AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Da tenker in real life. Anonymkode: 0000a...2fe
Måneklokke Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Ingen svar fra gutta her. Tolker det som at de ikke vet hvor de skal leite eller hvordan den ser ut 😂 9
Natas_999 Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Tja, faktisk ikke så stor! Har ikke vært på noen boler damer gett…. 1
mannfolket Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Da tenker in real life. Anonymkode: 0000a...2fe Rundt en knyttneve!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 mannfolket skrev (Akkurat nå): Rundt en knyttneve! Jeg har sett på størrelse med en pære. Anonymkode: 026ce...e2e
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sett på størrelse med en pære. Anonymkode: 026ce...e2e Badeball 😬
Gjest Jmcclane Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Ominous skrev (15 minutter siden): Badeball 😬 😳 In real life eller på et av de pinlig sykdom programmene på tv?
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Jmcclane skrev (Akkurat nå): 😳 In real life eller på et av de pinlig sykdom programmene på tv? Nei, jeg bare tuller så klart🤣🤣 Hvem har sett pære størrelse? Vet det finnes noen veldig lange noen, noen er vel til og med større enn en penis, men pære størrelse? Aldri hørt om😅🙈
Gjest Jmcclane Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 Ominous skrev (4 minutter siden): Nei, jeg bare tuller så klart🤣🤣 Hvem har sett pære størrelse? Vet det finnes noen veldig lange noen, noen er vel til og med større enn en penis, men pære størrelse? Aldri hørt om😅🙈 Ble litt bekymret der😅 Fordelen er at det ihvertfall ikke er vanskelig å finne klitoris da😅
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 Jmcclane skrev (3 minutter siden): Ble litt bekymret der😅 Fordelen er at det ihvertfall ikke er vanskelig å finne klitoris da😅 Small clit problems😬
Gjest Jmcclane Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 Ominous skrev (2 minutter siden): Small clit problems😬 Kommer aldri til å se på en klitt på samme måte igjen😳
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. oktober 2021 #13 Skrevet 18. oktober 2021 Jmcclane skrev (Akkurat nå): Kommer aldri til å se på en klitt på samme måte igjen😳 Bare hyggelig😬🤩 godt jeg kunne bidra 🤣
Gjest Jmcclane Skrevet 18. oktober 2021 #14 Skrevet 18. oktober 2021 Ominous skrev (1 minutt siden): Bare hyggelig😬🤩 godt jeg kunne bidra 🤣 Handle with care😁👍
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 Spør heller om den største vaginaen de har opplevd, da kan det bli noen vettuge svar. Klitoris varierer ikke i like stor grad som vaginastørrelsen, dessuten er mestparten av klitoris skjult. Anonymkode: 8ab29...0fb
Bamseklemmer Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 Munnfull😂.. det største er nok hun på 68 år, hun elsker at jeg ronker og suger på den... så hærlig å kjenne at den vokser i munnen.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #17 Skrevet 19. oktober 2021 On 10/18/2021 at 7:22 PM, Ominous said: Small clit problems😬 😂 Anonymkode: c3e4b...f02
artigmedsex Skrevet 19. oktober 2021 #18 Skrevet 19. oktober 2021 Ganske stor på ei som hadde PCOS. Stor klitoris er som regel et resultat av PCOS som igjen tilsier en forhøyet forekomst av testosteron. Faktisk så brukes størrelsen på klitoris en av de beste prediktorene på sykdommen. Steroidebruk ellers kan også øke størrelsen og det er flere tråden om dette på reddit, og en egen dedikert sub for de som vil øke størrelsen https://www.reddit.com/r/GrowYourClit/
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #19 Skrevet 19. oktober 2021 artigmedsex skrev (1 time siden): Ganske stor på ei som hadde PCOS. Stor klitoris er som regel et resultat av PCOS som igjen tilsier en forhøyet forekomst av testosteron. Faktisk så brukes størrelsen på klitoris en av de beste prediktorene på sykdommen. Steroidebruk ellers kan også øke størrelsen og det er flere tråden om dette på reddit, og en egen dedikert sub for de som vil øke størrelsen https://www.reddit.com/r/GrowYourClit/ Hmm.. Har faktisk hatt den teorien selv, da jeg har pcos og stor klitoris. Har dog aldri vært et tema fra hverken lege eller gynekolog, men har tenkt at det ville være ei logisk forklaring. Har forøvrig bare hatt positive tilbakemeldinger på den, og nåværende samboer har i ettertid fortalt at han jubla innvendig første gang vi hadde sex. 🙈😅 Anonymkode: 8dc36...b3b
artigmedsex Skrevet 19. oktober 2021 #20 Skrevet 19. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Hmm.. Har faktisk hatt den teorien selv, da jeg har pcos og stor klitoris. Har dog aldri vært et tema fra hverken lege eller gynekolog, men har tenkt at det ville være ei logisk forklaring. Har forøvrig bare hatt positive tilbakemeldinger på den, og nåværende samboer har i ettertid fortalt at han jubla innvendig første gang vi hadde sex. 🙈😅 Anonymkode: 8dc36...b3b Tror mange føler det samme. Enn viss størrelse gjør alt enklere. Estetisk og praktisk en fordel spør du meg. Kvinner som pumper og smører på steroider rapporterer også om økt følsomhet og velvære. Skulle gjerne lest noe forskning om dette. Endret 19. oktober 2021 av artigmedsex 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå