Gå til innhold

Er det attraktivt å være skallet, og kan skallete menn gro langt hår på det lille de har, uten å bli usexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Inspirert av trådene om eldre kvinner med langt hår, og unge jenter knuller mye, lager jeg nå min egen tråd hvor jeg undrer meg over dette med menn, seksualitet og hår og sånn. Legger ved noen bilder i slutten av tråden, så dere føler at dere skjønner hva jeg mener. Menn som er skallet, kan de knulle like bra som yngre menn, og synes dere det er attraktivt å være skallet? Er setningen "jeg liker maskulinitet" bare tomme ord, eller liker vi det når menn blir skallet? Er skallete menn pulbare for kvinner under 30? Er dette snarveien til nytelseshimmelen for yngre kvinner, eller forledes vi lukt til helvete av dette lureriet med å barbere bort hårkransen? Trenger man egentlig å bruke prevensjon når man skal knulle skallete menn, eller er de infertile fra naturen sin side? Er det attraktivt å være skallet, eller burde de barbere seg helt på toppen for å skjule realitetene. Helt til slutt, er Devin Townsend sexy med dreads?

image.thumb.png.99077b1c143eaeb20aab9e1f950bf38d.png

image.png.206521251e2b909ff3679f56743af145.png

Devin Townsend har musikerkarriere, og kan derfor gjøre som han vil. Men er det attraktivt?

But+then+youd+look+like+townsend+_86b418

Denne mannen fikk hjelp til å få mer hår. Overskriften lyder "‘I’ve gone two and a half years without sex’: Balding man, 24, who says his receding hairline has RUINED his love life gets help from the Body Fixers (and he’s thrilled by the result)"

image.png.773da9eacc3ad733968c3475fa819759.png

Hva vil egentlig kvinner ha 1) menn som aldri blir skallet 2) menn på hormonkur 3) ærlige menn som viser kransen sin eller 4) menn som blir fikset av en homofil frisør som kan faget sitt...

Endret av Olaug Olsen
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg har håret på hodet aldri definert om mannen er sexy eller ikke. Har vært tiltrukket av mange skallede menn, samt menn som har blitt tynnere i håret. Det er ikke bare eldre menn som blir tynne i håret, det skjer med unge menn også. Jeg tenker alltid at det er bedre at de bare raker av alt fremfor å gå på hormonkur eller ta hårtransplantasjon, men mennene må selv velge hva de ønsker å gjøre. Viktigste er at de er fornøyd selv. ❤️ 

Skrevet

Jeg går for alternativ 5, menn som er sikre på seg selv uansett hårmanke. Men, må ærlig talt si at jeg heller vil ha dem helt skallet, enn desperat forsøk på å beholde det lille tynne håret som er igjen. Jeg synes helt skallet er og blir sexy, og merker jeg har en tendens til å se ekstra på disse mannfolka, selv om det ikke har vært noe kriterie for hvem jeg har vært sammen med. 

Anonymkode: 69fdc...ee6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg går for alternativ 5, menn som er sikre på seg selv uansett hårmanke. Men, må ærlig talt si at jeg heller vil ha dem helt skallet, enn desperat forsøk på å beholde det lille tynne håret som er igjen. Jeg synes helt skallet er og blir sexy, og merker jeg har en tendens til å se ekstra på disse mannfolka, selv om det ikke har vært noe kriterie for hvem jeg har vært sammen med. 

Anonymkode: 69fdc...ee6

Jepp, alternativ 5 her også. Skallede menn kan være ufattelig sexy! Så lenge de har selvtillit og intelligens. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Dere er en raus og kjekk forsamling. Må innrømme at jeg var litt sur fordi mange hadde ment mye om dette med eldre kvinner som lar "langt hår flagre fritt i vinden". Jeg syns dette forumet mange ganger bærer preg av at kvinne er kvinne værst. Og sikkert mange som sitter hele dagen og koser seg med tråder om intimbarbering og "unge kvinner liker å knulle mye". Blir litt skremt når jeg ser hva hvermansen går og tenker på. Men jeg er enig med dere. Townsend er flott med dreads, og ja de som barberer bort alt blir jo mer sånn doddete da, men dem om det. Selv liker jeg egentlig alle typer menn. Jeg ville aldri latt håret trumfe f.eks evnen til å delta i en opplyst samtale og slike ting. Intelligens og dybde har verdi framfor det ytre. Forfengelighet er ikke attraktivt!

Endret av Olaug Olsen
Skrevet

Mente du dette:

image.png.0c49d5c4d3b3563ea6ccc694e4012218.png

• Liker 4
Gjest Jmcclane
Skrevet
Olaug Olsen skrev (Akkurat nå):

Mente du dette:

Rawr😅😁👍

Skrevet

Nytter ikke å kjempe mot naturen. Mister man håret er det bare å eie det.

Det virker som at moten er lagd for å terge voksne menn. Nå skal man ha hår på hodet men ikke på pungen... Hva er greia?

I tillegg er moten shavet på siden og lang hår på toppen av hodet... Atte hva? Naturen har gitt meg en inverse av dette...

Når det gjelder virilitet, mener jeg å sett at hårtap og høyt testosteronnivå er korrelert... :lur:

• Liker 5
Skrevet

Synes skallede menn kan være veldig sexy, men ikke "rester". Om man begynner å bli skallet foretrekker jeg i hvert fall at en mann også tar resten av håret. Men det er bare min preferanse, alt er lov 😊

Anonymkode: 4c26e...8a7

• Liker 3
Skrevet

E02A49A8-A18F-4C7A-9A41-B1F2B199EB1F.png

Anonymkode: 7b2ee...b81

• Liker 3
Skrevet
Olaug Olsen skrev (23 minutter siden):

Mente du dette:

"Elaine, bald men, with no job, and no money, who live with their parents, don't approach strange women.

Anonymkode: 7b2ee...b81

• Liker 3
Skrevet

Nei, nei og atter nei! Det finnes ikke noe som ødelegger utseendet mer enn hårtap. Alle, absolutt alle, ser mye bedre ut med hår enn uten. Hårtap får en 30 åring til å se ut som 45, en 40 åring som 55 og en 50 åring som en alderspensjonist. Hvis jeg var mann, ville jeg alvorlig vurdert parykk, tupe, eller hva som helst, for å slippe å bli skalla. Huff, nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet …..

Anonymkode: 939f0...0ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, nei og atter nei! Det finnes ikke noe som ødelegger utseendet mer enn hårtap. Alle, absolutt alle, ser mye bedre ut med hår enn uten. Hårtap får en 30 åring til å se ut som 45, en 40 åring som 55 og en 50 åring som en alderspensjonist. Hvis jeg var mann, ville jeg alvorlig vurdert parykk, tupe, eller hva som helst, for å slippe å bli skalla. Huff, nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet …..

Uenig. Eldes med stil og omfavne den man er. Vanlig hygiene. Rene klær. Gjerne en hårklipp. Se på Stevie Wonder på dette bildet f.eks. Hårfestet er høyt, håret ordnet i kurante dreads. Han er maskulin, og han har synlig autoritet. Det er pent!

image.png.5e3acf7c018caebacb0d815e147b5f17.png

• Liker 3
Skrevet
Olaug Olsen skrev (24 minutter siden):

Uenig. Eldes med stil og omfavne den man er. Vanlig hygiene. Rene klær. Gjerne en hårklipp. Se på Stevie Wonder på dette bildet f.eks. Hårfestet er høyt, håret ordnet i kurante dreads. Han er maskulin, og han har synlig autoritet. Det er pent!

image.png.5e3acf7c018caebacb0d815e147b5f17.png

Din holdning er sympatisk og prisverdig. Men pent? Nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Din holdning er sympatisk og prisverdig. Men pent? Nei.

Er du heterofil kvinne?

Skrevet
Olaug Olsen skrev (54 minutter siden):

Er du heterofil kvinne?

Bifil kvinne:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er livsstilen til en mann som tiltrekker.

Du kan være tynn i håret og leve et eventyrlig og rikt liv med vennskap, opplevelser og glede i livet.

Du kan være tynn i håret og bekymret for at noen ser hvor skallet du er hver gang du står under en spotlight.

• Liker 1
Skrevet (endret)
umAxa skrev (26 minutter siden):

Jeg tror det er livsstilen til en mann som tiltrekker.

Uenig. Det som betyr noe er hjerne, intelligens, empati, hvor atletisk han er, og høyden på strømpelesten. Stillingsprosenten er viktig også. En mann bør ha full arbeidsevne for å være attraktiv. I tillegg humør og engasjement. Hvis alt dette er på plass, er det en innertier. Hårfeste midt i pannen er ikke viktig!

Sitat

Du kan være tynn i håret og leve et eventyrlig og rikt liv med vennskap, opplevelser og glede i livet.

Ja.

Sitat

Du kan være tynn i håret og bekymret for at noen ser hvor skallet du er hver gang du står under en spotlight.

Enig. Selvtilliten er viktig. Og motsatt. Mangel på selvtillit på grunn av noe de fleste kvinner ser på som ubetydelig, er uattraktivt. Forfengelighet er da ikke noen dyd hverken for menn eller kvinner. Dette burde vi moderne mennesker minne oss selv på, hver gang vi går forbi en hårsalong eller et Brazilian Waxing- sted. Jeg ønsker meg de intellektuelle verdier hos det motsatte kjønn. Vi kvinner vil at mennene skal bære sine skallete isser med stolthet. Hvis de gjør det, så kan vi gjerne elske dem. Eller slå opp, som vi så ofte gjør. Men for all del; IKKE på grunn av hårfestet! 

Endret av Olaug Olsen
Skrevet

Jeg velger en skalla mann som har barbert hodet fremfor en mann med langt hår 10 av 10 ganger.

Jeg kan også avkrefte at skala menn er infertiile....

Anonymkode: a09b2...d99

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...