Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år og har fremdeles noe kviser og fet hud og begynner å bli drittlei av å ikke finne den rette rensen. Har noen noe å anbefale? Jeg har prøvd anti bac og dermal clay fra dermalogica, vichy normaderm, shiseido pureness, biotherm acnopur og biopur, lancome pure focus, clinique anti blemish og noe fra guerlain og rubinstein. Ikke helt fornøyd med noe av det. Syns noe er for sterkt mens andre ting ikke har effekt i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde kanskje teste noe mindre aggressivt? Rens som tørker ut huden kan gjøre kviseproblemene verre. En hud som blir uttørket, reagerer med å produsere mer fett, og dermed mer kviser.

Muligens kunne en av rensene til MD Formulations være noe for deg, de inneholder fruktsyrer, men tar ikke knekken på huden. Hør med en hudpleier, hva h*n har å anbefale.

Skrevet

Jeg hadde skikkelog fæl hud før, men etter noen uker på p pillen Diane er det så godt som borte...utrolig :)

Skrevet

Uren hud blir ihvertfall veldig lett irritert, og da hjelper det som oftest ikke med skikkelig sterke produkter. Prøv å finne et mildt produkt. Du bør også være klar over at hvis du bruker et produkt som ikke har hudens pH-balanse kan du forstyrre hudens naturlige beskyttelsessystem. Så kjekk alltid at pH-verdien står på flasken! Lykke til da! :)

Skrevet
Jeg hadde skikkelog fæl hud før, men etter noen uker på p pillen Diane er det så godt som borte...utrolig :)

Samme skjedde med meg når jeg begynte på Nuvaring (p-ring)

Nå holder det å bruke daily microfoliant annenhver dag, samt smøre med en dagkrem fra decleor. den regulerer ihvertfall huden så den ikke er for fet eller for tørr (hydra floral).

Er for sløv med daglig rens av huden.

Skrevet

Dessuten har det man putter i munnen veldig mye å si....ihvertfall for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...