Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så mange tråder om folk som har problemer i forholdene sine, så tenkte å være en liten kontrast til dette og fortelle om forholdet til kjæresten min.

Vi har vært sammen i to år, og han er den mest fantastiske mannen jeg noensinne har møtt. Vi bor dessverre ikke sammen enda, men møtes flere ganger i uka, iblant bor han nærmest hos meg. Dette er en sånn periode og jeg er så lykkelig at jeg kjenner meg konstant glad.

Vi la oss i går kveld, og hver eneste gang vi overnatter er jeg så lykkelig at jeg føler meg nesten utenfor meg selv, at det er en drøm på en måte. Når han tar på meg, går det ilninger gjennom kroppen min. Når han elsker med meg, fatter jeg knapt at det skjer. Tenk å å oppleve det med en manne jeg elsker så intenst og inderlig! Føler meg heldig hver eneste dag, tenkt at han vil ha meg, av alle! Det er helt surrealistisk for meg, fremdeles- etter to år.

Hender jeg våkner om natten og kjenner det prikker inni meg av glede og lykke når jeg ser han ligge sovende ved siden av meg. Har så lyst til å kysse han, men vil jo ikke vekke han så prøver å sovne igjen og så glede meg til å kysse han når han våkner.

Våknet i dag, av alarmen på mobilen, og han sier god morgen og da er den intense lykkefølelsen der igjen. Å høre den vakre stemmen, som sier god morgen og navnet mitt. Se at han ligger der, så kjekk og nydelig, og den absurde men rørende tanken at denne mannen er faktisk min! Og så deilig at det bare er oss, møtte hverandre da vi begge var single, ikke noe utroskap, ikke noe drama. Bare oss, lykkelige sammen. Kjenne forelskelsen hver dag. Eneste skåret i gleden er at jeg ofte er redd for at han går lei av meg, fordi jeg vet jeg ikke vil gå lei av han. Elsker han så inderlig, vil han skal ha det bra, føle seg elsket, glad, lykkelig.

Er på jobb og gleder meg så vanvittig til å se han igjen i kveld. Flere burde ha det slik i livet. 🥰

Anonymkode: 3cb1c...c02

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer

Anonymkode: 69512...85f

• Liker 1
Skrevet

Vil du at denne følelsen skal vare,bør du ikke flytte sammen på ei stund. Hverdags-slitasjen tar fort kverken på euforien 😊

Anonymkode: 189b3...eaf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil du at denne følelsen skal vare,bør du ikke flytte sammen på ei stund. Hverdags-slitasjen tar fort kverken på euforien 😊

Haha, ja, har hørt om dette. Men jeg ønsker jo å etterhvert bo sammen. Hadde vært en drøm å se han hver dag, sovne sammen og våkne sammen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke meg som er ts, men her ble det faktisk enda bedre av å bo sammen :) spesielt om man er god til å gi hverandre rom til egne hobbyer, og samtidig tilbringe kvalitetstid sammen.

Anonymkode: 53641...e3c

Skrevet

Vi hadde det slik i nesten ti år før "hverdagen tok over" og det er ganske sikkert fordi vi ikke var oppmerksomme nok på de ørsmå endringene som oppsto etterhvert. Jeg tror at par som er oppmerksomme, som setter av tid til å være kjærester kan ha denne følelsen hele livet.. 

Anonymkode: 22fdc...127

• Liker 3
Skrevet

Når det er for godt til å være sant, så er det gjerne det også. 

Men nyt livet! Håper dere varer evig. Vær likevel forberedt på at en dag slukkes denne følelsen, og at du/dere blir et "normalt" par uten ekstraordinære følelser for hverandre utover at dere elsker hverandre. 

Anonymkode: 2cf30...bbd

Gjest Tohjørning
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ser så mange tråder om folk som har problemer i forholdene sine, så tenkte å være en liten kontrast til dette og fortelle om forholdet til kjæresten min.

Vi har vært sammen i to år, og han er den mest fantastiske mannen jeg noensinne har møtt. Vi bor dessverre ikke sammen enda, men

kom tilbake når dere har gjort det en stund.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi hadde det slik i nesten ti år før "hverdagen tok over" og det er ganske sikkert fordi vi ikke var oppmerksomme nok på de ørsmå endringene som oppsto etterhvert. Jeg tror at par som er oppmerksomme, som setter av tid til å være kjærester kan ha denne følelsen hele livet.. 

Anonymkode: 22fdc...127

Dette er en undervurdert tips til alle

Skrevet

Ikke gled deg for mye, denne følelsen blir nok ganske kortvarig. Om et år eller to, så er forelskelsen over, glede har gått over i sinne og frustrasjon, og du er tilbake her på KG og lager tråder om hvor kjipe mannfolk er og at du aldri skal inn i et forhold igjen så lenge du lever. Dere kommer til å hate hverandre begge to, og den følelsen du har nå har gått i glemmeboka for lenge siden. Det er bare en kjemisk prosess i hjernen din som gir deg en illusjon av glede. Denne prosessen er kortvarig.

Anonymkode: de65b...54d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har vært sammen i to år, og han er den mest fantastiske mannen jeg noensinne har møtt. Vi bor dessverre ikke sammen enda, men møtes flere ganger i uka, iblant bor han nærmest hos meg. Dette er en sånn periode og jeg er så lykkelig at jeg kjenner meg konstant glad.

Vi la oss i går kveld, og hver eneste gang vi overnatter er jeg så lykkelig at jeg føler meg nesten utenfor meg selv, at det er en drøm på en måte. Når han tar på meg, går det ilninger gjennom kroppen min. Når han elsker med meg, fatter jeg knapt at det skjer. Tenk å å oppleve det med en manne jeg elsker så intenst og inderlig! Føler meg heldig hver eneste dag, tenkt at han vil ha meg, av alle! Det er helt surrealistisk for meg, fremdeles- etter to år.

Hender jeg våkner om natten og kjenner det prikker inni meg av glede og lykke når jeg ser han ligge sovende ved siden av meg. Har så lyst til å kysse han, men vil jo ikke vekke han så prøver å sovne igjen og så glede meg til å kysse han når han våkner.

Våknet i dag, av alarmen på mobilen, og han sier god morgen og da er den intense lykkefølelsen der igjen. Å høre den vakre stemmen, som sier god morgen og navnet mitt. Se at han ligger der, så kjekk og nydelig, og den absurde men rørende tanken at denne mannen er faktisk min! Og så deilig at det bare er oss, møtte hverandre da vi begge var single, ikke noe utroskap, ikke noe drama. Bare oss, lykkelige sammen. Kjenne forelskelsen hver dag. Eneste skåret i gleden er at jeg ofte er redd for at han går lei av meg, fordi jeg vet jeg ikke vil gå lei av han. Elsker han så inderlig, vil han skal ha det bra, føle seg elsket, glad, lykkelig.

Er på jobb og gleder meg så vanvittig til å se han igjen i kveld. Flere burde ha det slik i livet. 🥰

Nyt det så lenge det varer - to år er kort tid.

Anonymkode: bebba...827

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...