot (husker ikke helt ordvalget) at han (fullt navn og fødselsdato) hadde med seg henne (fullt navn osv der også) på tur dit i perioden sånn og sånn, kopi av mitt pass og underskrift osv. Han fikk faktisk bruk for det da de ankom landet. Altså, de spurte, og han svarte, de spurte om han hadde noen bekreftelse. Tviler vel på om de ville reagert hvis hun hadde hans etternavn, men jeg aner ikke.... 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Lurt med dokumentasjon ved ulike etternavn, vet om noen som ikke fikk reise over grensen uten det. Anonymkode: 549c9...ca4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg måtte ha med fødselsattest på min sønn da vi dro til London sist. Dette fordi min sønn ikke har samme etternavn som meg. Nå vet jeg ike hvor du skal reise men det er lurt å sette seg inn om det er spesielle krav for å reise med barn til dit du skal Anonymkode: 66829...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå