AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Del Skrevet 18. oktober 2021 Hadde på meg forlovelsesringen og tok den av sist jeg var på badet (den er litt stor). Så la jeg den på en hylle. Lot den ligge der, siden jeg skulle på jobb. Har ikke stresset med det siden, visste godt hvor den lå. Skulle ta den på idag og den er borte😪 Har letet så mye!! Jeg er utrolig dum som ikke la den i en eske etc.. Noen som "ser"? Er så lei meg nå Anonymkode: 67ed0...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Del Skrevet 18. oktober 2021 I en kommode? Anonymkode: 1aef1...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprikamannen Skrevet 18. oktober 2021 #3 Del Skrevet 18. oktober 2021 Fortell oss hvor du fant den senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 18. oktober 2021 #4 Del Skrevet 18. oktober 2021 Har du snakket med forloveden din? Kanskje hen har flytta den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå