Gå til innhold

Tror du at Gudrun Sjødin noen gang blir kult for ungdommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At ungdommen går granny/kjerringlooken?

Anonymkode: 18e41...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 45600...9ba

• Liker 1
Skrevet

Kanskje når de som er ungdom nå, blir 30 år eldre, da vil de gå i kjerring-looken! Så da vil de som er unge om 30 år si at de som er unge nå ser ut som kjerringer 🙄

Anonymkode: abcb3...fd0

Skrevet

Får virkelig ikke håpe det

Anonymkode: 8ba07...0ed

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: db91e...b9c

Skrevet (endret)

Jeg begynte å handle der tidlig i 20-årene, men jeg har aldri vært noen målestokk på hva som er kult :ler: 

Endret av Daria
  • Liker 3
Skrevet

Nei, men det er vel ikke det de prøver på heller, så det må jo være greit. Derimot kan det tenkes at ungdommer som ønsker en litt alternativ stil finner noen plagg der innimellom nå også.

Skrevet

Nei, jeg tror nok at det er noe med passformen som gjør at det ikke virker særlig ungt. Noe er helt ok og grei passform, men jeg ser ikke helt for meg en ung person i sånne klær. Det var ikke kult da jeg var i 20-årene heller. Man måtte ha bikket 40+ for å like det som oftest.

De har sin målgruppe og den har de holdt på og har suksess med det.

Skrevet

Hadde aldri hørt om det merket før, måtte Google. Elsker fargene! Men klærne har en passform som jeg forbinder med koseklær, løse og behagelige plagg jeg ikke bruker annet enn hjemme. 

Har sett rarere ting bli moderne blant ungdom, så det der hadde ikke forbauset meg like mye som en del annet. De hadde hvertfall holdt seg varme, i motsetning til mye av det som har vært populært 😛

Skrevet (endret)
Daria skrev (4 timer siden):

Jeg begynte å handle der tidlig i 20-årene, men jeg har aldri vært noen målestokk på hva som er kult :ler: 

Nesten det samme her! :)

Jeg var nok rundt tretti da jeg begynte å handle hos Gudrun Sjöden, men før det kjøpte jeg mye hos Uno. De gikk dessverre konkurs i 2016. 

Mulig stilen kan være inn blant enkelte unge hipstere, men det blir neppe mainstream-mote. 

Edit: Kom forresten på at bloggeren/influenceren Mewkid har brukt Gudrun Sjöden-klær. 

0048fd5acaf781a1bc86b029c2037087.png

Endret av Perelandra
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...