AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 med at dersom jeg slutter å vaske klærne til hans 22 år gamle sønn så blir det slutt mellom oss. Etter lang tid der stesønn som bor hjemme ikke gjør noe jeg ber han om, alltid slenger en kommentar om at han ikke har tid osv. og ellers får alt servert fra oss og ti tillegg bor gratis, så sier jeg ifra til samboer at jeg kommer til å slutte med klesvasken hans og at det er på tide at han tar det selv. I tillegg så mener jeg at han kan handle inn å lage middag ett par dager i uka. Dette er samboer sterkt uenig i. I går etter en teit kommentar/unnskyldning for å slippe å bære egne klær på rommet sitt fra stesønn sa jeg ifra til samboer at jeg ikke tåler slike kommentarer og at jeg syns han kan vaske egne klær om det skal være ett så stort problem å bære de opp ferdig brettet. Samboer blir sur og mener at jeg overreagerer da han endte opp med å ta klærne sine (kun fordi far var tilstede). Han sier også at om jeg slutter å vaske klærne hans så er det mer enn klesvask som blir slutt (han mente forholdet vårt). Bør jeg bare dumpe han? Orker jeg dette? Eller skal jeg holde ut til stesønn flytter hjemmefra? Er dette dødfødt`??? Anonymkode: e7b70...a6f
Populært innlegg Troyamin Skrevet 18. oktober 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 18. oktober 2021 Hvorfor i all verden gidder du dette?! 58
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 Hva tror du selv? Altså ærlig talt. Trolletråd. Anonymkode: 661a0...8ec 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Skrevet 18. oktober 2021 Dødfødt. En mann verdt å samle på driver ikke og truer med å gjøre det slutt på denne måten. For en fjott! Anonymkode: d01d7...399 12
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Skrevet 18. oktober 2021 I såfall, good riddance. Hvis alt du er for ham er vaskehjelp. Anonymkode: 7bbd7...11d 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Skrevet 18. oktober 2021 Kanskje likegreit at du gjør det slutt først. Anonymkode: 03230...eb1 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Skrevet 18. oktober 2021 Du vasker klærne til en bortskjemt, voksen mann. Det hadde jeg aldri giddi. Anonymkode: 74fec...552 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Skrevet 18. oktober 2021 Bare du vet om du orker det. Hvordan har du det med samboer, virker ikke som om han behandler deg med respekt. Anonymkode: fefbf...d6c 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg hadde latt det blitt slutt da. Jeg hadde hvertfall ikke gjort det. Pappaen kan jo gjøre det om han mener minimannen ikke kan gjøre det selv. Anonymkode: 36785...422 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror du selv? Altså ærlig talt. Trolletråd. Anonymkode: 661a0...8ec Dette er ren fakta... Jeg vet at jeg burde går, men det er fellesbarn og ett langt forhold bak.. skal jeg ødelegge en hel familie pga. dette? Anonymkode: e7b70...a6f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #11 Skrevet 18. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Du vasker klærne til en bortskjemt, voksen mann. Det hadde jeg aldri giddi. Anonymkode: 74fec...552 Kan virke som det er to bortskjemte voksne menn Anonymkode: 03230...eb1 12
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #12 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er ren fakta... Jeg vet at jeg burde går, men det er fellesbarn og ett langt forhold bak.. skal jeg ødelegge en hel familie pga. dette? Anonymkode: e7b70...a6f Hvorfor bli når du alene er limet i forholdet. Burde du ikke lære fellesbarnet at slikt ikke er akseptabelt? Stå frem som et godt eksempel. Anonymkode: 36785...422 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #13 Skrevet 18. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er ren fakta... Jeg vet at jeg burde går, men det er fellesbarn og ett langt forhold bak.. skal jeg ødelegge en hel familie pga. dette? Anonymkode: e7b70...a6f Tilsynelatende er det han som ødelegger en hel familie pga det. Anonymkode: 03230...eb1 20
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #14 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor bli når du alene er limet i forholdet. Burde du ikke lære fellesbarnet at slikt ikke er akseptabelt? Stå frem som et godt eksempel. Anonymkode: 36785...422 jo.. du har rett.. jeg bør gå.. Dette er nok ikke sunt for noen av oss.. Men skal jeg la denne fjotten delta i fellebarns oppdragelse når han feiler så hardt på denne sønnen da? Blir jeg så har jeg kontroll og fortsetter med å ta meg av barna selv Anonymkode: e7b70...a6f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #15 Skrevet 18. oktober 2021 Herlighet du blir jo utnyttet som hushjelp, å sønnen er en bortskjemt dritt. Du får det bedre uten begge, å når samboeren din attpåtil truer med å slå opp fordi du ikke vil være tjener for sønnen hans så hadde det vært kroken på døra. Anonymkode: 1b6c8...19b 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #16 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er ren fakta... Jeg vet at jeg burde går, men det er fellesbarn og ett langt forhold bak.. skal jeg ødelegge en hel familie pga. dette? Anonymkode: e7b70...a6f Herregud, du tuller. Er dette sant så er det jo bare å sette ned foten. Slutt med det du holder på med. Hvorfor la du klærene hans der ferdig brettet som en slags provokasjon. Du ville ha en konfrontasjon. Du visste han ville protestere fordi han hadde en unnskyldning. Allikevel valgte han å ta de med. Hvis du ikke vasker og bretter så mye, slipper du alt det der. Anonymkode: bae78...75d
Rosatoast Skrevet 18. oktober 2021 #17 Skrevet 18. oktober 2021 Dette hadde jeg aldri gjort. Du blir rent utnyttet som vaskehjelp, jeg hadde kommet han i forkjøpet og slått opp med han. Han oppdrar en bortskjemt sønn, som lærer at kvinner ikke er mer enn vaskehjelp også.. Helt motbydelig spør du meg. Fellesbarn får det bedre ved å bo annenhver helg hos han faren tenker jeg. Stå på ditt og kvinn deg opp 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #18 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tilsynelatende er det han som ødelegger en hel familie pga det. Anonymkode: 03230...eb1 takk... du har helt rett.. Anonymkode: e7b70...a6f 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #19 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er ren fakta... Jeg vet at jeg burde går, men det er fellesbarn og ett langt forhold bak.. skal jeg ødelegge en hel familie pga. dette? Anonymkode: e7b70...a6f Da bare slutter du å vaske klærne, så går barnefar - det har han jo lovet. Da er det han som ødelegger en hel familie. Anonymkode: fefbf...d6c 17
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #20 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, du tuller. Er dette sant så er det jo bare å sette ned foten. Slutt med det du holder på med. Hvorfor la du klærene hans der ferdig brettet som en slags provokasjon. Du ville ha en konfrontasjon. Du visste han ville protestere fordi han hadde en unnskyldning. Allikevel valgte han å ta de med. Hvis du ikke vasker og bretter så mye, slipper du alt det der. Anonymkode: bae78...75d jeg gjør alltid det.. og så hoper det seg opp til ett fjell... Fordi jeg stopper der. Altså, jeg bærer de ikke bort til skapet hans. Rosatoast skrev (1 minutt siden): Dette hadde jeg aldri gjort. Du blir rent utnyttet som vaskehjelp, jeg hadde kommet han i forkjøpet og slått opp med han. Han oppdrar en bortskjemt sønn, som lærer at kvinner ikke er mer enn vaskehjelp også.. Helt motbydelig spør du meg. Fellesbarn får det bedre ved å bo annenhver helg hos han faren tenker jeg. Stå på ditt og kvinn deg opp Samboer sier at noe annet enn annenhver uke er uaktuellt. derfor sliter jeg litt med å dra. Anonymkode: e7b70...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå