AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg er 23, bor i studentbolig, og holder på med sisteåret på master Han er 26, eier egen bolig, og er i full jobb Vi har vært sammen i 1,5 år Til sommeren så er jeg ferdigutdannet og må dermed flytte ut av studentboligen min (aller helst finne et kollektiv allerede før mai og skrive kontrakt fordi leiemarkedet kan være nokså presset i Oslo om sommeren), og sjonglere siste innspurt av master med utvask og flytting. Jeg og kjæresten har på dette tidspunktet vært et par i over 2 år og jeg "bor" hos ham halve uka fra før av. Er det dumt at jeg delvis forventer at han skal spørre meg om jeg vil flytte inn hos ham, om så fall i en kort periode for å slippe stresset med leiemarkedet om sommeren? Vi har jo på det tidspunktet vært sammen i over 2 år, jeg "bor" der uansett halve uka, har en del ting der, og bidrar allerede med innkjøp av mat Hva ville dere gjort? Ventet litt? Eller spurt hva han tenker? Anonymkode: 0076f...31f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Kommunikasjon. Anonymkode: 6a962...bae 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg ville ha kommunisert med han, og ikke ventet på at han skal spørre deg. Slik fungerer ikke forhold man vil skal vare. Bare forklar han dette og spør hva han tenker Anonymkode: b196b...485 6
Gjest Jmcclane Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Syns du skal snikflytte inn. Bytt ut tingene hans med dine egne. Begynn i det små og se hvor langt du kan dra strikken👍