AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Heisann. Er i midten av 40 årene. Sliter litt med å bli litt mer voksen i kles veien. Da jeg ikke er så begeistret for stramme klær. Stram stretch er ok. Jeg har prøvd meg litt å endre stil til litt mer voksen, da, det blir mye olabukse og college genser. Også fryser jeg lett og syntes mye av det som Er pent også blir for kaldt å gå i. Derfor så har ikke stil endringen lykkes. Sånn utseendemessig er jeg i hovedsak en murstein i formen. Hofter muligens smalere enn skuldre og de er helt rette. Har ikke noe store kropps deler. Men jeg sliter med en mage som blåser seg opp. Så high waist bukser kler meg sjukt dårlig. Og liker å ha det litt løst rundt magen, så jeg slipper gravid spm. Sånn utseende blir jeg spurt om jeg er alt fra 22 til 35 for det meste. A fasong passer greit iht hjoler og liker blyantskjørt til knærne eller under knærne om jeg skal ha det. Jeg kan godt ha høye heler. Men bare om skoene er konfertable. Men tips til gode vintersko som ser litt damete ut er sterkt ønskelig. Så en konfertable lock som er god og varm. Som skjuler magen, og overdeler som ikke fremhever de brede skuldrene og som ser pent ut på noen i midten av 40 årene. Anonymkode: 18bd1...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå