AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Del Skrevet 18. oktober 2021 Hva gleder du deg til? Jeg gleder meg til varme,strand,avslapping,gå rundt i gatene og være turist...spise ute....osv Anonymkode: 118c1...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Del Skrevet 18. oktober 2021 Nope. Hva slags ferie er det når man må bruke munnbind overalt? Anonymkode: c6e47...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nope. Hva slags ferie er det når man må bruke munnbind overalt? Anonymkode: c6e47...9d0 Var der forrige uke. Munnbind må du kun bruke innendørs, og hvem drar til Spania for å shoppe? Restriksjoner er opphevet, så alt er ellers som før med tanke restauranter og strender. Merket i det hele tatt ikke Korona. Anonymkode: 8e536...146 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Var der forrige uke. Munnbind må du kun bruke innendørs, og hvem drar til Spania for å shoppe? Restriksjoner er opphevet, så alt er ellers som før med tanke restauranter og strender. Merket i det hele tatt ikke Korona. Anonymkode: 8e536...146 Må du ikke vise vaksinepass når du skal inn på restaurant? Anonymkode: c6e47...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må du ikke vise vaksinepass når du skal inn på restaurant? Anonymkode: c6e47...9d0 Nei. Alt var som før. Anonymkode: 8e536...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Del Skrevet 18. oktober 2021 Håper du har reiseforsikring der. De off sykehusene er overfylte, og du kan ikke forvente at du får adekvat hjelp der. Anonymkode: bd201...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper du har reiseforsikring der. De off sykehusene er overfylte, og du kan ikke forvente at du får adekvat hjelp der. Anonymkode: bd201...690 Det er bare tull. God kapasitet nå, det undersøkte vi selvfølgelig før vi reiste. Selv med reiseforsikring risikerer man at et offentlig sykehus er nærmere, før man blir transportert videre. Og det spanske helsevesenet er kjent for å være veldig godt, vel på nivå med det norske. Hva er det med alle dere som må være så negative? Er det bitterhet fordi dere selv ikke kommer dere til varmen? Anonymkode: 8e536...146 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #8 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva gleder du deg til? Jeg gleder meg til varme,strand,avslapping,gå rundt i gatene og være turist...spise ute....osv Anonymkode: 118c1...094 Jeg også 😎 Har reise-abstinenser, men nå er det bare fem dager til jeg drar. Det blir så digg!! 🌞🥂🏖️🛫 Anonymkode: 7d84a...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #9 Del Skrevet 18. oktober 2021 Reiser i desember, gleder meg! Gleder meg til å spise på restaurant til alle måltider, forhåpentligvis slikke litt sol, generelt bare endelig ha ferie for første gang på to år(norgesferie er ikke ferie for meg). Anonymkode: c3123...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #10 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Håper du har reiseforsikring der. De off sykehusene er overfylte, og du kan ikke forvente at du får adekvat hjelp der. Anonymkode: bd201...690 Sjukehusene der sier ikke nei til en norsk turist....er gode pengar det Anonymkode: 118c1...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #11 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjukehusene der sier ikke nei til en norsk turist....er gode pengar det Anonymkode: 118c1...094 Har du hørt om HELFO kortet og trygdeavtalen mellom Norge og Spania?, dessuten så har spanske myndigheter opprettet en egen forsikring for covid relaterte ting som turister automatisk blir en del av. Anonymkode: ff528...be8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå