Gå til innhold

Kjenner et savn etter å hs sex med andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lykkelig gift og fornøyd med alt bortsett fra at jeg bare har hatt sex med kjæresten. Partner har hatt sex med flere, inkludert felles bekjente. Det var før vi ble sammen. Men jeg kjenner på en merkelig sjalusi av og til. Ikke konstant og ikke ofte, men innimellom. Men har lyst på samme erfaringen som partner har. Har ikke planer om å være utro eller noe sånt, men det er litt plagsomme følelser jeg ikke blir kvitt.

Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 9e958...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kan kjenne på ubehagelige følelser knyttet til å ha hatt få seksuelle opplevelser før ekteskapet. Barnslig, men når vi har snakket om fortiden vår har jeg noen ganger tenkt at jeg fortjener å oppleve mer, og at han bør se det og la meg 😄 Men skjønner seff at det ikke funker sånn og liker ikke tanken på utroskap.

Anonymkode: d7080...8a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, kan kjenne på ubehagelige følelser knyttet til å ha hatt få seksuelle opplevelser før ekteskapet. Barnslig, men når vi har snakket om fortiden vår har jeg noen ganger tenkt at jeg fortjener å oppleve mer, og at han bør se det og la meg 😄 Men skjønner seff at det ikke funker sånn og liker ikke tanken på utroskap.

Anonymkode: d7080...8a8

Ja ikke sant. Det er litt barnslige følelser men de er så vanskelige å bli kvitt...

Anonymkode: 9e958...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...