AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 På grunn av en stor, psykisk knekk for noen år siden gikk hele livet mitt bokstavelig talt i grus. Det gjorde også selvbildet mitt og troen på meg selv. Jeg har dermed ikke hatt sex på hele 6 år. Her om dagen dro jeg ut på byen med noen venninner og tenkte at jeg skulle ta med meg en mann hjem. Dessverre fikk jeg ingen oppmerksomhet fra noen av mennene som var der, og når jeg kom hjem ble jeg ganske lei meg. Alle andre kvinner får oppmerksomhet, så hva gjorde jeg feil? Jeg tenker jo med en gang at utseendet et er problemet. Snakket med bestevenninnen min som er rett frem og ærlig, hun kaller en spade for en spade, og hun sa at jeg er så innestengt i mitt eget hode at folk ikke legger merke til meg. Hun sier jeg er emosjonelt utilgjengelig og at kroppsspråket mitt lyser "la meg være". Dette var jeg overhodet ikke klar over selv. Spurte om det kan være noe galt med hvordan jeg går kledd eller hvordan jeg ser ut, og da ba hun meg slutte å tulle, jeg er kjempesøt og har en rå klesstil som de fleste blir fascinert av/liker selv om det ikke er alles "cup of tea". Hun sa hun digga meg og vet at menn kan gjøre det også, MEN jeg må slutte å være så dyster. Så hva faen gjør jeg da... Antrekket jeg hadde på meg denne dagen følte jeg meg kjempe bra i. Jeg fikk også komplimenter fra vennene mine, og en fyr sa til ene venninna mi at "venninna di har kul stil" (han hadde null interesse av meg ellers). Og nei jeg kler meg ikke slik at det like godt kunne stått "500 kr for blow job" i panna om det skulle være noen tvil her. Jeg er ikke overvektig, men har gått ned ganske mye i vekt etter livsstilendring, og merker med at jeg sliter å akseptere kroppen min. Leser jo på nettet at alt med kroppen min er feil (hip dips, hengepupper, cellulitter). Har brede skuldre og hofter med en smal og definert midje da, så spiller mye på det, og fremhever denne delen av kroppen når jeg kler meg. Ofte når jeg møter menn på gata eller butikken etc, og jeg våger meg tl å prøve å møte blikket deres, så er blikket deres ALLTID festa på midjen eller lårene. Enkelt og greit så har jeg alltid fått komplimenter fra menn på stilen min så hvordan jeg presenterer meg selv er ikke noe jeg vil endre på.. Hvordan kan jeg få en bedre seksuell selvtillit, om det gir mening? Føle at en mann har lyst på meg fordi jeg er meg og at jeg er "verdig nok"? Jeg er så utrolig glad i sex og har mye jeg vil gjøre og utforske, elsker at mannen har det bra men det er skummelt å slå seg løs. Jeg tenker for mye på hvordan jeg ser ut osv. Sist jeg hadde sex holdt jeg så mye tilbake og var nervøs og redd for alt, og endte bare opp med å ligge der. Setter stor pris på råd og tips. Å kle meg bra og se bra ut er allerede noe jeg føler jeg har i boks. Var også på undertøyshopping i dag og kjøpte meg et pent undertøyssett som jeg kan bruke under klærne i helga. Prøvde på det når jeg kom hjem og jeg ble faktisk litt kåt av å ha det på.. Har aldri opplevd å bli kåt av å ha på meg et visst antrekk.. Ble enda kåtere når jeg tenkte på at en mann kanskje ble gal etter meg av å se det. 🙈 Anonymkode: dd8f2...16d 2
Entern Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Hvis du er ganske innadvendt og forsiktig, så risikerer du at folk misforstår deg som avvisende eller kald, eller at de rett og slett er veloppdragne menn og tenker du ønsker å være i fred Jeg mener, jeg er selv meget utadvendt og rund i kantene, men kvinner som ser ut som de ønsker å få være i fred, lar jeg være i fred. Jeg er da ikke på byen for å plage folk 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Entern skrev (4 minutter siden): Hvis du er ganske innadvendt og forsiktig, så risikerer du at folk misforstår deg som avvisende eller kald, eller at de rett og slett er veloppdragne menn og tenker du ønsker å være i fred Jeg mener, jeg er selv meget utadvendt og rund i kantene, men kvinner som ser ut som de ønsker å få være i fred, lar jeg være i fred. Jeg er da ikke på byen for å plage folk Jeg er intovert, men jeg blir mer ekstrovert og utadvendt med de jeg kjenner godt. Hun venninnen min (ja, hun er min muse) sa at det er som dag og natt noen ganger. Jeg kan prate, være sprudlende, entusiastisk og ta mye plass mens vi er fire venninner sammen, men så snart noen som jeg ikke kjenner, kommer inn, så går rullegardina ned... Anonymkode: dd8f2...16d 1
Entern Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er intovert, men jeg blir mer ekstrovert og utadvendt med de jeg kjenner godt. Hun venninnen min (ja, hun er min muse) sa at det er som dag og natt noen ganger. Jeg kan prate, være sprudlende, entusiastisk og ta mye plass mens vi er fire venninner sammen, men så snart noen som jeg ikke kjenner, kommer inn, så går rullegardina ned... Anonymkode: dd8f2...16d Det første du nevner er jo kjempebra Kanskje du trenger å vende deg til å være blandt folk du ikke kjenner?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Enkelt når det meste er på plass. Bare fortsett å vær rolig, men få øyekontakt, og smil og le på de riktige plassene. Da er du med. Anonymkode: 3b8e2...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 Entern skrev (14 minutter siden): Det første du nevner er jo kjempebra Kanskje du trenger å vende deg til å være blandt folk du ikke kjenner? Jeg må nok det. Er veldig redd for at ingen skal like meg, føler jeg ikke er lett å like. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enkelt når det meste er på plass. Bare fortsett å vær rolig, men få øyekontakt, og smil og le på de riktige plassene. Da er du med. Anonymkode: 3b8e2...e8a Nå føler jeg jo egentlig ikke at det meste er på plass med meg. Jeg er ikke noe særlig pen, venninnene mine er mye penere enn meg f.eks. Føler også at jeg har lite feminine interesser, f.eks så kjører jeg motorsykkel og er utdannet bilmekaniker (men jobber ikke som det lenger, har tatt en helomvending og tatt fagbrev som helsefagarbeider). Stilen min er feminin da, utseendet mitt også, men.. Anonymkode: dd8f2...16d
Entern Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg må nok det. Er veldig redd for at ingen skal like meg, føler jeg ikke er lett å like. Nå føler jeg jo egentlig ikke at det meste er på plass med meg. Jeg er ikke noe særlig pen, venninnene mine er mye penere enn meg f.eks. Føler også at jeg har lite feminine interesser, f.eks så kjører jeg motorsykkel og er utdannet bilmekaniker (men jobber ikke som det lenger, har tatt en helomvending og tatt fagbrev som helsefagarbeider). Stilen min er feminin da, utseendet mitt også, men.. Anonymkode: dd8f2...16d Du høres jo kjempekul ut!!!🤩 Men det hjelper ikke at du er dødskul når du ikke skjønner sjøl at du er dødskul. Du må rett og slett se deg sjøl i speilet og fortelle deg sjøl: "jeg er kul, jeg er hot" til du tror det sjøl, og så gå ut, og rocke byen. Ja man kan bli nervøs innimellom da og, men fight it down. Fungerte for meg 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 Entern skrev (21 minutter siden): Du høres jo kjempekul ut!!!🤩 Men det hjelper ikke at du er dødskul når du ikke skjønner sjøl at du er dødskul. Du må rett og slett se deg sjøl i speilet og fortelle deg sjøl: "jeg er kul, jeg er hot" til du tror det sjøl, og så gå ut, og rocke byen. Ja man kan bli nervøs innimellom da og, men fight it down. Fungerte for meg Kul og kul, jeg vet ikke jeg. Men er usikker på hva menn tenker. Vil jo ikke bare være "en av gutta", men ei som mennene også tiltrekkes av.. Nå tenker jeg for øvrig på mennene jeg selv liker, ikke at alle menn skal like meg.. Anonymkode: dd8f2...16d 1
Entern Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kul og kul, jeg vet ikke jeg. Men er usikker på hva menn tenker. Vil jo ikke bare være "en av gutta", men ei som mennene også tiltrekkes av.. Nå tenker jeg for øvrig på mennene jeg selv liker, ikke at alle menn skal like meg.. Anonymkode: dd8f2...16d Fordelen med å være tøff, er at de teiteste gutta, du veit PUAene og incelene og alle de der, de tør ihvertfall ikke å nærme seg Så da slipper du masse kjipe opplevelser Jeg har alltid likt jenter som er "en av gutta", problemet mitt har alltid vært at jeg aldri skjønt hvor MYE jeg likte dem før det var litt seint 😮 😄 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Her om dagen dro jeg ut på byen med noen venninner og tenkte at jeg skulle ta med meg en mann hjem. Dessverre fikk jeg ingen oppmerksomhet fra noen av mennene som var der, og når jeg kom hjem ble jeg ganske lei meg Jeg som mann har gått på byen sikkert 200 ganger i mitt liv, har alltid ønsket å få oppmerksomhet og å ta med meg en kvinne hjem. Har skjedd 0 ganger gitt 😅 Er det synd på meg og, eller er jeg en ond, "bitter incel"? Anonymkode: a401a...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg som mann har gått på byen sikkert 200 ganger i mitt liv, har alltid ønsket å få oppmerksomhet og å ta med meg en kvinne hjem. Har skjedd 0 ganger gitt 😅 Er det synd på meg og, eller er jeg en ond, "bitter incel"? Anonymkode: a401a...ce8 1 av 100 her. Men det var verdt det! Anonymkode: 3b8e2...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 Entern skrev (34 minutter siden): Fordelen med å være tøff, er at de teiteste gutta, du veit PUAene og incelene og alle de der, de tør ihvertfall ikke å nærme seg Så da slipper du masse kjipe opplevelser Jeg har alltid likt jenter som er "en av gutta", problemet mitt har alltid vært at jeg aldri skjønt hvor MYE jeg likte dem før det var litt seint 😮 😄 Jeg tror nok ikke at en som betegner seg selv som incel ville prøvd seg i utgangspunktet overhodet. Jeg hadde uansett blitt glad for all oppmerksomhet, men hadde jo ikke gått hjem med noen jeg ikke er tiltrukket av. Hadde avvist høflig da og sannsynligvis blitt kjempe smigret Anonymkode: dd8f2...16d 1
Helene Skrevet 18. oktober 2021 #13 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg tenker utenom boksen. Kjøp deg et sexleketøy. Sørg for å få orgasme før du drar på byen. Du kommer til å glitre. Du vil jo ikke ha sex sådær. Men du kan gi gode vibber. 1
Entern Skrevet 18. oktober 2021 #14 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg som mann har gått på byen sikkert 200 ganger i mitt liv, har alltid ønsket å få oppmerksomhet og å ta med meg en kvinne hjem. Har skjedd 0 ganger gitt 😅 Er det synd på meg og, eller er jeg en ond, "bitter incel"? Anonymkode: a401a...ce8 Høres absolutt ikke ut som en incel, du høres ut som en bra men kanskje uheldig fyr ☺️
Entern Skrevet 18. oktober 2021 #15 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror nok ikke at en som betegner seg selv som incel ville prøvd seg i utgangspunktet overhodet. Jeg hadde uansett blitt glad for all oppmerksomhet, men hadde jo ikke gått hjem med noen jeg ikke er tiltrukket av. Hadde avvist høflig da og sannsynligvis blitt kjempe smigret Anonymkode: dd8f2...16d Høres ut som en bra innstilling
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #16 Skrevet 18. oktober 2021 Helene skrev (6 minutter siden): Jeg tenker utenom boksen. Kjøp deg et sexleketøy. Sørg for å få orgasme før du drar på byen. Du kommer til å glitre. Du vil jo ikke ha sex sådær. Men du kan gi gode vibber. Nå vil jeg ha sex da.. Sexleketøy har jeg mye av allerede Anonymkode: dd8f2...16d
Helene Skrevet 18. oktober 2021 #17 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå vil jeg ha sex da.. Sexleketøy har jeg mye av allerede Anonymkode: dd8f2...16d 🤣🤣🤣 Jeg var singel i flere år. Hadde en fast elsker da. Men. Jeg hadde problemer med å få orgasme. Faste medisiner. De stoppet alt. Men han elskeren kom en dag å sa at han ville ikke leve uten meg. Jeg sa, da må vi finne på noe. Åpen om det som var vanskelig. Vi har vært på sex shop. Vi har leketøy, i flertall. Akkurat nå skremmer dette meg litt. Jeg må ut av forholdet. På veg ut. Jeg kan ikke ha sex med hvem somhelst. Utenkelig for meg.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #18 Skrevet 18. oktober 2021 Helene skrev (3 minutter siden): 🤣🤣🤣 Jeg var singel i flere år. Hadde en fast elsker da. Men. Jeg hadde problemer med å få orgasme. Faste medisiner. De stoppet alt. Men han elskeren kom en dag å sa at han ville ikke leve uten meg. Jeg sa, da må vi finne på noe. Åpen om det som var vanskelig. Vi har vært på sex shop. Vi har leketøy, i flertall. Akkurat nå skremmer dette meg litt. Jeg må ut av forholdet. På veg ut. Jeg kan ikke ha sex med hvem somhelst. Utenkelig for meg. Jaja, jeg vil iallfall knulle. Må ha en mann oppå meg snart, tror jeg går på veggene. Hadde jeg klart å VISE denne desperasjonen så hadde jeg nok fått dekka behovet for lengst, men jeg har pokertryne. Anonymkode: dd8f2...16d 1
Helene Skrevet 18. oktober 2021 #19 Skrevet 18. oktober 2021 (endret) Du må vær trygg på partneren din. Bedre sex Endret 18. oktober 2021 av Helene
Gjest Jmcclane Skrevet 18. oktober 2021 #20 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg liker litt mørk humor og sarkasme😅 Hadde du stilt deg på siden av meg og tulla litt så hadde du nok fått masse oppmerksomhet av meg😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå