Gå til innhold

Har alderen noe å si?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svar. Vi har bodd sammen siden jeg var 16 så jeg vet hvem jeg bor sammen med ja og det er derfor jeg gifter meg med han. Jeg elsker han og det er ikk bare en sånn glipp jeg har vært borti å sagt før. Jeg har alltid vært ei som har klart seg selv og føler at jeg er dobelt så gammel i erfaring mentalt.

Klart ting kan gå dritt i livet som VELDIG mange av dere sier, men hvor ville man vært hvis man ikke turte ta valg med tanke på hvor man ville være 20 år senere. man får stå for sine valg å gjøre det man kan ut i fra dem. livet er et puslespill, noen ganger er det vanskelig å finne den riktige brikken, men når den passer, er det bare å bygge videre på det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt nysgjerrig jeg... Hvorfor haster det sånn å gifte seg? Hvorfor ikke vente litt og se? Siden du stiller spm her på KG så virker det jo kanskje som at det andre rundt deg sier påvirker deg på en måte likevel...

Skrevet

nei, jeg er helt sikker på at jeg vil og skal gifte meg. Ville bare høre hva andre syntes om saken. ikke fordi jeg er usikker men fordi jeg syns det var et aktuelt tema her inne.

det haster ikke med å gifte seg, men vi vil det nå. sånn er det bare... det er noe vi føler og ingen andre kan fortelle oss at vi ikke skal det :)

Skrevet

Spm om det haster å gifte seg kan man jo spørre til alle i alle aldre. Jeg sier som noen over her sa. Har man vært sammen i mange år så er det mere forståelig at man vil gifte seg selv om man er ung, enn de som er 30 og har vært sammen kun i kort tid...

Tror nok mange noen reagerer fordi denne persjonen fortsatt er tennåring. Men det er ofte jeg er borti 19 åringer som er like voksne som en 25 åring.. Forskjellen er selvfølgelig erfaring. Men har man hatt samme kjæreste i mange år, så er jo det erfaring det også.

Jeg oppførte meg og levde som en voksen når jeg var 19. Så jeg hadde ikke hatt problemer med å gifte meg da. Jeg er fortsatt sammen med den samme. Men grunnen til at vi ikke giftet oss da, var at vi følte det var for tidlig. Vi ventet til jeg var nesten 22 med å gifte oss. Det er jo fortsatt relativt ungt (men jeg har intrykk at av de fleste ikke synes det er for ung..), men da hadde vi vært sammen i enda et par år og var enda sikrere på hverandre.

Skrevet

Det er noe jeg ikke skjønner her.

Du spør om alderen har noe å si, Bambi. Det har du fått en del reaksjoner på. Likevel sier du at dere har bestemt dere for å gifte dere, uansett hva andre mener. Derfor lurer jeg på hva det er du vil med denne tråden?

Skrevet

som jeg har skrivd før. synes jeg det er spennende å høre andres meninger om saken og jeg retter ikke saken direkte mot meg men bruker meg som et eksempel. jeg synes dette er et aktuelt tema nå til dags og syns det var interresant å høre hvorvidt folk hadde meninger om denne saken. :icon_smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...