AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #41 Skrevet 23. oktober 2021 Til TS: Wakeup-call til partneren din. Flerkoneri er ikke lov i Norge, dere får nesten gifte dere o et land det er lov. Så slipper hun å bli skuffet. Jesus. Anonymkode: 71999...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #42 Skrevet 23. oktober 2021 On 10/21/2021 at 1:03 PM, Teatrica said: Det trenger jo ikke å være noen troll, selv om du oppdager en problemstilling som for deg er helt utenkelig... Alle polyamorøse i Norge vet GODT at polygami ikke er lov, så dette er trolling på lavt nivå. 😴 Anonymkode: f45ce...2a9 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #43 Skrevet 23. oktober 2021 Enig i at alle polyamorøse selvfølgelig vet at det ikke er lov med flergifte i Norge. Alle monoamorøse vet det forsåvidt også. Det finnes trossamfunn som er mer liberale overfor polyamorøse og som kanskje kunne ha velsignet triadeforholdet, men da må vel minst en av partene være medlem. Anonymkode: 6ed64...f64 1
Mezzosoprena Skrevet 23. oktober 2021 #44 Skrevet 23. oktober 2021 Teatrica skrev (På 21.10.2021 den 17.20): Nei, jeg skjønner heller ikke det - begynner å bli noe utvannet den trolleanklagen 🙂 Det jeg har uthevet: Dét er vel kanskje akkurat det som avslører at ts ikke helt står i denne situasjonen selv. Er man poly tror jeg nok at man er rimelig oppdatert på lovene omkring det. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alle polyamorøse i Norge vet GODT at polygami ikke er lov, så dette er trolling på lavt nivå. 😴 Anonymkode: f45ce...2a9 Og hadde du tatt deg tid til å lese noen få innlegg lenger ned, så hadde du sett at dette poengterte jeg selv også...
CorvusCorax Skrevet 23. oktober 2021 #45 Skrevet 23. oktober 2021 Velkommen til Norge. Anbefaler å reise til Nigeria, Pakistan eller India om dere ønsker å gifte dere. Anbefaler også en oppfrisker i almenn-kunnskap. Flerkoneri er ikke lovlig i de aller fleste land. Men... dette høres ut som 2
Mezzosoprena Skrevet 23. oktober 2021 #46 Skrevet 23. oktober 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Velkommen til Norge. Anbefaler å reise til Nigeria, Pakistan eller India om dere ønsker å gifte dere. Anbefaler også en oppfrisker i almenn-kunnskap. Flerkoneri er ikke lovlig i de aller fleste land. Men... dette høres ut som Hvem har egentlig sagt at det dreier seg om flerkoneri? 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #47 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Til TS: Wakeup-call til partneren din. Flerkoneri er ikke lov i Norge, dere får nesten gifte dere o et land det er lov. Så slipper hun å bli skuffet. Jesus. Anonymkode: 71999...6d5 Anonymkode: 40e07...d4d 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #48 Skrevet 23. oktober 2021 Flytt til Utah da og gift dere der. Anonymkode: a6c28...4d1
CorvusCorax Skrevet 23. oktober 2021 #49 Skrevet 23. oktober 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Hvem har egentlig sagt at det dreier seg om flerkoneri? Anbefaler deg å lese HI før du kommenterer. AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 4.00): En av mine partnere er kristen, og hun har alltid ønsket å gifte seg i kirka. Min andre partner og jeg hadde ingenting imot dette og syntes det faktisk hørtes særlig fint ut. Vakre omgivelser og romantisk stemning, jada jada. Men da det kom til å skaffe prest, fant vi ingen som ville vie oss. Anonymkode: 4775d...db4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #50 Skrevet 23. oktober 2021 Du kan sikkert gifte deg med bare henne og bruke den andre partneren din som forlover og ikke fortelle presten at alle tre er i et forhold? Det vil jo selvsagt være relativt umoralsk, men det er jo en annen sak. Anonymkode: 1cb59...16f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #51 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flytt til Utah da og gift dere der. Anonymkode: a6c28...4d1 Ikke lov der heller. Anonymkode: 40e07...d4d 1
