Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Hei jeg eier ikke smak og stil men gult gjør meg glad, og jeg lurte på om det er noe sjanse for å finne noe slikt i butikkene nå som det er høst og trist og sære klær i butikken med jordfarger? Jeg blir jo deppa av en bytur med alle disse begravelseskandidatene, jauda jeg går mye sånn selv men man trenger litt farger innimellom blablabla hjelp?
Englepus Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 Gult er kult! Jeg og ergrer meg sånn over at det alltid må være spesielle farger til hver årstid. Liker friske og glade farger og det er det jo ikke mulig å finne nå! Har ikke sett så mye gult i butikkene i det siste desverre. Kanskje på Hm? Eller andre "fjortisbutikker". Hos www.gojane.com har de mye kult og fargerikt. Ellers kan du jo kjøpe noe hvitt og farge det gult eller male/trykke med stoffmaling
Gjest Gitte Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Nettbutikker har jo ofte mer enn kun høstkolleksjonene, så du finner sikkert om du leter
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Men jeg har ikke kort til å bestille på nett Hmm var innom bikbok i går, det var der jeg regnet med å finne noe knallgult, men de var så kresne der og! Grått og blonder og kamuflasje og basketball-singleter! ARG! Får vel bare vente til sommeren da
Gjest Gitte Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Du kan vel låne av noen du kjenner som har visa-kort..?
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Joooo men da blir det jo stress igjen Jeg vil egentlig bare på en enkel måte skaffe meg noe glade klær, men jeg får nøye meg med lue og skjerf som er neongule imens ;D
Gjest Gitte Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 hehe alt skal gjøres på den lettvinne måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå