BAMBI<3 Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg gifter meg litt under 9månder. jeg gleder meg så utrolig mye at det gjør vondt!!! men så kommer den vonde følelsen av, tenk hvis dagen blir ødelagt på en eller annen måte? at jeg blir syk, kjolen går i stykker, familiefeider? HJELP! er det normalt å tenke sånn? jeg vil at denne dagen skal bli perfekt!!! Endret 3. oktober 2005 av BAMBI<3
Boogie Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Tror nok at det er normalt!!! Har også vært innom den tanken om at noe skal ødelegge den dagen. Tror nok det ligger i oss at vi vil ha denne dagen så perfekt som over hode mulig. Og derfor blir vi så engstelige for at noe skal gå galt. Så det beste du kan gjøre, er og ikke la deg stresse av det. Gjør det du kan for at dagen skal bli som dere ønsker, noe mer kan dere ikke gjøre..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Husk på at denne ene dagen strengt tatt ikke betyr noe i den store sammenhengen. På mine besteforeldres bryllupsdag døde hans far. Stort "verre" kan det jo ikke gå. Men de fikk likevel et langt og lykkelig ekteskap.. (de feiret gullbryllup noen få uker før bestemor døde)
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Det er veldig normalt. Når alt er vel overstått bare ler du av deg selv
Søta Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Pust dypt inn og dypt ut! Dette blri veldig bra!!! Kos deg med planlegginga - kos deg på dagen - kos deg resten av livet med din fantastiske mann! Husk det positive og la det negative ligge!
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 Bekymringar er berre bortkasta tid, trur eg! Gift blir de nok uansett!! Og i dei aller, aller, aller fleste tilfella går alt bra, i alle fall dersom det ligg god planlegging bak! Spar heller bekymringane til du får barn.. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå