AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Kvinne på 28 år her. Jeg barberer meg aldri nedentil fordi jeg blir sår, øm og vond i etterkant av barberingen. Har testet ut brasiliansk voksing og det er et mareritt uten like. Smertefullt og jævlig, jeg orker ikke gå gjennom det. Jeg får også sopp hver gang jeg er glattbarbert. Ga opp barbering for et par år siden og nå stusser jeg bare hårene kort. Jeg er ikke så hårete nedentil i utgangspunktet, har for eksempel lite hår i rumpa, men det barberer jeg bort om jeg vil ha en rimsession av mannen. Som sagt er hårene korte. Var med en mann en periode som digga full busk, så da kjørte jeg full busk. Dater en fyr og han hater at jeg har hår der, men "kan ligge med deg siden det er deg". Vi har bare hatt sex to ganger og jeg vil ikke ha sex med han igjen. Syns ærlig talt han er pinglete og litt småfemi som reagerer slik på noe helt naturlig.. Anonymkode: 4e711...4f2 35
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 18. oktober 2021 Dumpegrunn. Mannfolk som sutrer over at voksne kvinner skal se ut som barn nedentil og ikke kan akseptere et nei for et nei, er ikke modne nok til å ha seksuell omgang. Anonymkode: 3424d...059 67
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Herregud, for en tulling, hadde aldri giddet å være sammen med en som ville at jeg skulle se ut som et "barn" nedentil.
sicario Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinne på 28 år her. Jeg barberer meg aldri nedentil fordi jeg blir sår, øm og vond i etterkant av barberingen. Har testet ut brasiliansk voksing og det er et mareritt uten like. Smertefullt og jævlig, jeg orker ikke gå gjennom det. Jeg får også sopp hver gang jeg er glattbarbert. Ga opp barbering for et par år siden og nå stusser jeg bare hårene kort. Jeg er ikke så hårete nedentil i utgangspunktet, har for eksempel lite hår i rumpa, men det barberer jeg bort om jeg vil ha en rimsession av mannen. Som sagt er hårene korte. Var med en mann en periode som digga full busk, så da kjørte jeg full busk. Dater en fyr og han hater at jeg har hår der, men "kan ligge med deg siden det er deg". Vi har bare hatt sex to ganger og jeg vil ikke ha sex med han igjen. Syns ærlig talt han er pinglete og litt småfemi som reagerer slik på noe helt naturlig.. Anonymkode: 4e711...4f2 Bare å gå videre. Barnslig, pinglete og småfemi. 15
Olaug Olsen Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg mener det er dumpegrunn. Fyren er redd for voksne kvinner. Du kan uansett ikke gi han erfaring helt alene. Slipp han fri, og la verden gjøre jobben for deg! 18
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 Når ble det slik at menn tror de kan forvente dette? Anonymkode: b2059...873 24
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 En kvinnes fitte skal være glatt og innbydende Anonymkode: b1a42...014 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når ble det slik at menn tror de kan forvente dette? Anonymkode: b2059...873 Det har nok kvinner redd si eiga seng. Anonymkode: 5c3c4...5ac 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Nei men grunn i å dumpe deg Anonymkode: ca8ed...d2d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En kvinnes fitte skal være glatt og innbydende Anonymkode: b1a42...014 Jeg syns den er ganske innbydende med kort hår også.. det har alle andre menn jeg har vært med også syntes. 🤣 Anonymkode: 4e711...4f2 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En kvinnes fitte skal være glatt og innbydende Anonymkode: b1a42...014 På noen så er det faktisk penere med en velfrisert fitte. Har sett eksempler på noe som lignet mer på en nyribba kalkun enn en kvinnes underliv. Mulig det var reaksjon av hårfjerning, så skjønner godt at noen velger å ha igjen litt der nede. Og noen andre igjen ser jo rett og slett ut som småjenter. Hva med deg selv, liker du å ha det helt glattbarbert rundt pikken og på ballene? Se ut som en liten gutt. Kjenne hvordan de svette klamme ballene klistrer seg fast til innsiden av lårene. Og for å ikke snakke om kløen i ræva når skjeggstubbene begynner å komme. Må nesten la det bli opp til hver enkelt å bestemme hva de vil gjøre med hårveksten på sitt eget underliv. Anonymkode: 7fccb...e1f 28
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #12 Skrevet 19. oktober 2021 Fjern alt hår på begge, da blir det mest følsomt og deilig. Å la håret gro er bare latskap. Anonymkode: e315a...5a5 1
Bos43 Skrevet 19. oktober 2021 #13 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): En kvinnes fitte skal være glatt og innbydende Anonymkode: b1a42...014 Det er som pedofili🤮 9
herzeleid Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 Det avhenger kanskje mest av om TS kan akseptere at sexen i hans øyne vil være mindre optimal og om han er villig til å akseptere det permanent. For en del tror jeg tanken om at partner foretrekker noe en selv nekter å gjøre vil kunne være temmelig ødeleggende for sexlivet, men om en fungerer godt sammen ellers bør jo dette være ting en finner ut av sammen fremfor å gjøre det til "dumpegrunn". Jeg ville i alle fall ikke hørt på de mer hysteriske reaksjonene her inne, da en del virker å legge litt vel mye i det. 8
Gjest Alterego666 Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dater en fyr og han hater at jeg har hår der, men "kan ligge med deg siden det er deg". Vi har bare hatt sex to ganger og jeg vil ikke ha sex med han igjen. Syns ærlig talt han er pinglete og litt småfemi som reagerer slik på noe helt naturlig.. Ja. Dumpegrunn.
Sigyn Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 Ja. Ekkelt med menn som setter sin egen hårpreferanse over partners velbehag. 13
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #17 Skrevet 19. oktober 2021 Ja, hvorfor vil han du skal se ut som ett barn? Du kan også dumpe noen for hvilken som helst grunn, du må ikke være sammen med noen som er uenig i noe du syns er viktig. Anonymkode: 76c61...fa6 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #18 Skrevet 19. oktober 2021 herzeleid skrev (25 minutter siden): Det avhenger kanskje mest av om TS kan akseptere at sexen i hans øyne vil være mindre optimal og om han er villig til å akseptere det permanent. For en del tror jeg tanken om at partner foretrekker noe en selv nekter å gjøre vil kunne være temmelig ødeleggende for sexlivet, men om en fungerer godt sammen ellers bør jo dette være ting en finner ut av sammen fremfor å gjøre det til "dumpegrunn". Jeg ville i alle fall ikke hørt på de mer hysteriske reaksjonene her inne, da en del virker å legge litt vel mye i det. Du mener helt oppriktig at en kvinne skal presses til å barbere seg - fordi partneren ikke finner sexen optimal hvis det er hår på vagina..? Jeg for min del mener fortsatt at man er eier av egen kropp. Man er kanskje ikke voksen nok til sex, om man ikke skjønner at det vokser hår på vagina, og at vi har hår på vagina for en grunn. Anonymkode: f4a0f...92b 13
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #19 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du mener helt oppriktig at en kvinne skal presses til å barbere seg - fordi partneren ikke finner sexen optimal hvis det er hår på vagina..? Jeg for min del mener fortsatt at man er eier av egen kropp. Man er kanskje ikke voksen nok til sex, om man ikke skjønner at det vokser hår på vagina, og at vi har hår på vagina for en grunn. Anonymkode: f4a0f...92b Ingen har hår på vagina. Og hvis noen hadde det ville det uansett ikke vært synlig. Anonymkode: 43967...61a 8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #20 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): En kvinnes fitte skal være glatt og innbydende Anonymkode: b1a42...014 "Skal være". Du har ikke retten til å bestemme hva hver enkelt kvinne liker og velger å gjøre, eller ikke gjøre, med kroppen sin. Anonymkode: 76e86...5e8 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå