Gå til innhold

To FF-forhold, null begeistring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg greid å innlede to parallelle FF-forhold. Totalt ubegeistret over situasjonen. Jeg vil ha en kjæreste jeg virkelig kan flørte med og elske. Den ene FF-kandidaten tar meg med på fine opplevelser, den andre kunne jeg falt for. Så har jeg et kobbel av flotte menn jeg flørter med, men jeg er så desillusjonert at jeg omtrent ikke gidder starter runden med å sjekke dem ut eller inn. Noen som har knekt kjærestekoden i det siste? Mye vanskeligere enn siste singelrunde der nettdating og stort omløp av aktuelle kandidater ikke var normaltilstanden. 

Anonymkode: 75230...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt å gi kjærestefordeler til menn som ikke vil ha deg. Begynn med å knipe beina sammen! Krev kjæresteforhold. Krev av deg selv å ikke bli lurt. Du må sette hardt mot hardt. Det holder med en stk også. Du må ikke ha mange, da tar ingen deg seriøst.

Anonymkode: be93d...9b5

• Liker 3
Skrevet

Hold deg unna de du ikke egentlig kan få er nok steg 1 ja

Anonymkode: 69c7f...077

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hold deg unna de du ikke egentlig kan få er nok steg 1 ja

Anonymkode: 69c7f...077

Har ingenting imot FF relasjoner i seg selv. Kan være fint tidsfordriv.

Det er mangel på en kjæreste som er utfordringen her.

Anonymkode: 75230...6a6

Skrevet

Ikke hold på med ff-er når du vil ha kjæreste. Det er bare forstyrrende. 

Anonymkode: f806b...686

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen kode å knekke. Det å finne seg en kjæreste er noe (nesten) alle intuitivt kan. Men man ødelegger både evner og muligheter ved å kaste seg inn i en digital datingverden der tilbudet er enormt. Man venner seg etterhvert til å sammenligne varer/kanditater basert på overfladiske markedskriterier istedenfor å bruke ienergi på å utvikle et forhold.

Anonymkode: f52ac...8f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...