Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke elsket. 
vært i forhold i fire år.

sier det ofte Til han, at jeg trenger mer kjærlighet. Sier til han at jeg ønsker å få mld fra han når han feks er på jobb. Bare en liten «hva gjør du, hatt en fin dag, savner deg» ber om veldig lite. Nevnt flere ganger at jeg ønsker meg en bukett med blomster. Aldri fått

han er heller ikke noe intr i sex. Bare når vi først har sex. Jeg vil gjerne ha et langt kjærlighetsfylt forspill, men han vil bare stappe den inn å pule. 
han er en fin gutt, derfor er det vanskelig. Tenker bare at et forhold kanskje skal være sånn. Men merker nå som jeg er ute hver helg, og andre viser meg kjærlighet hele tiden at jeg kanskje ikke skal finne meg i det lengre. 

Anonymkode: ba98b...022

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men han vil bare stappe den inn å pule. 
han er en fin gutt

?

Anonymkode: eed4f...f85

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker dette forholdet burde vært over for lengst?

Ikke at man MÅ ha alt det du sier i et forhold, min mann har aldri sendt mld fra jobb osv. Han har kjøpt blomster da. Men uansett, jeg trenger det heller ikke for at vi skal ha det bra, så det plager meg null. Og da er det jo noe annet. Du får tydelig ikke det du trenger, da må du si farvel og finne en annen. 

Anonymkode: c1e90...e36

• Liker 1
Gjest Tohjørning
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler meg ikke elsket. 

sier det ofte Til han, at jeg trenger mer kjærlighet. Sier til han at jeg ønsker å få mld fra han når han feks er på jobb. Bare en liten «hva gjør du, hatt en fin dag, savner deg» ber om veldig lite. Nevnt flere ganger at jeg ønsker meg en bukett med blomster. Aldri fått

han er heller ikke noe intr i sex. Bare når vi først har sex. Jeg vil gjerne ha et langt kjærlighetsfylt forspill, men han vil bare stappe den inn å pule. 
han er en fin gutt, derfor er det vanskelig. Tenker bare at et forhold kanskje skal være sånn. Men merker nå som jeg er ute hver helg, og andre viser meg kjærlighet hele tiden at jeg kanskje ikke skal finne meg i det lengre. 

Da er det nok bare hamsteren din som er i ferd med å spinne en retrospektiv narrativ om hvor dårlig typen din behandlet deg, og som gjør det mindre skyldtungende for seg å bytte ham ut med noen ny og bedre. Nå får du litt oppmerksomhet ute igjen, og tankene dine går umiddelbart til: "Kan jeg gjøre bedre?" Og den er på deg, ikke typen din.

Det er helt ok og naturlig å ville bryte ut av et forhold, ønske seg noe bedre og alt det der. Men vær så snill og ikke bli til en av disse kvinnene som absolutt må spinne historier for seg selv om hvordan de ble "psykisk mishandlet" av han forrige og lignende ting. Stå for det du ønsker deg og avgjørelsene dine. Det er ikke alltid så pent hva folk ønsker seg, men sånn er det bare. Ikke alle historier trenger en skurk. 

Skrevet

Mener ikke at det jeg ønsker meg er mye. Ikke i det hele tatt. Har heller ikke blitt noe form for mishandlet, og han er ikke en slem fyr. 
men at en kjæreste ikke kan gjøre noe i hjemmet, da mener jeg faktisk at han gjør nada. At om jeg spør om han kan hjelpe meg å skru opp en hylle men bare det er et sukk fra han. 
At jeg trenger kjærlighet, i form av at han gir komplimenter her og der, stryker meg litt i håret eller bare gi meg en klem når han kommer hjem fra jobb. 
spør hvordan jeg har det. Mistet en venninne i fjor og da var det null støtte å få fra han. Vet han ikke mener noe vondt med det, men han er vel kanskje ikke helt klar for forhold. Jeg har bare akseptert at sånn er vårt forhold så da har jeg ikke tenkt noe mer på det. Men når folk spør meg hva som er fint med han, så vet jeg ikke hva jeg skal svare. For jeg kan ikke si at han er snill, omsorgsfull og kjærlig. For det er han ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men når folk spør meg hva som er fint med han, så vet jeg ikke hva jeg skal svare. For jeg kan ikke si at han er snill, omsorgsfull og kjærlig. For det er han ikke. 

Er det noen som tvinger deg til å være kjæreste med en mann du synes ikke er snill? Tror du at hvis du bare maser lenge nok på han så forvandler han seg magisk til en snill mann?

Anonymkode: f78cb...c5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det noen som tvinger deg til å være kjæreste med en mann du synes ikke er snill? Tror du at hvis du bare maser lenge nok på han så forvandler han seg magisk til en snill mann?

Anonymkode: f78cb...c5a

Ingen som tvinger meg til noe. Syns ikke han er slem heller. Har mast i noen år så vet ikke riktig. Men ikke bare bare å gå fra noen man elsker uten at man har en helt god grunn for det

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere? Beit meg bare merke i ordet; flink gutt 😂

Jeg har vært med samboeren min i snart 3 år, og han er det absolutt motsatte av hvordan du beskriver kjæresten din. Jeg lurer på hvorfor dere fortsatt er sammen, jeg hadde ikke taklet å være i et forhold der jeg ikke føler meg elsket eller verdsatt - man skal ikke leve ulykkelig med en, bare fordi man har en relasjon og gode minner sammen betyr ikke det at man er "ment to be🤗

• Liker 1
Skrevet
Rosatoast skrev (1 minutt siden):

Hvor gamle er dere? Beit meg bare merke i ordet; flink gutt 😂

Jeg har vært med samboeren min i snart 3 år, og han er det absolutt motsatte av hvordan du beskriver kjæresten din. Jeg lurer på hvorfor dere fortsatt er sammen, jeg hadde ikke taklet å være i et forhold der jeg ikke føler meg elsket eller verdsatt - man skal ikke leve ulykkelig med en, bare fordi man har en relasjon og gode minner sammen betyr ikke det at man er "ment to be🤗

Hehe, 19 og 21 så vært sammen siden vi var 15 og 17 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen som tvinger meg til noe. Syns ikke han er slem heller. Har mast i noen år så vet ikke riktig. Men ikke bare bare å gå fra noen man elsker uten at man har en helt god grunn for det

Man skal ikke trenge å "mase" på samboer/kjæreste etter kjærlighet og  positiv oppmerksomhet, dette skal komme naturlig - og det gjør det for folk flest som er i lykkelige forhold.  

Edit: dere er jo bare barna.. svært usannsynlig at dette forholdet er liv laga.

Du har mer enn nok en "god grunn" til å gå fra han, og alle følelser generelt er godt nok - selv om motparten kanskje ikke forstår, det er jo forståelig for DEG. Ingen som blir hos partneren sin etter å ha mast i flere år etter positiv anerkjennelse, dere er nødt til å sette dere ned å prate alvorlig om dette. Gi han et ultimatum, forandre oppførsel eller så er det slutt. Hvis han ikke gjør noe annerledes, så får du gå fra han :) Da er han ihvertfall ops på situasjonen.

Endret av Rosatoast
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Føler meg ikke elsket. 

Det skal ikke være sånn. Dette skal gå begge veier. Dvs. du har også lov til å gå den andre veien. 

Skrevet
Rosatoast skrev (Akkurat nå):

Man skal ikke trenge å "mase" på samboer/kjæreste etter kjærlighet og  positiv oppmerksomhet, dette skal komme naturlig - og det gjør det for folk flest som er i lykkelige forhold. 

Du har mer enn nok en "god grunn" til å gå fra han, og alle følelser generelt er godt nok - selv om motparten kanskje ikke forstår, det er jo forståelig for DEG. Ingen som blir hos partneren sin etter å ha mast i flere år etter positiv anerkjennelse, dere er nødt til å sette dere ned å prate alvorlig om dette. Gi han et ultimatum, forandre oppførsel eller så er det slutt. Hvis han ikke gjør noe annerledes, så får du gå fra han :) Da er han ihvertfall ops på situasjonen.

Snakket med han om det så sykt mange ganger. Men får alltid egnt bare slengt tilbake «ja du er jo helt lik, du viser ikke noe du heller» eller så sier han «jeg viser deg masse kjærlighet» 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Snakket med han om det så sykt mange ganger. Men får alltid egnt bare slengt tilbake «ja du er jo helt lik, du viser ikke noe du heller» eller så sier han «jeg viser deg masse kjærlighet» 

Dere er bare barn, tror ikke han forstår så mye av hva du egentlig mener.. Virker som at du er mer interessert i ett voksent forhold, og hvis du vil modne og få det du vil i livet - tenker jeg at han bare er å dumpe, og jo det kan du bare "gjøre". Dere utfyller ikke hverandre, eller gir hverandre det dere trenger.

Husk at gutter også ligger langt etter i hjernen når det kommer til modning, så typen din er fortsatt 17 år i hodet sitt. 

Skrevet
Rosatoast skrev (1 minutt siden):

Dere er bare barn, tror ikke han forstår så mye av hva du egentlig mener.. Virker som at du er mer interessert i ett voksent forhold, og hvis du vil modne og få det du vil i livet - tenker jeg at han bare er å dumpe, og jo det kan du bare "gjøre". Dere utfyller ikke hverandre, eller gir hverandre det dere trenger.

Husk at gutter også ligger langt etter i hjernen når det kommer til modning, så typen din er fortsatt 17 år i hodet sitt. 

Er ute etter et voksent forhold🤦🏼‍♀️ Ser jo bare på guttan jeg er venner med, alle er på 24+ og de kommer en jo kjempegodt overens med og har mye bra samtaler med😬 er ikke så lett å bare dumpe når en bor sammen og har fire katter sammen🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hehe, 19 og 21 så vært sammen siden vi var 15 og 17 

Pris deg lykkelig for at du ble oppmerksom på dette nå, og ikke etter at dere har fått barn sammen. Ting blir ikke bedre da, tro du meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men merker nå som jeg er ute hver helg, og andre viser meg kjærlighet hele tiden at jeg kanskje ikke skal finne meg i det lengre. 

Så du tror det er ekte kjærlighet mannfolk på byen viser damene? 

Du er passelig naiv om du tror den oppmerksomheten betyr noe som helst annet enn at de er ute etter et ligg og ingen forpliktelser!

Anonymkode: 1825c...323

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du tror det er ekte kjærlighet mannfolk på byen viser damene? 

Du er passelig naiv om du tror den oppmerksomheten betyr noe som helst annet enn at de er ute etter et ligg og ingen forpliktelser!

Anonymkode: 1825c...323

For det første så er jeg ikke ute på byen🤦🏼‍♀️ Og for det andre så er det ikke den oppmerksomheten jeg snakker om heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...