Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blødd mye onsdag - lørdag, men søndag og idag har jeg bare hatt brunt blod - og så lite at jeg ikke trenger å bruke tampong men fortsatt så mye at jeg ikke ville hatt sex. Regner jeg mensen som ferdig selv om det er brunt blod? Er jo litt relevant mtp testing av eggløsning osv å vite når den er ferdig 

Anonymkode: 60d08...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er jo litt relevant mtp testing av eggløsning osv å vite når den er ferdig 

Nei, du teller fra start av mens mtp eggløsning :)

Anonymkode: 85963...579

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, du teller fra start av mens mtp eggløsning :)

Anonymkode: 85963...579

Men jeg begynner ikke å teste for eggløsning om jeg fortsatt har mensen, så derfor jeg lurer ☺️ Har ifølge kalender fruktbare dager rett etter mensen skjønner du 

Skrevet

Eggløsning skjer jo FØR mensen, ikke etter. Så egentlig så skal man telle bakover fra første dag i NESTE mens for å finne eggløsning. Det blir jo i beste fall kvalifisert gjetting, sevfølgelig, men det er nå engang slik det henger sammen.

Anonymkode: 4a294...609

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Eggløsning skjer jo FØR mensen, ikke etter. Så egentlig så skal man telle bakover fra første dag i NESTE mens for å finne eggløsning. Det blir jo i beste fall kvalifisert gjetting, sevfølgelig, men det er nå engang slik det henger sammen.

Anonymkode: 4a294...609

Jeg bruker heller tester for å finne ut når eggløsning er, og mistenker at jeg har eggløsning rett etter mensen da syklus ikke er helt regelmessig og kort. Derfor ønsker jeg gjerne svar på spørsmålet mitt om mensen regnes som ferdig selv om man har litt brun utflod, for da kan jeg teste ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg bruker heller tester for å finne ut når eggløsning er, og mistenker at jeg har eggløsning rett etter mensen da syklus ikke er helt regelmessig og kort. Derfor ønsker jeg gjerne svar på spørsmålet mitt om mensen regnes som ferdig selv om man har litt brun utflod, for da kan jeg teste ☺️

Dette gir ingen mening.. 

Anonymkode: 75155...a80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dette gir ingen mening.. 

Anonymkode: 75155...a80

Man kan få eggløsning rett etter mensen så skjønner ikke hvorfor dette ikke gir mening. Om mensen regnes som ferdig selv om jeg har brunt blod = jeg kan begynne å teste. Jeg gidder ikke teste for eggløsning om brunt blod betyr at jeg fortsatt har mensen 

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan svare på spørsmålet istedenfor å svare på alt mulig annet man ikke lurer på

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man kan få eggløsning rett etter mensen så skjønner ikke hvorfor dette ikke gir mening. Om mensen regnes som ferdig selv om jeg har brunt blod = jeg kan begynne å teste. Jeg gidder ikke teste for eggløsning om brunt blod betyr at jeg fortsatt har mensen 

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan svare på spørsmålet istedenfor å svare på alt mulig annet man ikke lurer på

Jeg er helt enig med deg. Jeg regner mens som ferdig etter brun spotting og brun utflod. Men tester aldri før 10 dager inn i syklusen (bruker ha eggløsning på dag 11, 12 eller 13)

Men så tar jeg temperaturen også, fra mensdag 3, så merker fort om eggløsning hadde skjedd før 10 dager inn.

Anonymkode: 49fd5...ba1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig med deg. Jeg regner mens som ferdig etter brun spotting og brun utflod. Men tester aldri før 10 dager inn i syklusen (bruker ha eggløsning på dag 11, 12 eller 13)

Men så tar jeg temperaturen også, fra mensdag 3, så merker fort om eggløsning hadde skjedd før 10 dager inn.

Anonymkode: 49fd5...ba1

Takk for svar ☺️ Jeg har prøvd å lest litt om temperering, men kunne du forklart hvordan du merker at temperaturen tilsvarer at eggløsning har skjedd? Leste at den stiger med 0,2 grader men om man tar temperatur kan den jo variere med 0,2 grader fra dag til dag? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...