AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Har etter litt siste svangerskap fått krøllete hår på ene siden i viken. Nå har det plutselig begynt på andre siden også. Kan man plutselig få krøllete hår? Anonymkode: 54cb0...f19
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Ja! Jeg fikk krøller i nakken etter svangerskapet, så det er absolutt mulig. Nærsynt ble jeg også, og at synet endrer seg er visst heller ikke helt uvanlig i følge optikeren. Og føttene blir større 😂 Anonymkode: 85c79...f14 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja! Jeg fikk krøller i nakken etter svangerskapet, så det er absolutt mulig. Nærsynt ble jeg også, og at synet endrer seg er visst heller ikke helt uvanlig i følge optikeren. Og føttene blir større 😂 Anonymkode: 85c79...f14 Ble håret ditt krøllete ellers også eller forble det bare i nakken? Hehe ja føttene ble også større her 🙈 Anonymkode: 54cb0...f19
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Ja. Venninna mi mista alt håret etter cellegift og da det vokste ut igjen hadde hun krøller. Før var håret helt rett. Ingen tror henne når hun sier det, men jeg vet det er sant. Anonymkode: 621f5...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 Ja, med hormonforandringer kan man få krøller. Jeg kjenner personlig tre stykker som fikk ordentlige krøller i puberteten. Den ene av dem fikk skikkelig afrokrøller. Før det hadde de bare litt bølgete hår. Anonymkode: 761c5...f1c 1
Million Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 (endret) Ene venninnen min, som har hatt langt og HELT stritt hår hele sitt liv, fikk fullt av krøller bak etter svangerskapet sitt. Dekkhårene fra toppen av hodet er fremdeles helt stritt, men løfter du på det øverste laget med hår, er det helt krøllete under. Hun har aldri hatt krøller før, og hun var gravid som 35 åring. Nå er det 18 år siden hun fikk barn, og krøllene er det enda! Endret 18. oktober 2021 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg har en venninne som mistet krøllene sine i forbindelse med svangerskap. Hun hadde helt krusete hår fra hun var liten, og så poff, nå har hun bare bølger. Helt ekstremt sært. Håret var varemerket hennes liksom. Anonymkode: 5efa9...123 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 Ja det kan endre seg. Har alltid hatt veldig stritt og vanskelig hår. Var i 40 årene da jeg ble syk og mista mye hår. Ikke cellegift osv. Da håret kom seg igjen hadde jeg plutselig krøller. Det er liksom i halve håret ikke på toppen. Ville alltid ha krøller som liten men fikk det som voksen. Anonymkode: 9c8a0...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Frisøren min fortalte meg at alt hår fornyes hvert syvende år og at hårets sammensetning endres hele tiden. Dersom du da mister mye hår på en gang kan det bli en relativt brå forandring forsto jeg, mens om det endres over lang tid så er det ikke like merkbart. Gir mening på et vis! Det var visst mange foreldre som ble skuffet første gang barna ble klippet, og alle barnelokkene forsvant permanent 😅 Anonymkode: e6567...b49 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Venninna mi mista alt håret etter cellegift og da det vokste ut igjen hadde hun krøller. Før var håret helt rett. Ingen tror henne når hun sier det, men jeg vet det er sant. Anonymkode: 621f5...2cd Jeg hadde mye fall i håret før cellegift. Da håret vokste ut igjen etter at jeg var ferdig med cellegift, fikk jeg mye krøller. Helt til krøllene plutselig forsvant, og jeg fikk ikke fallet tilbake heller. Anonymkode: 62842...172 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 Min venninne, som nærmest har afrohår, fikk slett hår etter graviditet. Etter en tid fikk hun krøllene tilbake. Dette skjedde hver gang hun gikk gravid, hun har tre unger. Så jeg vil tro at man også kan få krøller i forbindelse med graviditet. Anonymkode: 62842...172 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 Jepp, veldig spennende å lese om hvordan dna kan endre seg (epigenetikk) Anonymkode: cd512...08e 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. oktober 2021 #13 Skrevet 18. oktober 2021 Det kan man🤩 Jeg fikk både ekstra krøller og en helt ny allergi etter ett svangerskap🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #14 Skrevet 19. oktober 2021 Takk alle som har svart! Da får jeg håpe hele håret krøller seg eller at det lille som har blitt krøllete blir glatt igjen med tiden så jeg slipper å ha sånn midt i mellom 😂 Anonymkode: 54cb0...f19
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #15 Skrevet 19. oktober 2021 Jeg har i løpet av de siste årene fått noen rare krøller i underhåret (store korketrekkere), mens overhåret/dekkhåret er relativt slett. Aldri gjennomgått svangerskap. Synes det er litt irriterende med den kontrasten, liker ikke hvordan det ser ut, så kunne selv tenkt meg at enten det krøllete håret ble slett eller at hele håret ble krøllete 😛 Anonymkode: 605e4...738
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #16 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har i løpet av de siste årene fått noen rare krøller i underhåret (store korketrekkere), mens overhåret/dekkhåret er relativt slett. Aldri gjennomgått svangerskap. Synes det er litt irriterende med den kontrasten, liker ikke hvordan det ser ut, så kunne selv tenkt meg at enten det krøllete håret ble slett eller at hele håret ble krøllete 😛 Anonymkode: 605e4...738 Huff, slik hår har jeg også. Anonymkode: 5efa9...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå