Gå til innhold

Gutter og menn - hvor stor var den største dama du har vært med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det snakkes om stor ditt og stor datt - er det mange gutter/menn som har vært sammen med en stor (overvektig) kvinne? Og hvor stor var hun? (Nei, dere vet neppe hva hun veide eller hva BMI var, men sånn basert på faktisk kroppsstørrelse og kanskje spesielt sammenlignet med din egen kropp om du er trent eller slank).

Anonymkode: b7ccb...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja ca 165-167 er det høyeste, og kanskje 70kg er det tyngste jeg har vært med.

Anonymkode: 6445a...0ff

Skrevet

Min bedre halvdel var ca 110 kg når vi ble sammen, og ca 170 cm,nå etter 15 år hun er litt mindre, men samtidig den jeg er forelsket i og ønsker å dele livet mitt med

Anonymkode: 933e8...207

• Liker 3
Skrevet

200 kilo, og halvparten var fitte.. 

Anonymkode: 81ce7...597

• Liker 7
Gjest Jmcclane
Skrevet

Ho fylte ut hele seg selv😅 Men har det egentlig noe å si? Er dette en fetishtråd eller jeg skammer meg tråd?

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

200 kilo, og halvparten var fitte.. 

Anonymkode: 81ce7...597

Av ren nyskjerrighet...snakker vi bollemus ? 🙄😂

Anonymkode: 862bb...c0c

Skrevet

Hjelpes. Har det noe å si? Noen liker fyldige damer, andre liker slanke, noen liker trente og andre midt i mellom. 

• Liker 2
Skrevet
Lacuna skrev (50 minutter siden):

Hjelpes. Har det noe å si? Noen liker fyldige damer, andre liker slanke, noen liker trente og andre midt i mellom. 

Er det sant? 

Anonymkode: c1363...7a7

• Liker 1
Skrevet

Aldri pult noen over 55 kilo

Skrevet

Hatt sex med to som begge var gode og runde, ca 90 kilo og ca 165 høy. Begge var superkåte kvinner. Ja, de kåteste jeg noen gang har vært sammen med. Hadde et utrolig godt sexliv med dem.

• Liker 3
Skrevet

Hun var ikke større enn at hun klarte å hoppe ut vinduet på soverommet, men hun måtte ha hjelp med å komme inn. Dette gjentok seg noen ganger, så jeg stablet noen paller på utsiden🤭

Skrevet
Jmcclane skrev (14 timer siden):

Ho fylte ut hele seg selv😅 Men har det egentlig noe å si? Er dette en fetishtråd eller jeg skammer meg tråd?

Jeg er selv ei stor dame, på rundt 120kg, og synes det er interessant. Har hatt sex med både fyrer som likte meg fordi jeg var stor og ikke. Fetish-gutta kan være litt gøy da, bare de ikke fokuserer alt for mye på kroppsdelene de har en fetish for, (eller om det skulle være en feeder - de er en kategori for seg selv).

Anonymkode: b7ccb...042

• Liker 4
Skrevet

Hun var vel rundt 165 cm høy og vekt? Turte aldri å spørre men tipper hun var 80-85 kilo. Fra skuldrene og opp er hun det vakreste jeg noensinne har sett. Hadde hun slanket seg 30 kilo kunne hun gått rett inn i ethvert motemagasin. 

Anonymkode: 0276a...106

Skrevet

Tenkte å pule ei jeg visste var litt tykk,  hadde sendt meldinger med henne over en liten periode, jeg skulle hente henne og alt lå til rette for å pule.  Jenta satte seg i bilen og vi kjørte noen runder, så begynte je og studere henne , lårene var som tømmerstokker og magen fylte godt i jakken hennes. Fikk kalde føtterog fant på beste unnskyldning for å kjøre henne hjem.   Jeg har aldri pult ei tykk jente. Kommer aldri til og gjøre det heller.

Anonymkode: 53f7c...aa6

Skrevet

Drøyt 100 kg kanskje? Fikk ikke akkurat muligheten til å veie henne, og det er jo ikke sånt man spør om.

Anonymkode: d12f7...f20

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Drøyt 100 kg kanskje? Fikk ikke akkurat muligheten til å veie henne, og det er jo ikke sånt man spør om.

Anonymkode: d12f7...f20

Syntes du det var stas å pule ei så tykk jente?  Eller var det noe du gjorde kun for at du var kåt? 

Anonymkode: 53f7c...aa6

Skrevet

Hun var kanskje 75 kg og 160 cm. Hun var deilig, og helt fantastisk til å suge. Måtte nesten dra henne vekk fra pikken til tider. Sugde seg fast hele tiden, helt herlig dame!🤩

Anonymkode: 82288...9f9

Skrevet

Den største jeg har vært med var 19 cm dyp på en god dag.🙂

Anonymkode: 1509d...8f5

Skrevet

Den største jeg har vært med hadde kommet til det punktet hvor fettet har begynt å legge seg på øvre del av ryggen. Jeg vet ikke hvor stor en må være for å få en sånn fettpukkel, men det må vel være godt over 120 kilo ihvertfall? Skal sies at hun var godt over gjennomsnittlig flink til å traktere en penis med både munn og hender. Men penetrering var i overkant styrete.

Anonymkode: 1f3d8...542

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den største jeg har vært med hadde kommet til det punktet hvor fettet har begynt å legge seg på øvre del av ryggen. Jeg vet ikke hvor stor en må være for å få en sånn fettpukkel, men det må vel være godt over 120 kilo ihvertfall? Skal sies at hun var godt over gjennomsnittlig flink til å traktere en penis med både munn og hender. Men penetrering var i overkant styrete.

Anonymkode: 1f3d8...542

Fettpukkel? 😲

Anonymkode: c1363...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...