Paprikamannen Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg har sittet i fengsel to ganger for vold mot kvinner. Jeg har gjennomgått sinnemestringsskurs to ganger i fengslet. Jeg har sonet begge dommene og blitt kjent med en kristen kvinne i fengslet sist jeg sonet. Hun har vært min besøksvenn i fengslet og jeg har sagt til henne at jeg har tatt imot Jesus og sånn. Vi har innledet et forhold, men vi har ikke sex, kun BJ fordi hun skal gifte seg jomfru. Jeg skal flytte inn til henne. Hun vet at jeg har vært i fengsel naturligvis, men ikke at det er vold mot kvinner. Hun tror det er skattesvindel jeg har sittet inne for. Burde jeg fortelle henne om fortiden min?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Bra start som kristen ved å juge 🤣 Anonymkode: ab1e4...b13 6
GammelKaktus Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Du må jo nesten ha drept disse kvinnene da hvis du faktisk havnet i fengsel på grunn av vold mot kvinner... Så ja, slikt informerer man om. Men dette er kanskje en popcorn tråd? 6
Antiviruset Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Paprikamannen skrev (26 minutter siden): Jeg har sittet i fengsel to ganger for vold mot kvinner. Jeg har gjennomgått sinnemestringsskurs to ganger i fengslet. Jeg har sonet begge dommene og blitt kjent med en kristen kvinne i fengslet sist jeg sonet. Hun har vært min besøksvenn i fengslet og jeg har sagt til henne at jeg har tatt imot Jesus og sånn. Vi har innledet et forhold, men vi har ikke sex, kun BJ fordi hun skal gifte seg jomfru. Jeg skal flytte inn til henne. Hun vet at jeg har vært i fengsel naturligvis, men ikke at det er vold mot kvinner. Hun tror det er skattesvindel jeg har sittet inne for. Burde jeg fortelle henne om fortiden min? Konsekvensene av ditt tidligere liv slipper du ikke unna selv om du er blitt en kristen, Gud har da tilgitt deg om det er ekte. Starte et nytt forhold med å lyge/ ikke fortelle sannheten bør du være veldig forsiktig med. Om hun ikke vet om dette vet Gud om det. Ta deg i vare! 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg merker at jeg er veldig skeptisk til denne nyopprettede profilen som har laget flere tråder på den timen den har vært på KG. Anonymkode: 30bde...1e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå