Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør en egentlig på ordinær UL utenom ultralyd? Tar en blodtrykk, veier seg og lignende?😅

Anonymkode: 2a323...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastsetter termin. Tidligere estimat ved tidlig ultralyd privat blir avfeid. Hadde TIL uke 12 og OUL uke 20 og terminen ble forskøvet 1 uke. Ta ultralyd i uke 18 om du kan.

Anonymkode: e0923...9c9

Skrevet

Fikk time idag. Skal når jeg er 19+2😬

ts

Skrevet

De gjennomfører ikke veiing og blodtrykk osv ved OUL, men du må ha med deg helsekortet (jeg glemte mitt). De går nøye gjennom anatomien og organene til fosteret og fastsetter endelig termindato :) Jeg var på OUL i dag!

Anonymkode: 8ffb1...3fe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

De gjennomfører ikke veiing og blodtrykk osv ved OUL, men du må ha med deg helsekortet (jeg glemte mitt). De går nøye gjennom anatomien og organene til fosteret og fastsetter endelig termindato :) Jeg var på OUL i dag!

Så gøy😄 gleder meg veldig. takk for svar! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor var du?:)

Anonymkode: 999d7...aef

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor var du?:)

Jeg var på SUS! Hvor skal du? :)

Skrevet

Her i Oslo var det kun ultralyden med undersøkelse av fosteret, ikke noe av mor som på svangerskapskontroll :)

Jeg hadde med helsekort men måtte likevel fylle ut et nesten likt helsekort som de ville ha på sykehuset. Gjorde det før timen da. 

Anonymkode: f910a...971

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg var på SUS! Hvor skal du? :)

Ullevål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...