Gå til innhold

mensen og sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei,

bare lurte på en liten ting, har dere sex når dere har mensen?

Jeg har liksom aldri fått meg til å gjort d, men det er jo ganske kjedelig når det er en uke som går bort hver måned, iallefall når man er ny forelsket :) så er det vanlig eller.........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Helt greit det synes jeg, bare man tar noen "forhåndsregler" for å unngå for mye søl.

Det hender til og med at jeg slikker jenta mi når hun har mens. Bare å ha en tampong inni så går det fint.

Men alle er jo ikke like da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: -Hvis typen din er enig, så er det ingen grunn til å la være! Men mistenker en del menn for å "vemmes" litt, eller tar jeg grundig feil...? :-? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Dette fikk meg til å tenke på en jeg hadde en greie med for en del år siden. Vi lå i min seng og klinte (med alle klærne på). Plutselig kom jeg til å si at jeg hadde mensen -og etter det la han seg i vinkel vekk fra meg i senga! Han hadde total angst for mensen. Tilslutt ble jeg så pissed at jeg spurte ham om jeg skulle gå og hente et par gummihansker til han som han kunne ha på så han i det minste kunne holde rundt meg mens vi klinte.

End of story var bare en vei: På hue og rævva ut!

Nelle :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert, men jeg kunne ikke tenke meg og ha sex når jeg har mens, jeg blør ganske kraftig og synes ikke det er så delikat.

sånn som jeg har forstått ting så er det lettere og få underlivsinfeksjoner denne tiden i mnd, helsesøster fortalte meg når jeg gikk på barneskolen at man ikke burde ligge i badekar under mens, eller svømme di første dagene fordi det var lettere og få en infeksjon da, vet ikke om dette gjelder sex også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er selv ekstra følsom seksuellt når jeg har mensen. :P

Syntes det hadde vært trist å måtte være avholden i flere dager.

Absolutt mulig å gjøre det godt for hverandre uten å ha samleie.

Man kan ha deilig sex selv om det er "tiden" :wink:

Og blødningen er jo ikke like ille hele perioden.

Ta en tur i dusjen, det funker supert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neitakkskalduha!

Høres grose ut, spør du meg. Vil heller ha masse kos og klem i denne perioden. Blør mye og, så føler ikke for noe seriøs hopping i sengehalmen. Det går vel an å ta en liten pause ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sex når jeg har mensen, frister absolutt ikke! :x

Men har prøvd d.

Mannen min synes ikke d gjør noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

mannen min synes ikke at det gjør noe, men jeg har en del "sperrer" selv når det gjelder mensen og sex. Det hender at vi tar oss en tur i dusjen - men ikke de få dagene jeg blør mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Når jeg har mensen så er det bare tamponger som skal opp der. Føler jeg stinker som et helvete når jeg har mensen. Grisete blir det også... Yuck :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg her hatt sex med min bedre halvdel når hun har mensen nei.. Men støtter helt å fult bruk av dusjen hvis "man bar må" :blunke:

Men vi (hun) har derrimot en liten søt vibrator som blir mye brukt.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg og kjæresten min har ofte sex når jeg har mensen. Vi føler begge to at dette er mer intimt enn å ha sex til vanlig. Men jeg tror ikke jeg ville hatt sex i mensperoiden med en jeg ikke hadde hadde hatt et slikt godt og langt forhold med....

Dessuten så skal sex under mens løse opp spenninger i underlivet, noe jeg også har erfart. Så dersom jeg egentlig føler meg ganske tufs og har vondt i magen, så "griner" jeg meg til litt sex, for da blir alt mye bedre! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...