Gå til innhold

Sambo har bestemt seg for å bli en nudist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har sagt at jeg må forberede meg på at han skal bade på nudiststranden Huk neste sommer. At jeg gjerne kan bli med. I mellomtiden har planer om å oppsøke The Well og badstuer.

Anonymkode: 97a2f...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han Sambo driver med mye rart.

Anonymkode: 51a95...da1

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jepp. Er'n blitt nudist og nå da...

• Liker 8
Skrevet
Just now, Entern said:

Jepp. Er'n blitt nudist og nå da...

Pokker til tid å bli nudist på, ikke mye imponerende å sprade rundt på Huk nå.... 

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du får ønske denne sambo god tur da....

Skrevet
Tiuren skrev (9 minutter siden):

Pokker til tid å bli nudist på, ikke mye imponerende å sprade rundt på Huk nå.... 

Han er en modig mann…

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 18.23):

Han har sagt at jeg må forberede meg på at han skal bade på nudiststranden Huk neste sommer. At jeg gjerne kan bli med. I mellomtiden har planer om å oppsøke The Well og badstuer.

Det tror jeg ikke du skal være så redd for. Mange forbinder nudisme og naturisme med sex og exhibisjonisme, og det er veldig leit for det gir et veldig feil inntrykk av naturisme. Jeg foreslår at du  setter deg inn i hva naturisme og nudisme handler om, hvis du ikke allerede har gjort det. Søk gjerne opp Naked Wanderings på nett. De har både hjemmeside, blog og Youtube-kanal med veldig mye god informasjon om hva naturisme er og hvor og hvordan naturisme kan nytes. Sett deg inni temaet og snakk med din samboer om dette. Kanskje får du lyst til å bli med han på Huk til sommeren når du får satt deg inn i temaet og får tenkt deg om.

Lykke til!

• Liker 6
Skrevet

Dersom Sambo faktisk vet hva han snakker om så er jo ikke dette noe problem. Da har han funnet ut at han trivest godt uten klær på og ønsker å kjenne på friheten med å gå naken.

Men om Sambo IKKE vet hva han snakker om så har jo i praksis Sambo sagt at han ønsker at andre enn deg ser han naken, at han legger noe seksuelt i det og at han ikke bryr seg om hva du mener om saken.

Kanskje ikke akkurat et godt grunnlag for et forhold?

• Liker 2
Skrevet

Og problemet er at du ikke liker det? Du får vurdere om du vil fortsette å være samboer da. Du kan ikke endre andre, du kan bare endre deg selv.

Anonymkode: e1736...789

Skrevet

Har han stor kuk?

Anonymkode: dc6e0...09c

• Liker 1
Skrevet

Har han krøller?

Anonymkode: 6da72...e4d

• Liker 1
Skrevet

De har vel en klubb.

Anonymkode: 33a56...32c

Skrevet

Hvilken betydning har dette for deg. Du må jo ikke  være med på Huk antar jeg? 

Ellers vil jeg absolutt slå et slag for bading uten klær. Eller helst da soling etterpå uten våte badeklær. 

Anonymkode: 802d0...ed8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvilken betydning har dette for deg. Du må jo ikke  være med på Huk antar jeg? 

Hva slags betydning det har for henne at hun er sammen med en klassisk norsk potetnisse, som proklamerer sine stadig nye prosjekter til sin kone, etter hvert som de dukker opp?

Mest sannsynlig

- hun blir utslitt av å ha en rolle som mamma for partneren

- hun mister tryggheten og følelsen av ivaretakelse

- hun mister sexlysten

- i verste fall blir hun så lei av menn at hun aldri vil ha en annen mann heller

Har absolutt ingen mot nakenbading eller nakenbadstu, så lenge dette er en greie som mannfolkene holder på med for seg selv. Og da selvfølgelig uten at det er for å henge rundt damer. Menn har virkelig godt av maskulint fellesskap, slik at de slipper å henge i skjørtene på damer.

Skrevet

Bli med både til Huk og særlig til The Well, deilig å være der naken, savner ikke bikini etter å ha besøkt stedene der noen ganger.

Anonymkode: 23008...c51

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 18.37):

Du vet da vel at samboer har ganske stor penis, så han skal nok bli nudist for å sjarmere damene med den store kølla si og få seg ligg på siden.

Anonymkode: aa820...547

Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (2 timer siden):

Hva slags betydning det har for henne at hun er sammen med en klassisk norsk potetnisse, som proklamerer sine stadig nye prosjekter til sin kone, etter hvert som de dukker opp?

Mest sannsynlig

- hun blir utslitt av å ha en rolle som mamma for partneren

- hun mister tryggheten og følelsen av ivaretakelse

- hun mister sexlysten

- i verste fall blir hun så lei av menn at hun aldri vil ha en annen mann heller

Har absolutt ingen mot nakenbading eller nakenbadstu, så lenge dette er en greie som mannfolkene holder på med for seg selv. Og da selvfølgelig uten at det er for å henge rundt damer. Menn har virkelig godt av maskulint fellesskap, slik at de slipper å henge i skjørtene på damer.

Hvor i alle dager kom alt dette mannehatet fra? 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 18.23):

OK. Neste.

Skrevet
On 10/18/2021 at 6:37 PM, AnonymBruker said:

😂

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor i alle dager kom alt dette mannehatet fra? 

Jeg hater da ikke menn, jeg elsker menn.

Det er jo poenget mitt med å svare på ditt spørsmål.  

Jeg skulle virkelig ønske det fantes flere menn her til lands, slik at man slipper å måtte importere, eller, enda verre, bli invadert.

Aldri før har så mange menn levd livene sine uten sex, partner eller barn.

Aldri før har så mange kvinner skilt seg.

Aldri før har så mange menn vært så desperat på jakt etter kunnskap om hva kvinner vil ha eller hva det vil si å være mann...men uten å finne det.

Aldri før har så mange kvinner endt opp med voldsmenn på jakt etter helt normalt fungerende menn.

Jeg er ingen tvil om at dette henger sammen med at de som skulle vært menn henger på kvinner som om kvinner er deres mødre, deres guddommer, deres alt. Selv er jeg ikke vant med denne kulturen i i det hele tatt. Svaret er basert på det jeg leser her inne, om kvinner som har slike sulliker til partnere.

Men du kan jo selvfølgelig la være å lytte.

Kalle meg mannehater og så få masse likerklikk og hø hø hø...

...mens samfunnet rundt deg smuldrer opp og går til H.

Jeg kan ikke kreve at du stopper opp og spør deg selv om det kan være noe i dette her. 

Men jeg kan jo alltids håpe!

Endret av ~ m a u d e ~
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...