Mezzosoprena Skrevet 23. oktober 2021 #52 Skrevet 23. oktober 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Anbefaler deg å lese HI før du kommenterer. Kjenner at jeg er litt stolt over å være fordomsfri i hvert fall - jeg hadde ingen tanker om hvem som var av hvilket kjønn her 😀 Det er stadfestet at det er snakk om to kvinner, å det er snakk om flerkoneri - MEN, vi vet jo ikke om TS er en mann, det kan være tre kvinner i et forhold...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #53 Skrevet 23. oktober 2021 CorvusCorax skrev (4 minutter siden): Anbefaler deg å lese HI før du kommenterer. Poenget var vel at det like gjerne kunne være snakk om flermanneri. Anonymkode: 9dd14...cef 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #54 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 4.19): Og nei, jeg er ingen kristen selv. Det urettferdige er at kristne og muslimer i dag blir mobbet i hjel og må godta alskens dritt. Regler er regler. Enten følger man dem eller lar vær. Man kan ikke bli sur på presten og imamen som følger religionen. Anonymkode: a2ef8...ead Følger religionen? Kristne nå til dags følger ikke kristendommen basert på bibelen. Om de hadde det, så hadde de vært helt ok med abort, homofile, slaveri, steining av utro koner, banking av barn, veivet dømmende fingre mot folk som spiser sjømat, tvunget voldtektsofre til å gifte seg med voldtektsmannen osv. Kristne nå til dags plukker ut ting de liker i bibelen, og ignorerer det de ikke liker (eller bare blindt tar til seg det presten sier, og tenker ikke over å skulle undersøke selv). Det er norsk lov som ikke lar flere gifte seg. Anonymkode: b0dc9...813
CorvusCorax Skrevet 23. oktober 2021 #55 Skrevet 23. oktober 2021 Teatrica skrev (17 minutter siden): Kjenner at jeg er litt stolt over å være fordomsfri i hvert fall - jeg hadde ingen tanker om hvem som var av hvilket kjønn her 😀 Det er stadfestet at det er snakk om to kvinner, å det er snakk om flerkoneri - MEN, vi vet jo ikke om TS er en mann, det kan være tre kvinner i et forhold... Du er fordumsfull om du antar at JEG tror det er en mann med to kvinner. For meg er det et fett om det er flerkoneri eller flermanneri, poenget er det samme. DET er ikke lov i Norge. Snakk om flisespikkeri.
CorvusCorax Skrevet 23. oktober 2021 #56 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Poenget var vel at det like gjerne kunne være snakk om flermanneri. Anonymkode: 9dd14...cef Whatever. Det er ikke lov uansett. 😅 Det er mitt poeng!
Mezzosoprena Skrevet 23. oktober 2021 #57 Skrevet 23. oktober 2021 Teatrica skrev (30 minutter siden): Anbefaler å reise til Nigeria, Pakistan eller India om dere ønsker å gifte dere. Altså, siden du nevner akkurat disse landene, så er det ikke snakk om å være fordomsfull overfor deg - du sier i rimelig klartekst hva som er tankegangen din... Du kan ikke feie det under teppet som flisespikkeri fra min side... 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #58 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 23.10.2021 den 20.23): Ikke lov der heller. Anonymkode: 40e07...d4d Ikke bare det, i Utah er det til og med forbudt å leve fler enn to i «ekteskapslignende forhold». Det er den strengeste staten. Anonymkode: 79803...04a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #59 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 4.00): Jeg skal avklare dette før jeg sier noe annet, slik at det slipper å stilles spørsmål. Ja, vi er alle polyamorøse og i et forhold sammen. En av mine partnere er kristen, og hun har alltid ønsket å gifte seg i kirka. Min andre partner og jeg hadde ingenting imot dette og syntes det faktisk hørtes særlig fint ut. Vakre omgivelser og romantisk stemning, jada jada. Men da det kom til å skaffe prest, fant vi ingen som ville vie oss. Partner ble selvfølgelig sønderknust, og det gjorde meg skikkelig sur 😡 Det setter i tillegg en stopper i planene våre fordi hun ønsker å gifte seg før vi prøver å få barn. Vi er alle på et godt sted økonomisk nå og ønsker å bli foreldre, så det kom som en skikkelig nedtur for oss alle. Sukk.. Dere vet vel ikke om noen prester der ute som hadde kunnet vie oss? Vi hadde foretrukket å gjøre det i hjembyen, men kan evt reise hvis vi er nødt. Utrolig urettferdig. Anonymkode: 4775d...db4 Denne tråden er jo opplagt BS. Om dere allerede hadde snakket med flere prester om dette så hadde dere jo fått opplyst hver eneste gang om at dette er forbudt i Norge (så vel som i hele Europa). Anonymkode: 1c48d...ede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå