AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #21 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg hadde kontor da jeg skrev master. Måtte dele kontor med to andre, men det var bare god stemning. Anonymkode: a7fcb...16d
Riju Skrevet 20. oktober 2021 #22 Skrevet 20. oktober 2021 Det er da flust av bedrifter og organisasjoner som har fått gode erfaringer av å jobbe hjemmefra nå. Man er ikke begrenset til å benytte seg av zoom og/eller telefon, det er svært mange hjelpemidler man kan bruke som letter samarbeidet. Jeg har benyttet meg mye av f.eks. chat og felles dokumenter der flere kan redigere på samme tid. Det må da være noen form for grupperom man kan bestille på skolen? Hva med biblioteket?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #23 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg driver med 100% nettbasert studie og synes diskusjonen er litt rar 😅 Anonymkode: 26a8e...8b8
Michaelhe Skrevet 21. oktober 2021 #24 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg skrev mitt hovedfag uten både kontor og mercedes?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #25 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg fikk eget kontor som jeg hadde alene når jeg skrev masteroppgaven min, men det var via en forskningsinstitusjon og på grunn av at jeg skrev en oppgave om et tema de hadde lyst ut for masteestudenter. Var også flere studenter som hadde kontorplass der dersom de skrev om noe som var relevant for dem. Utenom det var det hadde mitt universitet kontorolasser studenter kunne søke på, men da måtte de ofte dele. Anonymkode: 5aa6a...71b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå