Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han brøt plutselig ut i latter. Så sa han at om vi noen gang skulle giftet oss, så kommer talen til kompisen hans til å være fryktelig flau for han, da kompisen kommer til å ta opp noen ting som han syntes var flaut da vi flørta/ble kjent 

Jeg tror ikke han kommer til å fri ect nå altså 🤣 Men at han lar tankene streife dit, vil vell si at han klarer å se for seg oss i fremtiden? Det er et godt tegn? 

Eller overanalyserer jeg det?

Anonymkode: 803b8...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Han brøt plutselig ut i latter. Så sa han at om vi noen gang skulle giftet oss, så kommer talen til kompisen hans til å være fryktelig flau for han, da kompisen kommer til å ta opp noen ting som han syntes var flaut da vi flørta/ble kjent 

Jeg tror ikke han kommer til å fri ect nå altså 🤣 Men at han lar tankene streife dit, vil vell si at han klarer å se for seg oss i fremtiden? Det er et godt tegn? 

Eller overanalyserer jeg det?

Anonymkode: 803b8...676

Det spørs. Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg har opplevd flere menn som liker å ta opp slike ting i løpet av de første tre månedene - hvis jeg ikke tar helt feil, er dette et av tipsene i datinghåndboken for menn. Future bombing heter det på engelsk. Det gjør oss kvinner mo i knærne når vi føler at de tenker på oss i fremtiden osv. Jeg har flere ganger fått servert mye om hvordan jeg er skikkelig wifey material, spørsmål om hvordan det skulle gå seg til å gifte seg når man er to forskjellige nasjonaliteter, hvor man skulle slått seg til ro og hvor mange barn osv osv. 

Anonymkode: eae8b...6ed

• Liker 2
Skrevet

Det er lett å snakke om giftemål tidlig. Jeg ble fridd til to ganger det første året / innen 3 mndr- det ble slutt etter 7 år som samboere.

Du får se hva han gjør og ikke hva han sier.

Anonymkode: 64c46...2fe

• Liker 1
Skrevet

hvor lenge har dere vært sammen og hvor gamle er dere?
Har dere vært sammen under ett år og/eller er under 25 år, legg nada i det.

Anonymkode: 9a6ac...c23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...